Og fin lille krølle, at det hold af Dinamo - Beer Sheva, der ikke skal møde vinderen af Astana-Midtjylland,
for æren af at møde APOEL, I EL Q3. Klart den værste lodtrækning for dem.
Dinamo Zagreb (CRO)/Hapoel Beer-Sheva (ISR) v APOEL (CYP)/Flora Tallinn (EST)
Det vil være ærgerligt at brænde vores seedning i EL af allerede i næste runde. Så Astana-kampene er virkelig nøgleopgørerne i dette års kampagne. Vinder vi dem, er vi sikret to matchbolde om EL-gruppespil, hvor vi er seedede i begge tilfælde. Taber vi er vi useedede i den afgørende runde om EL-gruppespil (forudsat at vi vinder over Imps/Saints).
Og fin lille krølle, at det hold af Dinamo - Beer Sheva, der ikke skal møde vinderen af Astana-Midtjylland,
Og der er også den krølle på det, at Beer Sheva mødte Flora Tallinn i den første runde af CL-kvalen for bare en uge siden. Ikke så store chancer for at de løber ind i hinanden igen godt nok, men det er lidt et spøjst lodtrækningssystem....
Jeg så lidt af Beer Shevas kamp her i Tallinn, de ser stærke ud - Ben Sahar, som spillede for Chelsea som ung, er en stor profil for dem. Var dog også på en billig baggrund, da fodbold her i Estland er godt nok blevet en sløj omgang (alle fire deltagende hold i CL og EL tabte klart sammenlagt).
Og der er også den krølle på det, at Beer Sheva mødte Flora Tallinn i den første runde af CL-kvalen for bare en uge siden. Ikke så store chancer for at de løber ind i hinanden igen godt nok, men det er lidt et spøjst lodtrækningssystem....
Jeg så lidt af Beer Shevas kamp her i Tallinn, de ser stærke ud - Ben Sahar, som spillede for Chelsea som ung, er en stor profil for dem. Var dog også på en billig baggrund, da fodbold her i Estland er godt nok blevet en sløj omgang (alle fire deltagende hold i CL og EL tabte klart sammenlagt).
De har set stærke ud, på en MEGET billig baggrund. Flora Tallinn har misset 1 enkelt sæson i Europa siden midten af 90'erne, men har kun formået at gå videre sølle 1 gang! Det er altså et hold, hvor det er umuligt at se dårlige ud imod.
Rigtig rigtig fin lodtrækning for de danske hold alt i alt i dag!
København vs Admira/Sofia
Nordsjælland vs Partizan/Trakai
Brøndby vs Sparta Prag/Subotica
Midtjylland vs Zagreb/Beer-Sheva (CL) // TNS/Red Lincoln (EL)
Der er en reel mulighed for 4 danske hold i Q4. Nordsjælland og Brøndby slap for nogle af de helt hårde modstandere, på trods af ikke at være seedet.
Desuden er Prag også seedet i Q4, så formår Brøndby at slå dem ud, vil de stå med alletiders mulighed for at nå helt til gruppespillet!
For mig at se er der 50-50 mod Astana.
50-50 mellem Dinamo - Beer Sheva
50-50 mellem de to vindere.
Det er mega åbent. Det er dog en øv lodtrækning stadig. Jeg ville langt hellere møde alle andre hold end AEK selvfølgelig
Jeg har ikke meget styr på Zagreb eller Beer Sheva, men kunne vi forvente meget mere end 50-50 på det her stadie? Bettingeksperten Benjamin Leander har tidligere nævnt at Zagreb er ikke lige så stærke som tidligere, så det kan man da håbe på https://mobile.twitter.com/LeandinhoDK/ ... 6101303296
De har set stærke ud, på en MEGET billig baggrund. Flora Tallinn har misset 1 enkelt sæson i Europa siden midten af 90'erne, men har kun formået at gå videre sølle 1 gang! Det er altså et hold, hvor det er umuligt at se dårlige ud imod.
Hov-hov, nu skal du ikke fuldstændig nedgøre min hjembys fodboldstolthed De slog jo Brøndby for nogle år siden (BIF vandt dog samlet), så det kan godt lade sig gøre at se dårlige ud mod dem.
For mig at se er der 50-50 mod Astana.
50-50 mellem Dinamo - Beer Sheva
50-50 mellem de to vindere.
Det er mega åbent. Det er dog en øv lodtrækning stadig. Jeg ville langt hellere møde alle andre hold end AEK selvfølgelig
Jeg har ikke meget styr på Zagreb eller Beer Sheva, men kunne vi forvente meget mere end 50-50 på det her stadie? Bettingeksperten Benjamin Leander har tidligere nævnt at Zagreb er ikke lige så stærke som tidligere, så det kan man da håbe på https://mobile.twitter.com/LeandinhoDK/ ... 6101303296
Det kunne man godt, hvis man var heldig
Dem her ville vi være noget større favoritter i mod
Sheriff Tiraspol / Shkendija Tetovo
Red Star Belgrade / Suduva Marijampol
Mener også selv at disse havde været bedre
Malmö FF / CFR Cluj
BATE Borisov / HJK Helsinki
Det vil være ærgerligt at brænde vores seedning i EL af allerede i næste runde. Så Astana-kampene er virkelig nøgleopgørerne i dette års kampagne. Vinder vi dem, er vi sikret to matchbolde om EL-gruppespil, hvor vi er seedede i begge tilfælde. Taber vi er vi useedede i den afgørende runde om EL-gruppespil (forudsat at vi vinder over Imps/Saints).
Så er det jo storartet at vi topper formen netop nu.......
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg har ikke sat mig ind i det nye lodtrækningssystem, så jeg ved ikke om det i det store hele er bedre end det vi havde før. Jeg elsker dog det princip at hvis man slår et seedet hold ud så overtager man deres seedning. Det er super fair
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -