Januar Transfervindue Part 3 ( nye spillere mv)
-
j3pq3
Re: Dennis Rommedahl - Prisen er vel acceptabel
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-vil-skifte-gratis
>
>
> Om end man kan lidt ham, så synes jeg at han er
> blevet lidt mere interessant ved denne udmelding.
> Jeg har ingen anelse om hvor han ligger i
> lønningsstaben, men tror faktisk ikke det er så
> galt igen. Og han vil med 90% garanti være en god
> supliant for holdet (hvis ikke fast førstemand).
Du kan da være helt sikker på at det hold han kommer til, vil han spille kampe. ingen tvivl om det. hvis han kom til midtjylland, skulle det være for at smide danny på bænken.
han vil jo forlade ajax fordi han ikke får noget somhelst førsteholdsfodold.......
> http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-vil-skifte-gratis
>
>
> Om end man kan lidt ham, så synes jeg at han er
> blevet lidt mere interessant ved denne udmelding.
> Jeg har ingen anelse om hvor han ligger i
> lønningsstaben, men tror faktisk ikke det er så
> galt igen. Og han vil med 90% garanti være en god
> supliant for holdet (hvis ikke fast førstemand).
Du kan da være helt sikker på at det hold han kommer til, vil han spille kampe. ingen tvivl om det. hvis han kom til midtjylland, skulle det være for at smide danny på bænken.
han vil jo forlade ajax fordi han ikke får noget somhelst førsteholdsfodold.......
-
Chap
Martin Vingaard på vej til FCK
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Vingaard-faar-tre-aar-i-FCK
Det ser ud til at FCK er tæt på at have købt ham. Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor han vælger at tage til FCK, da jeg ikke tror, at han kommer til at få ret meget spilletid derover. Men pengene er selvfølgelig gode derover, og det er åbenbart det han har prioriteret højst i dette tilfælde.
Det ser ud til at FCK er tæt på at have købt ham. Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor han vælger at tage til FCK, da jeg ikke tror, at han kommer til at få ret meget spilletid derover. Men pengene er selvfølgelig gode derover, og det er åbenbart det han har prioriteret højst i dette tilfælde.
-
Hausser
Re: Martin Vingaard på vej til FCK
Ja så blev det jo desværre en realitet http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8734, en alsidig spiller som jeg tror kunne være et stort aktiv i FCM trøjen. Lad os ikke håber de 7-8 millioner som Chaps link omtaler er den reelle pris, Vingaard burde være en hel del mere værd.
-
Chap
Re: Martin Vingaard på vej til FCK
Inde på EfBs forum går der nogle rygter omkring, at den lave salgspris skyldes en frikøbsklausul i hans kontrakt.
-
Von_Heino
Re: Morten Nielsen
- Det vil altid være et skridt ned i forhold til Chelsea. Det vigtigste er, at jeg kommer til en klub, hvor unge spillere får chancen, siger Nielsen til avisen.
http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-dansker-Jeg-skal-vaek-nu
Som jeg ser det kunne han godt passe ind i FCM´s profil. kender ikke så meget til ham som spiller andet end de klip jeg har set i Chelsea-TV på Viasat sport 2 hvor han har spillet en del for reserverne.
http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-dansker-Jeg-skal-vaek-nu
Som jeg ser det kunne han godt passe ind i FCM´s profil. kender ikke så meget til ham som spiller andet end de klip jeg har set i Chelsea-TV på Viasat sport 2 hvor han har spillet en del for reserverne.
-
mikmak12
Anders møller Christensen
han er åbenbart ikke tilfreds med udspillet fra Ob og ser efter ny klub, og han er nterressant for os. Han kan stabiliserer vores defensiv og blive den styrmand som vi søger og passer rigtigt godt ind i vores system med mange mand til mand dueller så Ørgård gi os en jukegave i at signe ham.
-
Colt Sivas
Re: Anders møller Christensen
mikmak12 Skrev:
> han er åbenbart ikke tilfreds med udspillet fra Ob
> og ser efter ny klub, og han er nterressant for
> os. Han kan stabiliserer vores defensiv og blive
> den styrmand som vi søger og passer rigtigt godt
> ind i vores system med mange mand til mand dueller
> så Ørgård gi os en jukegave i at signe ham.
