Claus Steinlein

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Re: Claus Steinlein

Indlæg af Mike80 »

Cortez skrev:Børnehave.

/Cortez
+1

Jeg nægter simpelthen at forholde mig til sådan en omgang børnehave mudderkastning! Jeg ved ikke om Steinlein er en dårlig leder, om Ankersen bruger for meget tid i London eller om Glen ønsker at kaste mudder bag "anonyme" alias. Jeg ved bare at Steinlein har en kæmpe aktie i FCM som klub, hovedsageligt som akademiets søsætter! Jeg ved at Glen har en kæmpe betydning for FCM sportsligt, med den vinderkultur han over 2-3 sæsoner har formået, at banke ind i en klub som ellers notorisk var kendt for at være nr. 2. Og jeg ved at Ankersen med hans venskab til Benham og nytænkning har formået at trække FCM endnu et skridt op, så vi nu befinder os på en hylde hvor man debaterer om FCK eller FCM er forhåndsfavoritter til et dansk mesterskab! Alle 3 mænd brænder for FCM og har tilført klubben så meget, at ingen tjener at skulle hænges offentligt ud i medierne! Jeg ved som sagt ikke hvem som har ret men mon ikke vi, som i livets fleste andre henseender, finder sandheden ca. Midt mellem alle parters opfattelse af rigtig og forkert. Stop nu den her børnehaveretorik og kom videre! Ingen vinder på dette.

Mit første og sidste indlæg i dette emne.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

THenry

Indlæg af THenry »

Ravnen skrev:Kunne man have forestillet sig Steen Hessel eller Johnny Rune stille sig op i en TV debat mod Glen Riddersholm? Jeg synes godt nok at Rasmus Ankersen som bestyrelsesformand træder lidt udenfor stien ved at deltage i sådan noget. Hvis det skulle være, så var det Claus Steinlein selv der burde gøre det, det er Claus som er sportsdirektør, ikke en forholdsvis ny formand for bestyrelsen.
Jeg tror en meget vigtig del af dette handler om, at holde CS ude af mediebilledet, hvilket giver meget god mening. Derfor er det fint, at det er en fra bestyrelsen, der stiller op.

WBW

Indlæg af WBW »

Ikke meget nyt der kom frem i aftenens Onside, dog heller ingen decideret mudderkastning.

Glen mente han havde overholdt alle aftaler, dog fortrød han at have været på træningsanlægget. Jeg synes dog Glen slap lidt for let omkring det, og han blev ikke stillet de rigtig kritiske spørgsmål, som jeg havde håbet på.
Derudover synes jeg at han fremstillede sig selv lidt for meget som et offer for Steinlein og Ankersens tyrani. Og mellem linjerne, var disse to personer de eneste der havde et problem med ham i klubben. Herudover nævnte Glen igen, at der var ting om klubben der ikke skulle frem i lyset, da det ikke vil gavne nogen af parterne.

Ankersen fremstod meget mere hård og kontant, og den neutrale seer vil derfor klart have sympatien ved Glen. Det eneste interessante ved Ankersens interview var at han og klubben mener Glen ikke har overholdt aftalerne, samt at hele klubben og hele det danske journalistnetværk skulle være klar over at det er Glen der er alle mediernes anynome kilde til kaos artiklerne. Slutteligt fortalte Ankersen at Glen skulle være velkommen til at fortælle sin 'hemmelighed'

Så altså, ikke rigtig noget nyt. Og det er jo i høj grad påstand mod påstand.

Det store spørgsmål er jo så, om denne aften har gavnet eller forværret noget. Det synes jeg ikke.

Jeg tror ikke på at det er med til at lukke sagen ned, men jeg ser heller ikke nogen forværring af sagen.
Medierne vil selvfølgelig grave videre i det, og vi har med sikkerhed ikke læse den sidste artikel om emnet

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg har ikke set interviewet med Glen endnu, men synes Ankersen svarede fint for sig i sit. Kunne være fint om Glen blev presset til at fortælle mere omkring "det som ikke tåler dagens lys", fordi der tilsyneladende ikke er noget - ellers spiller Rasmussen godt nok hasard.

