Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
20. jun 2018, 16:56
MDH skal have en konkurrent der kan udfordre ham, det samme paa HWB pladsen.

De 2 pladser ligner en fribillet i ojeblikket.

Albaek, Juelsgaard mv. de kommer jo fra en hylde lavere.

Jeg mangler nogle Kanon indkob, som drexler
Nu skal du lige huske at en spiller til 5 millioner sagtens kan være bedre for os end en til 20 millioner

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror regnemaskinen finder en vi aldrig har hørt om før :-)

Synes i øvrigt ikke Jesper Lauridsen brændte nogen broer, tværtimod. Men jeg tvivler på at det bliver ham, selvom det kunne være et skønt gensyn.

Analitico
Geografisk sted: Aalborg / Peru

Indlæg af Analitico »

Hvis det skal være en dansker, til vesntrebacken, håber jeg på Kristian Pedersen fra Union Berlin i 2. Bundesligaen. For et halvt år siden var han rygtet mod Fiorentina og tidligere på sommeren til Birmingham. Store navne at være oppe i mod, men måske CL kunne lokke ham til Heden?

Det er jo en spiller som, ligesom Brian Hamalainen som jeg oprindeligt ønskede mig som erstatning i tilfælde af et AP-salg, går noget under radaren i Fodbolddanmark. Tænker da godt det kunne være interessant for ham at spille sig ind i danskerne og, hvis han skulle få stor success, landstrænerens bevidsthed ;)

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Er jeg den eneste, der husker en brasiliansk herre fra Europa-kampene mod Limassol?

Jeg fik et rigtig godt indtryk af denne brasilianske venstreback/wing, som de havde. Navnet er Jander Santana - andre, der så potentialet?

Manden er godt nok 29, men jeg synes, han så vældig interessant ud.. og kunne være en afløser for Andreas på kort sigt..

Måske man tænker mere langsigtet, men synes lige, det var værd at nævne..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
20. jun 2018, 17:49
FCM2000 skrev:

Nu skal du lige huske at en spiller til 5 millioner sagtens kan være bedre for os end en til 20 millioner
Min bare r......

Jeg forventer nogle mega indkob ala Drexler klassen, ellers var det en fis i en hornlygte det man meldte ud med “en hylde hojere”

End ikke sportsjournalisterne kan finde rundt i de udmeldinger der er kommet fra FCM her efter mesterskabet.

Okosun var ikke fra en hylde hojere og relativ billig

Saa kober man nogle ukendte spillere og lejer dem ud, heller ikke fra en hylde hojere.

Der venter FCM et skattesmaek hvis man ikke faar investeret.

Saa er der nogle der mener at man fratraekke tidligere underskud, men FCM har jo haft drift overskud senest, afskrivninger har trukket det i minus men det paavirker ikke kassebeh.

Skulle man have haft et minus i kassen paa 200 mill kr :-) saa havde DBU, bank, statsrevisorer og kreditorer skredet ind for laengst.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
20. jun 2018, 22:20
Matjavsen skrev:
FCM2000 skrev:

Min bare r......

Jeg forventer nogle mega indkob ala Drexler klassen, ellers var det en fis i en hornlygte det man meldte ud med “en hylde hojere”

End ikke sportsjournalisterne kan finde rundt i de udmeldinger der er kommet fra FCM her efter mesterskabet.

Saa kober man nogle ukendte spillere og lejer dem ud, heller ikke fra en hylde hojere.

Saa er der nogle der mener at man fratraekke tidligere underskud, men FCM har jo haft drift overskud senest, afskrivninger har trukket det i minus men det paavirker ikke kassebeh.

Skulle man have haft et minus i kassen paa 200 mill kr :-) saa havde DBU, bank, statsrevisorer og kreditorer skredet ind for laengst.
Jeg vil da hellere have 10 Sørloth end 1 Drexler ;)

Okosun er også købt som breddespiller.

Men nu brugte de jo også en del af de Sørloth penge til at betale Benham af hvis jeg husker rigtigt

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg forventer dog masninen finder et godt køb til en god pris

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

En spiller fra en højere hylde er IKKE nødvendigvis en dyr spiller?!
Hvornår vil du forstå det?