AMC er da uden tvivl en rigtig god spiller. Han er tit usynlig på banen. Ikke fordi han intet laver, men fordi han har rigtige gode placerings evner. Han er meget forudsende i sit spil og timer sine tacklinger perfekt. I OB er Troest dog ved at blive så god, at han skal spille fast. Derfor er det enten Håland eller AMC der skal ofres. Ingen tvivl om at AMC er den dyre af de to. Skulle efter sigende tjene 2-2½ mil. om året på nuværende kontrakt.
Så spørgsmålet er vel om i er interesseret i at give ham den løn han ønsker. I har jo allerede Califf på en lang og dyr kontrakt. Signer i AMC skal de vel nærmest spille hvilket ikke er godt for Ried's udvikling.
> han er åbenbart ikke tilfreds med udspillet fra Ob
> og ser efter ny klub, og han er nterressant for
> os. Han kan stabiliserer vores defensiv og blive
> den styrmand som vi søger og passer rigtigt godt
> ind i vores system med mange mand til mand dueller
> så Ørgård gi os en jukegave i at signe ham.
AMC er da uden tvivl en rigtig god spiller. Han er tit usynlig på banen. Ikke fordi han intet laver, men fordi han har rigtige gode placerings evner. Han er meget forudsende i sit spil og timer sine tacklinger perfekt. I OB er Troest dog ved at blive så god, at han skal spille fast. Derfor er det enten Håland eller AMC der skal ofres. Ingen tvivl om at AMC er den dyre af de to. Skulle efter sigende tjene 2-2½ mil. om året på nuværende kontrakt.
Så spørgsmålet er vel om i er interesseret i at give ham den løn han ønsker. I har jo allerede Califf på en lang og dyr kontrakt. Signer i AMC skal de vel nærmest spille hvilket ikke er godt for Ried's udvikling.
-
mikmak12
Colt Sivas Skrev:
> mikmak12 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > han er åbenbart ikke tilfreds med udspillet fra
> Ob
> > og ser efter ny klub, og han er nterressant for
> > os. Han kan stabiliserer vores defensiv og
> blive
> > den styrmand som vi søger og passer rigtigt
> godt
> > ind i vores system med mange mand til mand
> dueller
> > så Ørgård gi os en jukegave i at signe ham.
>
> AMC er da uden tvivl en rigtig god spiller. Han er
> tit usynlig på banen. Ikke fordi han intet laver,
> men fordi han har rigtige gode placerings evner.
> Han er meget forudsende i sit spil og timer sine
> tacklinger perfekt. I OB er Troest dog ved at
> blive så god, at han skal spille fast. Derfor er
> det enten Håland eller AMC der skal ofres. Ingen
> tvivl om at AMC er den dyre af de to. Skulle efter
> sigende tjene 2-2½ mil. om året på nuværende
> kontrakt.
>
> Så spørgsmålet er vel om i er interesseret i at
> give ham den løn han ønsker. I har jo allerede
> Califf på en lang og dyr kontrakt. Signer i AMC
> skal de vel nærmest spille hvilket ikke er godt
> for Ried's udvikling.
argumentet med at er man dyr skal man spille holder ikke mere hvrken her i superligaen eller i udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og jeg mener han skal spille med Reid og så måske sælge Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er jeg meget einge i og han er også mere målfarlig i feltet ind vores defensiv er.
> mikmak12 Skrev:
> -----
> > han er åbenbart ikke tilfreds med udspillet fra
> Ob
> > og ser efter ny klub, og han er nterressant for
> > os. Han kan stabiliserer vores defensiv og
> blive
> > den styrmand som vi søger og passer rigtigt
> godt
> > ind i vores system med mange mand til mand
> dueller
> > så Ørgård gi os en jukegave i at signe ham.
>
> AMC er da uden tvivl en rigtig god spiller. Han er
> tit usynlig på banen. Ikke fordi han intet laver,
> men fordi han har rigtige gode placerings evner.
> Han er meget forudsende i sit spil og timer sine
> tacklinger perfekt. I OB er Troest dog ved at
> blive så god, at han skal spille fast. Derfor er
> det enten Håland eller AMC der skal ofres. Ingen
> tvivl om at AMC er den dyre af de to. Skulle efter
> sigende tjene 2-2½ mil. om året på nuværende
> kontrakt.