Min sympati for Glen er meget langt væk, og ønsker ham egentlig blot få fiasko i en anden klub. Det kan sgu om noget lukke sagen på flere måder.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Nu har i da tabt sutten fuldstændigt herinde - Ankersen og Steinlein er de to største amatørere der findes i dansk fodbold - Jens hammer og Per Rud minder om de rene guder ved siden af... Hvad fanden får den idiot til Ankersen ud af at blive ved med at svine Glenn?? Udover at han får beskyttet sin sengekammerat, Steinlein! God damn de må sutte løg på hinanden! Enhver anden formand i enhver anden superligaklub ville have klasse nok til at lade sådan noget ligge istedet for aktivt selv at gå i pressen og skabe negativ opmærksomhed! Troede i havde mere klasse i FCM - og så alligevel. Med inkompetente folk som Ankersen og Steinlein ved roret er det sgu forventeligt - hverken BIF eller AGF har - på trods af uhyggelige ringe ledelser gennem tiderne - udvist så amatøragtig og ødelæggende adfærd som de to - hvordan fanden kan i forsvare dem??
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

lol, lyder til at det ramler for dem i Brøndby. Well, kønt er det ikke. Men at kalde dem de to største amatører der findes lyder lidt vagt når de er mændene bag de regerende danske mestre, det hold der fører ligaen pt og det eneste tilbageværende danske hold i Europa. Så kan man jo kigge indad og se hvad de uvaskede fra Vestegnen har præsteret de sidste 10 år..... Men igen - kønt er det bestemt ikke - det ligner jo til forveksling en standard uge for BIF sidst i nullerne... og tror ikke der er nogen på graven der ikke gerne ville have været det foruden
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

4904

Indlæg af 4904 »

ThygeM skrev:Nu har i da tabt sutten fuldstændigt herinde - Ankersen og Steinlein er de to største amatørere der findes i dansk fodbold - Jens hammer og Per Rud minder om de rene guder ved siden af... Hvad fanden får den idiot til Ankersen ud af at blive ved med at svine Glenn?? Udover at han får beskyttet sin sengekammerat, Steinlein! God damn de må sutte løg på hinanden! Enhver anden formand i enhver anden superligaklub ville have klasse nok til at lade sådan noget ligge istedet for aktivt selv at gå i pressen og skabe negativ opmærksomhed! Troede i havde mere klasse i FCM - og så alligevel. Med inkompetente folk som Ankersen og Steinlein ved roret er det sgu forventeligt - hverken BIF eller AGF har - på trods af uhyggelige ringe ledelser gennem tiderne - udvist så amatøragtig og ødelæggende adfærd som de to - hvordan fanden kan i forsvare dem??
Slet ikke enig... Og mener det med sutten må være omvendt!

Glenn er fortid - og det kommer sig af, at han troede, at var større end klubben, det var han så ikke, og det måtte han tage konsekvensen af, hvorfor bliver han så ved med, at rode rundt i fortiden?

Glenn har helt sikkert plantet historier - ellers ville Ankersen ikke gå ud på den måde! Når Ankersen gør det her, så er det klappet med både bestyrelsen og presseafdelingen.

Hvad er det som der er så hemmeligt - hvis det er en faglig uenighed så fint nok? Har de knaldet hinandens koner - eller hvad er det som der er så hemmeligt? Ankersen siger jo, at Glenn kan komme med det, men han er stille, og I bund og grund forledes man til at tro, at det handler om, at Glenn vil holde ild i et bål...

Jeg synes Glenn skal stoppe nu, og så synes jeg vi skal støtte op omkring Ankersen / Steinlein det er dem der skal skaffe os det næste mesterskab og ikke Glenn ....

Cortez

Indlæg af Cortez »

Risdersholm er i panelet i aftenens Fodbold FM. Skal nok blive godt.

