Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Steffen am »

Man kan sige mange ting omkring FCM.
Også mange gode ting,
men FCM's prioritering af kommunikation, content og inddragelse af- og information til fans, kunne måske godt få et nøk op.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Steffen am skrev:
22. jun 2018, 13:45
men FCM's prioritering af kommunikation, content og inddragelse af- og information til fans, kunne måske godt få et nøk op.
Du er meget venlig her. Mit største transferønske er virkelig en opprioritering af den eksterne kommunikation. Hent en rutineret kommunikationsmand, og lad ham sammensætte et lille team. Det er et område hvor vi er lysår efter Brøndby og især FCK.

christian1DK

Indlæg af christian1DK »

Benzo skrev:
22. jun 2018, 12:48
Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, der er i det hele taget mange, især på midtbanen, som ikke figurerer under 'Truppen' på hjemmesiden. Nogle måske fordi de ikke er blevet flyttet fra U19 til voksen-truppen endnu, selvom de er blevet rykket op.
Dem jeg lige kan se mangler er:

Kristian Riis
Michael Baidoo
Frederik Brandhof
Mikael Anderson
Gloire Rutikanga
Victor Torp
Awer Mabil
Nicolas Madsen
Christian Tue Jensen
Jákub Thomsen
Sebastian Buch
sjovt at det er så lidt opdateret og forskelligt på hjemmesiden og app'en

i app'en under truppen har de:

Kristian Riis
Michael Baidoo
Frederik Brandhof
Mikael Anderson
Gloire Rutikanga
Jákub Thomsen

men mangler de nye spillere :

Dominick Drexler
Ayo Simon Okosun

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det er ikke godt nok, det der foregår på content-siden. Men det er ledelsen også godt klar over. Om der så bliver gjort noget ved det, er en anden sag...

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
22. jun 2018, 13:45
Man kan sige mange ting omkring FCM.
Også mange gode ting,
Det har fuldstaendig ret i.

De maa se Ind ad, og naar man melder ud at man vil opad, saa maa den sektor styrkes, man skal ogsaa have en international hjemmeside.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Denne snak hører til i anden tråd.

Tilbage på sporet

henker

Indlæg af henker »

Ingen har hørt om fcm er ved at finde den venstre back..

Og hvem mon passer til os.? Skal han være veteran eller unge talenter?

THenry

Indlæg af THenry »

fcarne skrev:
22. jun 2018, 12:12
Jeg kan se, at Mabil ikke figurerer på hjemmesiden for nuværende. Er der mon noget i gære?
Snakkede i Samara med nogle australske gutter fra Adelaide, der nævnte, at der i Australien er rygter om, at han kan være på hjem til deres hjemlige liga. Kilden er som nævnt nogle folk jeg har mødt på gaden. Dog vil jeg ikke blive overrasket, hvis han skifter væk fra os. Det scenario kan jeg sagtens se vedmindre han toppræsterer her i optakten til den nye sæson.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

henker skrev:
23. jun 2018, 10:55
Ingen har hørt om fcm er ved at finde den venstre back..

Og hvem mon passer til os.? Skal han være veteran eller unge talenter?
Så har du ikke fulgt godt nok med:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... -wingback/

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

FCM2000 skrev:
20. jun 2018, 22:20
Matjavsen skrev:
20. jun 2018, 17:49
FCM2000 skrev:
20. jun 2018, 16:56
MDH skal have en konkurrent der kan udfordre ham, det samme paa HWB pladsen.

De 2 pladser ligner en fribillet i ojeblikket.

Albaek, Juelsgaard mv. de kommer jo fra en hylde lavere.

Jeg mangler nogle Kanon indkob, som drexler
Nu skal du lige huske at en spiller til 5 millioner sagtens kan være bedre for os end en til 20 millioner
Min bare r......