>
> Så spørgsmålet er vel om i er interesseret i at
> give ham den løn han ønsker. I har jo allerede
> Califf på en lang og dyr kontrakt. Signer i AMC
> skal de vel nærmest spille hvilket ikke er godt
> for Ried's udvikling.
argumentet med at er man dyr skal man spille holder ikke mere hvrken her i superligaen eller i udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og jeg mener han skal spille med Reid og så måske sælge Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er jeg meget einge i og han er også mere målfarlig i feltet ind vores defensiv er.
-
Jesper BW1100
mikmak12 Skrev:
> argumentet med at er man dyr skal man spille
> holder ikke mere hvrken her i superligaen eller i
> udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men
> sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og jeg
> mener han skal spille med Reid og så måske sælge
> Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er jeg
> meget einge i og han er også mere målfarlig i
> feltet ind vores defensiv er.
Og så om et ½ år købe en ny i stedet for AMC, hvis han ikke har spillet på Martin Laursen-niveau hele tiden? Det er hamrende naivt at tro at vi skiber Califf afsted fordi Ilsø løb fra ham i sidste kamp. Califf er på en dyr 4-årig kontrakt. Der skal ske alvorligere ting end ovenstående før vi skiber ham afsted efter et ½ år. Det her er ikke FM, hvor du kan blive træner for Valencia og købe Dennis Flinta for 90 millioner hvis du mangler penge. Man er nødt til at være realistiske rent økonomisk, og derfor tvivler jeg på vi signer en dyr AMC.
> argumentet med at er man dyr skal man spille
> holder ikke mere hvrken her i superligaen eller i
> udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men
> sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og jeg
> mener han skal spille med Reid og så måske sælge
> Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er jeg
> meget einge i og han er også mere målfarlig i
> feltet ind vores defensiv er.
Og så om et ½ år købe en ny i stedet for AMC, hvis han ikke har spillet på Martin Laursen-niveau hele tiden? Det er hamrende naivt at tro at vi skiber Califf afsted fordi Ilsø løb fra ham i sidste kamp. Califf er på en dyr 4-årig kontrakt. Der skal ske alvorligere ting end ovenstående før vi skiber ham afsted efter et ½ år. Det her er ikke FM, hvor du kan blive træner for Valencia og købe Dennis Flinta for 90 millioner hvis du mangler penge. Man er nødt til at være realistiske rent økonomisk, og derfor tvivler jeg på vi signer en dyr AMC.
-
mikmak12
Jesper BW1100 Skrev:
> mikmak12 Skrev:
> -----
> > argumentet med at er man dyr skal man spille
> > holder ikke mere hvrken her i superligaen eller
> i
> > udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men
> > sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og
> jeg
> > mener han skal spille med Reid og så måske
> sælge
> > Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er
> jeg
> > meget einge i og han er også mere målfarlig i
> > feltet ind vores defensiv er.
>
> Og så om et ½ år købe en ny i stedet for AMC, hvis
> han ikke har spillet på Martin Laursen-niveau hele
> tiden? Det er hamrende naivt at tro at vi skiber
> Califf afsted fordi Ilsø løb fra ham i sidste
> kamp. Califf er på en dyr 4-årig kontrakt. Der
> skal ske alvorligere ting end ovenstående før vi
> skiber ham afsted efter et ½ år. Det her er ikke
> FM, hvor du kan blive træner for Valencia og købe
> Dennis Flinta for 90 millioner hvis du mangler
> penge. Man er nødt til at være realistiske rent
> økonomisk, og derfor tvivler jeg på vi signer en
> dyr AMC.
for at få råd til AMC er det en mulighed at skippe ham afsted, det er ikke fordi han bliver overløbet af Ilsø at jeg gerne så en anden stopper, men forde han ikke passer til vores måde hvor voress forsvarspiller for mange løbe og 1:1 situationer.I AAB spillede de lidt anderledes forsvarspil og Califf var rigtig god til det hvor de står lidt mere kompakt og bakkede hurtiger ind vi gør i Fcm.
> mikmak12 Skrev:
> -----
> > argumentet med at er man dyr skal man spille
> > holder ikke mere hvrken her i superligaen eller
> i
> > udlandet, økonomien er selvfølgelig høj men
> > sådaner det hvis man skal signe kvalitet, og
> jeg
> > mener han skal spille med Reid og så måske
> sælge
> > Califf. Dine argumenter med AMCs kvaliteter er
> jeg
> > meget einge i og han er også mere målfarlig i
> > feltet ind vores defensiv er.
