Det ved jeg nu ikke helt om jeg vil give dig ret i. Der var mange ting galt i Thorup tiden. Specielt sæsonen 16/17 stikker ud, hvor vi i store perioder spillede af skrald, lidt ligesom nu. Jeg vil mene at vi skal vel helt tilbage til Glen for at finde et tidspunkt, hvor vores offensiv tilnærmelsesvis fungerede over en hel sæson, selvfølgelig med dårlige kampe hist og pist. Jovist, var der efteråret 2017 med Thorup ved roret, som var exceptionel godt, men der havde vi også hvad jeg formoder var den bedste angrebsduo vi nogensinde har haft i form af Sørloth og Onuachu. Alt respekt for det arbejde Thorup lavede i 17/18 sæsonen, men foråret 18 var som forventet offensivt en lidt tam affære (hvis man kigger på det offensive spil på banen, på grund af spillersalg), men spillerne var over hele linjen bund solide, og vi havde marginalerne på vores side.
Vi er i øjeblikket inde i mere eller mindre samme periode som under KA sidste år i forbindelse med mesterskabsspillet, hvor spillerne ingen tro har på egne evner, og jeg kan ikke finde ud hvad formendykket skyldes, da det nu er symptomatisk uafhængigt af hvem der sidder som træner.