Jeg forventer nogle mega indkob ala Drexler klassen, ellers var det en fis i en hornlygte det man meldte ud med “en hylde hojere”

End ikke sportsjournalisterne kan finde rundt i de udmeldinger der er kommet fra FCM her efter mesterskabet.

Okosun var ikke fra en hylde hojere og relativ billig

Saa kober man nogle ukendte spillere og lejer dem ud, heller ikke fra en hylde hojere.

Der venter FCM et skattesmaek hvis man ikke faar investeret.

Saa er der nogle der mener at man fratraekke tidligere underskud, men FCM har jo haft drift overskud senest, afskrivninger har trukket det i minus men det paavirker ikke kassebeh.

Skulle man have haft et minus i kassen paa 200 mill kr :-) saa havde DBU, bank, statsrevisorer og kreditorer skredet ind for laengst.
Ok, så går vi ud og køber Mikkel Thygesen tilbage for 50 mio. Er du så tilfreds? Så har vi da brændt det beløb af som du så gerne vil bruge. Jeg vil nu hellere have en ung spiller à la Sørloth for 3½ mio.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Administrator skrev:
23. jun 2018, 18:27
FCM2000 skrev:
Matjavsen skrev:
20. jun 2018, 17:49

Nu skal du lige huske at en spiller til 5 millioner sagtens kan være bedre for os end en til 20 millioner
Min bare r......

Jeg forventer nogle mega indkob ala Drexler klassen, ellers var det en fis i en hornlygte det man meldte ud med “en hylde hojere”

End ikke sportsjournalisterne kan finde rundt i de udmeldinger der er kommet fra FCM her efter mesterskabet.

Saa kober man nogle ukendte spillere og lejer dem ud, heller ikke fra en hylde hojere.

Saa er der nogle der mener at man fratraekke tidligere underskud, men FCM har jo haft drift overskud senest, afskrivninger har trukket det i minus men det paavirker ikke kassebeh.

Skulle man have haft et minus i kassen paa 200 mill kr :-) saa havde DBU, bank, statsrevisorer og kreditorer skredet ind for laengst.
Ok, så går vi ud og køber Mikkel Thygesen tilbage for 50 mio. Er du så tilfreds? Så har vi da brændt det beløb af som du så gerne vil bruge. Jeg vil nu hellere have en ung spiller à la Sørloth for 3½ mio.
Snork !!!

Der er for meget joakim von and over det er forum.

Taenk stort, en hylde hojere op.

Sorloth var et tilfaelde, men kan Han begaa sig i
PL ? Var det et panik indkob ? CP foretog sig ????

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
24. jun 2018, 04:59
Administrator skrev:
FCM2000 skrev:

Min bare r......

Snork !!!

Hvad er det du ikke forstår ved outsmart og ikke outspend?

Vijen

Indlæg af Vijen »

Matjavsen skrev:
24. jun 2018, 10:39
FCM2000 skrev:
24. jun 2018, 04:59
Administrator skrev:

Snork !!!

Hvad er det du ikke forstår ved outsmart og ikke outspend?
At FCM2000 mener at skat kommer og tager alle vores penge. Derfor er vi nødt til at bruge dem, og det helst inden i morgen.

FCM2000, vil du ikke i transfer strategi tråden lave et gennemarbejdet indlæg med argumenter og referencer til, hvorfor at der skal bruges så mange penge. Så vi kan få afsluttet denne debat en gang for alle.

Noe

Indlæg af Noe »

Vijen skrev:
FCM2000, vil du ikke i transfer strategi tråden lave et gennemarbejdet indlæg med argumenter og referencer til, hvorfor at der skal bruges så mange penge. Så vi kan få afsluttet denne debat en gang for alle.
Åh, Gud nej. Lad os endelig beholde det vi har. Jeg kan slet ikke overskue en helt ny agenda.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noe skrev:
24. jun 2018, 14:24
Vijen skrev:
Åh, Gud nej. Lad os endelig beholde det vi har. Jeg kan slet ikke overskue en helt ny agenda.
Enig

Låst