>
> Og så om et ½ år købe en ny i stedet for AMC, hvis
> han ikke har spillet på Martin Laursen-niveau hele
> tiden? Det er hamrende naivt at tro at vi skiber
> Califf afsted fordi Ilsø løb fra ham i sidste
> kamp. Califf er på en dyr 4-årig kontrakt. Der
> skal ske alvorligere ting end ovenstående før vi
> skiber ham afsted efter et ½ år. Det her er ikke
> FM, hvor du kan blive træner for Valencia og købe
> Dennis Flinta for 90 millioner hvis du mangler
> penge. Man er nødt til at være realistiske rent
> økonomisk, og derfor tvivler jeg på vi signer en
> dyr AMC.
for at få råd til AMC er det en mulighed at skippe ham afsted, det er ikke fordi han bliver overløbet af Ilsø at jeg gerne så en anden stopper, men forde han ikke passer til vores måde hvor voress forsvarspiller for mange løbe og 1:1 situationer.I AAB spillede de lidt anderledes forsvarspil og Califf var rigtig god til det hvor de står lidt mere kompakt og bakkede hurtiger ind vi gør i Fcm.
-
Hausser
Rurik Gislasson
Jeg vælger lige at starte en debat op omkring Viborg spilleren Gislasson igen, da jeg hørte noget særdeles interessant igår. Jeg var til en familiejulefrokost på kærestens side igår og der fortalte en person (før der kom snaps på bordet
), med en tæt relation til VFF, at der sandsynligvis skete noget med Rurik Gislasson i dette transfervindue og at det var FCM der skulle være køber. Personen jeg fik dette at vide af, ved jeg er tæt tilknyttet til VFF og ikke "bare" som fodboldfan og han kunne sagtens have den type kontakter som kunne give ham adgang til den type info. Han vurderede de informationer han fik som 90% pålidelige, forstået på den måde, at vedkommende han havde fået det at vide af, som regel havde ret mht insiderviden om VFF.
Jeg ved godt at man vist ikke bryder sig om ubekræftede rygter på Ulvegraven, men jeg mener dog at dette var så interessant at jeg burde poste det. Såfremt en Admin lyster det, så kan jeg godt uddybe min kildes forhold til VFF.
Hvis nu rygtet viser sig at holde stik, så vil jeg næstyen tro man har planer om at skulle bruge ham som kantspiller og midtbanespiller, han virker trods alt ikke som den angriber vi lige står og mangler. Jeg håber ikke at FCM betaler 7-8 millioner for Gislasson, men mon ikke det er en sum i den størrelsesorden vi skal slippe for at hente ham, altså cirka. lige som meget som Vingaard? Forhåbentlig kan den billige pris på Vingaard være medvirkende til at trække prisen lidt ned..
Den gamle debat om Gislasson findes her: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,879 ... #msg-88309
Jeg ved godt at man vist ikke bryder sig om ubekræftede rygter på Ulvegraven, men jeg mener dog at dette var så interessant at jeg burde poste det. Såfremt en Admin lyster det, så kan jeg godt uddybe min kildes forhold til VFF.
Hvis nu rygtet viser sig at holde stik, så vil jeg næstyen tro man har planer om at skulle bruge ham som kantspiller og midtbanespiller, han virker trods alt ikke som den angriber vi lige står og mangler. Jeg håber ikke at FCM betaler 7-8 millioner for Gislasson, men mon ikke det er en sum i den størrelsesorden vi skal slippe for at hente ham, altså cirka. lige som meget som Vingaard? Forhåbentlig kan den billige pris på Vingaard være medvirkende til at trække prisen lidt ned..
Den gamle debat om Gislasson findes her: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,879 ... #msg-88309
-
Chap
Re: Rurik Gislasson
Altid godt med transferrygter 
Jeg kommer til at sidde med en lidt blandet fornemmelse, hvis vi signer ham. For på den ene side så er han jo en af de klart bedste spillere i 1. division og han har vist, at han kan score mål. På den anden side betragter jeg ham ikke rigtig som en decideret angriber - mere en offensiv midtbanespiller - hvilket gør at han nok får svært ved at spille sig ind på holdet. Hvis han skal det, skal han hvert fald først slå Thyge af.
