Europa 2018/2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: Europa 2018/2019

Indlæg af THenry »

Saemala skrev:
20. jul 2018, 18:33
THenry skrev:
20. jul 2018, 17:13
974 skrev:
20. jul 2018, 17:04
Nu er det nok ikke så voldsomt som det bliver slået op af nogle fans :-)

Det er jo noget med at FCM har solgt 5500 sæsonkort, så de sætter sig jo på den største del af billetterne på forhånd
Så er der vist også ca. 1000 "forkøbte" sponsorbilletter?
Dertil er kapaciteten jo også væsentligt lavere til en europæisk kamp

FCM melder samtidigt ud at de selv har holdt på/ spærret en stor stak billetter, da jo nok har fornemmet at noget var igang med at gå galt i forhold til det de har fået ind af tilmeldinger :-)

Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt :-)
Jeg undrer mig over processen i det her fra FCMs side, da jeg som sæsonkortholder intet har hørt fra FCM, så jeg snuppede derfor et par biletter for at være på den sikre side, men du har sikkert ret i, at de har tilbageholdt biletter til sæsonkorthavere (da en af de store gulerødder er at man altid er sikret plads...) og det derfor kun er et begrænset antal billetter, der kom på markedet i går (dog har der ingen kommunikation været, hvilket er skuffende...). Jeg tror i øvrigt sponsorbiletterne er indregnet i de ca. 5.300-5.500 solgte sæsonkort. Håber i øvrigt på fuldt hus den dag. Det kan blive vigtigt!
Nu har jeg ikke lige dobbeltjekket det, men er ret sikker på at da man købte/gentegnede sit sæsonkort, stod der at alle CL/EL-kvalkampe var inkluderet ;)
Jeg tror ikke, der stod inkluderet (der står vist noget med forkøbsret, men har heller ikke dobbelttjekket), men glæder mig til at komme gratis til bold, når Barcelona kommer på besøg i CL senere på sæsonen :lol:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
20. jul 2018, 18:43
Saemala skrev:
THenry skrev:

Jeg undrer mig over processen i det her fra FCMs side, da jeg som sæsonkortholder intet har hørt fra FCM, så jeg snuppede derfor et par biletter for at være på den sikre side, men du har sikkert ret i, at de har tilbageholdt biletter til sæsonkorthavere (da en af de store gulerødder er at man altid er sikret plads...) og det derfor kun er et begrænset antal billetter, der kom på markedet i går (dog har der ingen kommunikation været, hvilket er skuffende...). Jeg tror i øvrigt sponsorbiletterne er indregnet i de ca. 5.300-5.500 solgte sæsonkort. Håber i øvrigt på fuldt hus den dag. Det kan blive vigtigt!
Nu har jeg ikke lige dobbeltjekket det, men er ret sikker på at da man købte/gentegnede sit sæsonkort, stod der at alle CL/EL-kvalkampe var inkluderet ;)
Jeg tror ikke, der stod inkluderet (der står vist noget med forkøbsret, men har heller ikke dobbelttjekket), men glæder mig til at komme gratis til bold, når Barcelona kommer på besøg i CL senere på sæsonen :lol:
Det skal så retfærdigvis siges Saemala sagde kval kampe.
Så det mest eksotetiske, som vel at mærke også kan være ret attraktivt, er PSV, Celtic, eller dets lige.

Nu har jeg godt nok ikke selv sæsonkort, for jeg troede jeg skulle være frivillig
(var jeg sidste sæson, men har ikke hørt noget fra FCM. Apropro sløv adminstration)
men mener også det står forkøbsret, men har læst det som at FCM vil afvente og se,
forstået på den måde, at det som udgangspunkt er gratis for sæsonkortholdere, men hvis en attraktiv "Southampton-kamp" dukker ned fra himlen, vil man trods alt have muligheden for at kunne sætte beløb på. Dette er dog gisninger, og min fortolkning.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

THenry skrev:
Saemala skrev:
THenry skrev:

Som jeg nævnte, så var det også kun kval-kampene😉

"*Gratis adgang til kvalkampe i Champions League"
"*Forkøbsret på din plads til evt. gruppespil i Champions League"

https://www.fcm.dk/saesonkort
Høvdingen af Herning

THenry

Indlæg af THenry »

Saemala skrev:
20. jul 2018, 19:32
THenry skrev:
Saemala skrev:

Som jeg nævnte, så var det også kun kval-kampene😉

"*Gratis adgang til kvalkampe i Champions League"
"*Forkøbsret på din plads til evt. gruppespil i Champions League"

https://www.fcm.dk/saesonkort
Tak. Du har ret ift kval-kampene, men derfor kunne der stadigvæk godt have været mere information fra FCM ift Astana-kampen, hvilket er min primære anke i denne sag ;)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Vi skal holde os laaaaangt fra et CL gruppespil, det eneste der venter os der er ydmygelser.

