Synes det ser vildt fedt ud. Helt klart godt noget de må indføre.SteffenO skrev:Hvad sker der for de røde shorts ?
Europa League 2012 - 2013
-
Badcompany
Re: Europa League 2012 - 2013
-
Peter Ross
Der kan ses lidt flere billeder fra kampen her: http://www.ybforever.ch/spiele/sonstige ... ylland.htm
-
Peter Ross
- Mini Bager
Lodret uenig, de er dog umanerlig grimmeBadcompany skrev:Synes det ser vildt fedt ud. Helt klart godt noget de må indføre.SteffenO skrev:Hvad sker der for de røde shorts ?
Jeg tilslutter mig positiv siden, farven er fed, og jeg synes bestemt at ulvene burde spille i rødt ude. Jeg var fx vild med trøjerne fra Manchester opgøretMini Bager skrev:Lodret uenig, de er dog umanerlig grimmeBadcompany skrev:Synes det ser vildt fedt ud. Helt klart godt noget de må indføre.SteffenO skrev:Hvad sker der for de røde shorts ?
Vores nuværende trøjer er jo også utrolig kedelige, ved siden af de flotte stribede vi havde før, der mangler altså noget farve. Nordea logoet gør heller ikke noget godt, det kunne godt integreres lidt bedre (uden hvid baggrund) 
- Mini Bager
Lodret uenig, de er dog umanerlig grimme[/quote]
Jeg tilslutter mig positiv siden, farven er fed, og jeg synes bestemt at ulvene burde spille i rødt ude. Jeg var fx vild med trøjerne fra Manchester opgøret
[/quote]
Absolut:) jeg mener også bare at det er grimt med røde shorts og sort trøje
Jeg tilslutter mig positiv siden, farven er fed, og jeg synes bestemt at ulvene burde spille i rødt ude. Jeg var fx vild med trøjerne fra Manchester opgøret
Absolut:) jeg mener også bare at det er grimt med røde shorts og sort trøje
Jeg tilslutter mig positiv siden, farven er fed, og jeg synes bestemt at ulvene burde spille i rødt ude. Jeg var fx vild med trøjerne fra Manchester opgøretMini Bager skrev:Lodret uenig, de er dog umanerlig grimme
Absolut:) jeg mener også bare at det er grimt med røde shorts og sort trøje[/quote]
Det er det jeg mener
Jeg tilslutter mig positiv siden, farven er fed, og jeg synes bestemt at ulvene burde spille i rødt ude. Jeg var fx vild med trøjerne fra Manchester opgøretMini Bager skrev:Lodret uenig, de er dog umanerlig grimme
Absolut:) jeg mener også bare at det er grimt med røde shorts og sort trøje[/quote]
Ja det ser lidt spøjst ud, og generelt synes jeg også, som det tilsvarende nævnes her i tråden, at den sorte bluse ser lidt mystisk ud med Nordea logoet - det virker lidt ufærdigt, men det er måske tilsigtet