Jeg kommer til at sidde med en lidt blandet fornemmelse, hvis vi signer ham. For på den ene side så er han jo en af de klart bedste spillere i 1. division og han har vist, at han kan score mål. På den anden side betragter jeg ham ikke rigtig som en decideret angriber - mere en offensiv midtbanespiller - hvilket gør at han nok får svært ved at spille sig ind på holdet. Hvis han skal det, skal han hvert fald først slå Thyge af.
-
BW - 665
Har folk fuldstændigt glemt hvor ringe han var for Viborg i sidste sæson?! Husker selv en kamp imod netop os hvar han var chokerende dårlig i både afslutninger og førstegangs-berøringer.
Kan godt være han har lagt lidt til sit spil siden, kan også godt være han kan begå sig i 1. division, men derfra og så til at blive 8 millioner værd, eller hvor meget det nu er der har været nævnt, er jo helt vanvittigt?! Smid de penge efter Ken Ilsø, tak!
Kommer til at tænke på en spiller som f.eks. Flinta, der også var SIF's største unge profil da vi købte ham, og han har jo vist sig langt fra at have samme niveau for os - har ikke fantasi til at tro Ørgaard vil smide et millionbeløb efter Gislasson, heldigvis da!
Kan godt være han har lagt lidt til sit spil siden, kan også godt være han kan begå sig i 1. division, men derfra og så til at blive 8 millioner værd, eller hvor meget det nu er der har været nævnt, er jo helt vanvittigt?! Smid de penge efter Ken Ilsø, tak!
Kommer til at tænke på en spiller som f.eks. Flinta, der også var SIF's største unge profil da vi købte ham, og han har jo vist sig langt fra at have samme niveau for os - har ikke fantasi til at tro Ørgaard vil smide et millionbeløb efter Gislasson, heldigvis da!
-
Hausser
Jeg nævner ikke nødvendigvis Gislasson fordi jeg betragter som en spændende transfer, ihvertfald ikke til den pris der er nævnt. Jeg nævner ham fordi en person med relation til VFF har nævnt et skifte til FCM som meget sandsynligt.
Helt at ignorere at knægten kan nogle ting mener jeg dog er forkert. Gislasson er altså ikke ældre end Winston Reid som også har en del udfald, men derfor kan han sagtens have nogle kvaliteter som vi kunne bruge, specielt hvis han kan spille midtbane. Var han dansker ville han også være et sikkert kort på det danske u-21 landshold. Der er en årsag til han har været i Charlton og Anderlecht allerede.
Problemet er selvfølgelig prisen, men mon ikke finanskrisen i et eller andet omfang vil være med til at reducere den størrelse, efterspørgslen vil ihvertfald være mindre end ellers. Jeg håber bestemt heller ikke at man spenderer 7-8 millioner på Gislasson, men for det halve kunne han snildt være investeringen værd, også på kort sigt.
Helt at ignorere at knægten kan nogle ting mener jeg dog er forkert. Gislasson er altså ikke ældre end Winston Reid som også har en del udfald, men derfor kan han sagtens have nogle kvaliteter som vi kunne bruge, specielt hvis han kan spille midtbane. Var han dansker ville han også være et sikkert kort på det danske u-21 landshold. Der er en årsag til han har været i Charlton og Anderlecht allerede.
Problemet er selvfølgelig prisen, men mon ikke finanskrisen i et eller andet omfang vil være med til at reducere den størrelse, efterspørgslen vil ihvertfald være mindre end ellers. Jeg håber bestemt heller ikke at man spenderer 7-8 millioner på Gislasson, men for det halve kunne han snildt være investeringen værd, også på kort sigt.
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Jeg nævner ikke nødvendigvis Gislasson fordi jeg
> betragter som en spændende transfer, ihvertfald
> ikke til den pris der er nævnt. Jeg nævner ham
> fordi en person med relation til VFF har nævnt et
> skifte til FCM som meget sandsynligt.
Mit indlæg var skam heller ikke ment som en direkte respons til hverken dit eller Chaps, mere min generelle holdning til emnet.