/Cortez

4904

Indlæg af 4904 »

Cortez skrev:Risdersholm er i panelet i aftenens Fodbold FM. Skal nok blive godt.

/Cortez
Skal FCM debatteres? Hvis ja...

Så er det jo en bekræftelse af, at Glenn fortsat har sit fokus i FCM....

Glenn er på lønningslisten fortsat, men synes helt ærligt, at han skal holde sig langt væk fra FCM og holde sig for god til at kommentere mere - i går var han jo nærmest uskyldigheden selv, og han bidrager jo absolut ikke med noget som helst konstruktivt....

Cortez

Indlæg af Cortez »

4904 skrev:
Cortez skrev:Risdersholm er i panelet i aftenens Fodbold FM. Skal nok blive godt.

/Cortez
Skal FCM debatteres? Hvis ja...

Så er det jo en bekræftelse af, at Glenn fortsat har sit fokus i FCM....

Glenn er på lønningslisten fortsat, men synes helt ærligt, at han skal holde sig langt væk fra FCM og holde sig for god til at kommentere mere - i går var han jo nærmest uskyldigheden selv, og han bidrager jo absolut ikke med noget som helst konstruktivt....
Steinlein/Riddersholm-sagen står ikke som en del af programmet, men det vil være en dårlig vært. der ikke spørger ind til sagen...

/Cortez

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Nu må Glen holde sin kæft og holde lav profil.

Thorup indrømmer i dag han er påvirket af det og vi skal fandme bakke vores træner op og ikke en forhenværende.

Nu må Glen fansene også lukke i eller skride fra klubben. Ingen over klubben nogensinde.
Glen blev magtbegærlig efter mange år i klubben og det hører ingen steder hjemme. Han valgte at gå og nu er han fortid. Støt Thorup, drengene og klubben eller fis af.

oros

Indlæg af oros »

Lupus1999 skrev:Nu må Glen holde sin kæft og holde lav profil.

Thorup indrømmer i dag han er påvirket af det og vi skal fandme bakke vores træner op og ikke en forhenværende.

Nu må Glen fansene også lukke i eller skride fra klubben. Ingen over klubben nogensinde.
Glen blev magtbegærlig efter mange år i klubben og det hører ingen steder hjemme. Han valgte at gå og nu er han fortid. Støt Thorup, drengene og klubben eller fis af.
Sådan Lupus!
Glen skred fordi, der var noget, han ikke kunne acceptere.
Tak for guldet , Glen. Du er fortid i FCM. Det må du forstå.

Thorup er træneren, der førte os ud i Europa. Leve fremtiden!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:Nu må Glen holde sin kæft og holde lav profil.

Det var dog godt noget at det mest tumpede jeg nogensinde har læst herinde.

Jeg er bestemt hverken Glen eller Ankersen fan. Begge er lige medieliderlige nok til min smag. Men det får mig da ikke til sige at folk med andre holdninger skal holde deres kæft eller skride. Fuck en gang gylde at lukke ud.... Smut til Nordkorea - måske du vil føle dig hjemme.

Hvis der er folk på graven der stadig hylder Glen og mener at det er klubben der unødigvendigt falder ham i ryggen i den her situation. Så skal de fandme også have lov til at give udtryk for det. Du mener at Glen blev magtbegærlig, det er så din holdning (jeg deler den så langt at jeg også tror succes'en steg ham lidt for meget til hovedet), men hvis andre mener at det er Steinlein der er skurken, eller at sandheden ligger et sted midt imellem, så skal de da have lov til at debatere alt det de har lyst til.

Jeg er dog enig i din start. At vi skal bakke den nuværende træner op - i hvert fald når han præsterer. Dermed ikke sagt at man ikke kan være kritisk overfor hvad han laver. Men det må man måske heller ikke i din lille kravlegård??
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

"Tak for alt Glen - Men hold din kæft"
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Til dem der kunne tvivle lidt på om Glen blev magtbegærlig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5786516

Her mener ekstrabladet at mene at Glen holdte hånden over Ipsen, men at Claus valgte at lytte til spillerne.

Besvar