Outsmarte vores modstandere og ikke outspende!
Prisen er fuldstændig ligegyldig, men spillerens kvaliteter skal passe ind på holdet, så vi får den rette balance, hvilket skulle resultere i flere sejre!
Det er fuldstændig hjernedøde at købe en spiller til 25 millioner, som ikke vil komme til at fungere i FCM. Vi er nød til at kigge på, hvad vi mangler at typer, kvalitet osv. og derefter kan vi finde ud af hvad de forskellige koster.
Er der så en spiller med alle de kompetencer vi skal bruge og han koster 15-18 millioner, så må vi jo overveje at handle.
Men findes der nu en spiller til det halve, men er yngre og har et stort potentiale, så skal man måske købe ham.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

AltidFCM skrev:
20. jun 2018, 18:40
Er jeg den eneste, der husker en brasiliansk herre fra Europa-kampene mod Limassol?

Jeg fik et rigtig godt indtryk af denne brasilianske venstreback/wing, som de havde. Navnet er Jander Santana - andre, der så potentialet?

Manden er godt nok 29, men jeg synes, han så vældig interessant ud.. og kunne være en afløser for Andreas på kort sigt..

Måske man tænker mere langsigtet, men synes lige, det var værd at nævne..
Godt husket - Ja jeg husker ham også tydeligt og hans raids op i banen! han var vild! jeg krydser fingre :) - men ellers er jeg som "næsten" alle andre også helt tryg ved at vi nok skal finde en anden som er ligeså god - til en god pris ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

O

Indlæg af O »

Lupus1999 skrev:
21. jun 2018, 08:21
En spiller fra en højere hylde er IKKE nødvendigvis en dyr spiller?!
Hvornår vil du forstå det?

Outsmarte vores modstandere og ikke outspende!
Prisen er fuldstændig ligegyldig, men spillerens kvaliteter skal passe ind på holdet, så vi får den rette balance, hvilket skulle resultere i flere sejre!
Det er fuldstændig hjernedøde at købe en spiller til 25 millioner, som ikke vil komme til at fungere i FCM. Vi er nød til at kigge på, hvad vi mangler at typer, kvalitet osv. og derefter kan vi finde ud af hvad de forskellige koster.
Er der så en spiller med alle de kompetencer vi skal bruge og han koster 15-18 millioner, så må vi jo overveje at handle.
Men findes der nu en spiller til det halve, men er yngre og har et stort potentiale, så skal man måske købe ham.
Tror du kæmper en på forhånd tabt kamp. Der er blevet snakket mere om hylder, end egentlige spillere og rygter. Deler i øvrigt din holdning.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

FCM2000 skrev:
Matjavsen skrev:
FCM2000 skrev:

Min bare r......

Det er jo det hele ulvegraven har prøvet at forklare dig siden mesterskabet, men du holder så standhaftigt på at måden DU har forstået tingene på, er den eneste rigtige.

Hvis du havde lyttet bare en lille smule til de andre debatører, som utroligt nok, er blevet ved med at “debattere” med dig. Så havde du nok ikke været så negativt overrasket som du er nu ;)

Flemse

Indlæg af Flemse »

FCM2000 skrev:
Du kan være ret sikker på, at statsrevisorerne IKKE blander sig, lige meget hvor stort et minus klubben så end måtte have...

http://www.ft.dk/da/organisation/folket ... evisorerne

fcarne

Indlæg af fcarne »

Jeg kan se, at Mabil ikke figurerer på hjemmesiden for nuværende. Er der mon noget i gære?

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, der er i det hele taget mange, især på midtbanen, som ikke figurerer under 'Truppen' på hjemmesiden. Nogle måske fordi de ikke er blevet flyttet fra U19 til voksen-truppen endnu, selvom de er blevet rykket op.
Dem jeg lige kan se mangler er:

Kristian Riis
Michael Baidoo
Frederik Brandhof
Mikael Anderson
Gloire Rutikanga
Victor Torp
Awer Mabil
Nicolas Madsen
Christian Tue Jensen
Jákub Thomsen
Sebastian Buch

fcarne

Indlæg af fcarne »

Ja, det bed jeg også mærke i. Undrede mig blot, da en spiller som Simon Kroon figurerer.
Ydermere, så er han ikke i truppen til weekendens testkampe.

Låst