+1Cortez skrev:Børnehave.
/Cortez
Jeg nægter simpelthen at forholde mig til sådan en omgang børnehave mudderkastning! Jeg ved ikke om Steinlein er en dårlig leder, om Ankersen bruger for meget tid i London eller om Glen ønsker at kaste mudder bag "anonyme" alias. Jeg ved bare at Steinlein har en kæmpe aktie i FCM som klub, hovedsageligt som akademiets søsætter! Jeg ved at Glen har en kæmpe betydning for FCM sportsligt, med den vinderkultur han over 2-3 sæsoner har formået, at banke ind i en klub som ellers notorisk var kendt for at være nr. 2. Og jeg ved at Ankersen med hans venskab til Benham og nytænkning har formået at trække FCM endnu et skridt op, så vi nu befinder os på en hylde hvor man debaterer om FCK eller FCM er forhåndsfavoritter til et dansk mesterskab! Alle 3 mænd brænder for FCM og har tilført klubben så meget, at ingen tjener at skulle hænges offentligt ud i medierne! Jeg ved som sagt ikke hvem som har ret men mon ikke vi, som i livets fleste andre henseender, finder sandheden ca. Midt mellem alle parters opfattelse af rigtig og forkert. Stop nu den her børnehaveretorik og kom videre! Ingen vinder på dette.
Mit første og sidste indlæg i dette emne.
Mike