Heldigvis kommer vi aldrig i nærheden af det, endsige EL gruppespil.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Er også stærkt bekymret. Det er altså gruvækkende, at holdet er så langt fra topform nu, hvor de vigtigste kampe i sæsonen starter.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Dette er vores gruppe af 3. runde i EL-kvalen, hvis vi ryger ud til Astana.

Winners match 6: The New Saints (WAL) v Lincoln Red Imps (GIB)
Winners match 7: Torpedo Kutaisi (GEO) v Víkingur (FRO)
Winners match 8: Spartaks Jūrmala (LVA) v La Fiorita (SMR)
Winners match 9: APOEL (CYP) v Flora Tallinn (EST)
Cork City (IRL)

Vi fik den klart klart sværeste gruppe, hvor vi kan trække apoel. Cork City er heller ikke helt let.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

SimonH skrev:
21. jul 2018, 14:16

Cork City (IRL)

Vi fik den klart klart sværeste gruppe, hvor vi kan trække apoel. Cork City er heller ikke helt let.
Når Apoel kan ryge ud til Suduva, så skal vi gå videre, hvis vi ryger ud til Astana.
Der er ikke nogle af de andre hold, hvor vi ikke bør være store favoritter!
FCM!
FCM!
FCM!

SimonH

Indlæg af SimonH »

tubbe93 skrev:
21. jul 2018, 20:03
SimonH skrev:
21. jul 2018, 14:16

Cork City (IRL)

Når Apoel kan ryge ud til Suduva, så skal vi gå videre, hvis vi ryger ud til Astana.
Der er ikke nogle af de andre hold, hvor vi ikke bør være store favoritter!
Jeg er ikke uenig, men sammenlign lige apoel med alle andre de mulige modstandere (også fra 2. Gruppe). Klart klart sværeste lodtrækning, hvis det utænkelige skulle ske at vi røg ud 8-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lige nu er vi vist ikke faboritter mod nogen som helst på den hylde APOEL befinder sig - eller den under
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

THenry skrev:
974 skrev:
20. jul 2018, 17:04
Nu er det nok ikke så voldsomt som det bliver slået op af nogle fans :-)

Det er jo noget med at FCM har solgt 5500 sæsonkort, så de sætter sig jo på den største del af billetterne på forhånd
Så er der vist også ca. 1000 "forkøbte" sponsorbilletter?
Dertil er kapaciteten jo også væsentligt lavere til en europæisk kamp

FCM melder samtidigt ud at de selv har holdt på/ spærret en stor stak billetter, da jo nok har fornemmet at noget var igang med at gå galt i forhold til det de har fået ind af tilmeldinger :-)

Rigtigt mange sæsonkortholdere og sponsorer dukker jo heller ikke op pga ferietiden, men kan vi ende med at blive eks. 8000 tilskuere, så bliver det da også rigtigt fedt :-)
Hvis du havde læst den første nyhed helt til sidste linje, så stod der at folk med sæsonkort havde adgang helt som normalt.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Vi fik

Dinamo Zagreb / Hapoel Beer-Sheva og vi starter på hjemmebane. Elendig lodtrækning

AEK Athens - Celtic av av av

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

SimonH skrev:
23. jul 2018, 12:10
Vi fik

Dinamo Zagreb / Hapoel Beer-Sheva og vi starter på hjemmebane. Elendig lodtrækning

AEK Athens - Celtic av av av
Ja tak for kaffe. Føj for helvede

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Det er en ganske fin lodtrækning.
Zagreb er en klub der er på vej ned, og jeg tror de får store problemer mod Beer-Sheva, som jeg ser på niveau med Astana.
Høvdingen af Herning

SimonH

Indlæg af SimonH »

Hvis vi taber til Astana, så møder vi nogle gamle kendinge i ELQ3 med vinderen af The New Saints (WAL)/Lincoln Red Imps (GIB)

Besvar