Sniper skrev: ↑10. jul 2018, 12:07
Jeg synes vinduet startede fantastisk i form af de signings vi fik lavet, Svia, Okosun og Drexler er gode handler og nogle vi som klub kan være stolte af. Jeg synes også det er en spændende og nytænkende taktik med at købe udviklingsspillere til udlejning, håber og tror det vil give ekstra indtjening med årene.
Men når jeg kigger på hva for nogle spillere især FCK men også BIF henter ind så bliver jeg da lidt nervøs for om det vi henter er tilstrækkeligt til et titelforsvar, især hvis det ender med at Drexler bliver solgt igen. Jeg tror meget står og falder med ham, staying or going. Med ham ser vores trup super god og homogen ud, men uden ham mangler vi noget offensivt. Er ret sikker på der bliver hentet noget ind men vil det være i samme klasse som Drexler?-næppe...
Efter udmeldingen om en "hylde højere", kan man kun være lidt skuffet indtil videre, er det igen store ord uden indhold ?
Man henter en Drexler fra den rigtige hylde og en spiller med erfaring, men fakta er at han har været skadet og at tyske klubber er interesseret, dog skal man huske at udlandet også er interesseret i andre FCM spillere.
Spændende bliver det om Andersson får sig presset ind på højre fløjen.
Okosun er vel en bænkespillere, men kan han steppe op ? også skadet fra starten af
Kan se at Tipsbladet i dag netop poientere, at hvis der er svagheder på FCM holdet så er det begge wingbacks, så helt blinde er vi nogle der ikke er
Afgørende for mig er, at man nu finder manden med erfaring, der kan gå ind og tage over for Poulsen, bliver Poulsen skadet hvad så ?
Uanset hvad, så er der ingen af de unge der kan tage over p.t.
Angrebet har ikke set godt ud i starten her, men dog har dovbyg og Paul markeret sig til sidst.
Skadeslisten synes igen igen lang, Frank, Koscmar, Hassan, Okosun og Drexler, Bill Hamid har også lige været ude og hilse på den bænk.