> Helt at ignorere at knægten kan nogle ting mener
> jeg dog er forkert. Gislasson er altså ikke ældre
> end Winston Reid som også har en del udfald, men
> derfor kan han sagtens have nogle kvaliteter som
> vi kunne bruge, specielt hvis han kan spille
> midtbane. Var han dansker ville han også være et
> sikkert kort på det danske u-21 landshold.
Givet vis! Men det faktum at han er et 1. divisions talent bør altså også afspejle sig i prisen hvis han skal være interessant, og eftersom VFF vil strække sig langt for at beholde ham er det næppe tilfældet.
> Der er en årsag til han har været i Charlton og
> Anderlecht allerede.
Tjaa, man kan så vende den om og sige at der er en grund til han ikke spillede nogle kampe for klubberne, et flertal af brugerne herinde har jo tidligere udtalt sig negativt om unge talenter fra storklubber, som klubberne ikke ser fremtid i, f.eks. den senest omtalte Morten Nielsen fra Chelsea.
> Problemet er selvfølgelig prisen, men mon ikke
> finanskrisen i et eller andet omfang vil være med
> til at reducere den størrelse, efterspørgslen vil
> ihvertfald være mindre end ellers. Jeg håber
> bestemt heller ikke at man spenderer 7-8 millioner
> på Gislasson, men for det halve kunne han snildt
> være investeringen værd, også på kort sigt.
Det halve mener jeg næsten ikke engang er det værd heller, snakker vi et par millioner eller måske 3 så er det vel indenfor den ramme hvor man kan sige at ender han som en Flinta, og altså permanent i perifirien af holdet, så er det ikke en katastrofe - men krydser vi de 4-5 millioner så mener jeg han falder under en anden kategori, og så stor tiltro har jeg godt nok ikke til ham - jeg tænker hele tiden på hvor kummerligt det han præsterede i SAS ligaen var.
Derudover hefter jeg mig ved VFF's udmeldinger om spilleren, så altså jeg tror ikke det bliver realistisk.
> Jeg nævner ikke nødvendigvis Gislasson fordi jeg
> betragter som en spændende transfer, ihvertfald
> ikke til den pris der er nævnt. Jeg nævner ham
> fordi en person med relation til VFF har nævnt et
> skifte til FCM som meget sandsynligt.
Mit indlæg var skam heller ikke ment som en direkte respons til hverken dit eller Chaps, mere min generelle holdning til emnet.
> Helt at ignorere at knægten kan nogle ting mener
> jeg dog er forkert. Gislasson er altså ikke ældre
> end Winston Reid som også har en del udfald, men
> derfor kan han sagtens have nogle kvaliteter som
> vi kunne bruge, specielt hvis han kan spille
> midtbane. Var han dansker ville han også være et
> sikkert kort på det danske u-21 landshold.
Givet vis! Men det faktum at han er et 1. divisions talent bør altså også afspejle sig i prisen hvis han skal være interessant, og eftersom VFF vil strække sig langt for at beholde ham er det næppe tilfældet.
> Der er en årsag til han har været i Charlton og
> Anderlecht allerede.
Tjaa, man kan så vende den om og sige at der er en grund til han ikke spillede nogle kampe for klubberne, et flertal af brugerne herinde har jo tidligere udtalt sig negativt om unge talenter fra storklubber, som klubberne ikke ser fremtid i, f.eks. den senest omtalte Morten Nielsen fra Chelsea.
> Problemet er selvfølgelig prisen, men mon ikke
> finanskrisen i et eller andet omfang vil være med
> til at reducere den størrelse, efterspørgslen vil
> ihvertfald være mindre end ellers. Jeg håber
> bestemt heller ikke at man spenderer 7-8 millioner
> på Gislasson, men for det halve kunne han snildt
> være investeringen værd, også på kort sigt.
Det halve mener jeg næsten ikke engang er det værd heller, snakker vi et par millioner eller måske 3 så er det vel indenfor den ramme hvor man kan sige at ender han som en Flinta, og altså permanent i perifirien af holdet, så er det ikke en katastrofe - men krydser vi de 4-5 millioner så mener jeg han falder under en anden kategori, og så stor tiltro har jeg godt nok ikke til ham - jeg tænker hele tiden på hvor kummerligt det han præsterede i SAS ligaen var.
Derudover hefter jeg mig ved VFF's udmeldinger om spilleren, så altså jeg tror ikke det bliver realistisk.