FCM Reserver

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: FCM Reserver

Indlæg af Peter Ross »

Kent skrev:Jeg kan se på din opstilling, at han blev brugt som angriber. Den ene gang jeg i sommers overværede træningen med ham, blev han dog specialtrænet sammen med fløjene. Hvordan har det set ud ved træningen på det seneste? Tænker trænerteamet ham primært som venstre fløj eller som angriber?
Det er en anelse pudsigt. Han træner stadig i stort omfang med fløjene, men når de spiller på 2 mål, så figurerer han oftest som angriber, så jeg tror ikke, man kan sige, at trænerteamet primært ser ham som fløj eller som angriber.
Hans kompetencer ser jeg dog klart mest anvendelige i front, hvor han kan udnytte sin fysik og afslutningsevner bedst muligt. Der er for langt til målet, når han er placeret på kanten. Han kan drible solen sort, men han virker ikke så eksplosiv, som det er påkrævet, for at kunne sætte sin direkte modstander i en duel.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

AlwaysFCM skrev:ja okay, fejl herfra :D tror bare lige jeg blev lidt chokket, og tænkte ikke før jeg skrev ;-) ken ilsø er jo lige på vej op i gear! men jeg har heller ikke hørt noget med ken fagerberg, vil også gerne lige se en kilde:-)
ja selvfølgelig er det Fagerberg, hans kontrekt periode nærmer sig afslutningen og hørt fra sundheds staben at han kan skifte til vinter hvis hans agent finder en klub.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

ja selvfølgelig er det Fagerberg, hans kontrekt periode nærmer sig afslutningen og hørt fra sundheds staben at han kan skifte til vinter hvis hans agent finder en klub.
okay, troede ellers lige han selv gerne ville blive lidt i FCM nu..
men det er vel okay, han er kun indimellem med i truppen, og så har vi vel også nok angribere ud over fagerberg, han har jo efterhånden også fået en del chancer :-)
FC Midtjylland

mnm123

Indlæg af mnm123 »

AlwaysFCM skrev:ja selvfølgelig er det Fagerberg, hans kontrekt periode nærmer sig afslutningen og hørt fra sundheds staben at han kan skifte til vinter hvis hans agent finder en klub.
okay, troede ellers lige han selv gerne ville blive lidt i FCM nu..
men det er vel okay, han er kun indimellem med i truppen, og så har vi vel også nok angribere ud over fagerberg, han har jo efterhånden også fået en del chancer :-)[/quote]
ja klart han gerne ville blive hvis han kan forsætte med at få en høj løn og ikke spille så kan jeg godt træne 6 gange om ugen, han skal bare videre så hurtigt som muligt, han har vel været den største transfer fiasko i Fcms historie.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

point taken :-)
- gadvide hvad man kan få for en som ham? han skal forhåbentlig ikk lejes ud igen!
FC Midtjylland

mnm123

Indlæg af mnm123 »

AlwaysFCM skrev:point taken :-)
- gadvide hvad man kan få for en som ham? han skal forhåbentlig ikk lejes ud igen!

vi kan ikke få en krone, hans kontrakt er næsten udløbet og hans kvaliteter har ikke overbevist nogen om at de skal købe ham når han snart er fri, så det bedste er at han finder en klub som vil bruge ham og vi slipper af med en løntung spiller.

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Kent skrev:
6097 skrev:Så hvis ikke snart Frank begynder at finde netmaskerne igen, tror jeg snart at der bliver prøvet noget nyt i angrebet.
Ja, det er nu over 1 uge siden, at Frank scorede sidst. Nu må han snart tage sig sammen, ellers vanker bænken godt nok..... ;)
Ja bænken blev da varmet godt og grundig i Brøndby. ok et pokalmål i en 4-0 sejr over HB Køge. ellers har han vel ikke nettet siden d.19/9 mod sønderjyske

kopi

Indlæg af kopi »

Nogle der skal ud og se kampen mod Aab her om en halv time?

det kunne være interessant at høre hvordan Jakob P gjorde det, samt måske mere interessant at høre hvordan vores afrikanske prøvespiller gør det i forsvaret?

/kopi.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

afrikanske prøvespiller?
FC Midtjylland

kopi

Indlæg af kopi »

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

tror du han er med i reservekamp?:-)
FC Midtjylland

Noe

Indlæg af Noe »

AlwaysFCM skrev:tror du han er med i reservekamp?:-)
Øh, ja: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Opstilling for de dovne ;) : FCMs start-11 mod AaB:

Kasper Jensen - Jesper Bøge, Kristian Ipsa, Denis Guma, Frederik Møller - Rasmus Christensen, Jacob Poulsen, Kasper Hansen, Jonas Borring - Ken Fagerberg, Morten Nielsen

På bænken:

Oliver Korch, Alexander Ludwig, Mads Høgel, Vito Hammershøj, Nicolaj Ritter, Semiu, Mads Hvilsom

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ja han starter inde i forsvaret ifølge onside.dk. ;)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Noe skrev:
AlwaysFCM skrev:tror du han er med i reservekamp?:-)
Øh, ja: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Opstilling for de dovne ;) : FCMs start-11 mod AaB:

Kasper Jensen - Jesper Bøge, Kristian Ipsa, Denis Guma, Frederik Møller - Rasmus Christensen, Jacob Poulsen, Kasper Hansen, Jonas Borring - Ken Fagerberg, Morten Nielsen

På bænken:

Oliver Korch, Alexander Ludwig, Mads Høgel, Vito Hammershøj, Nicolaj Ritter, Semiu, Mads Hvilsom
Ssssh, havde overset hans navn, var bare opsat på at se om j. poulsen var med :D
men tusind tak Noe. Kunne være ret fedt med sejr til fcm, så man kunne erobre førstepladsen med 8 kampe efter den her, hvor aab herefter har spillet ti ;)
kunne være godt med en god forsvarer, hvis han kan tilkæmpe sig til førsteholdet en dag, selvom det ikke er meningen i første omgang :)
FC Midtjylland

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Nogle der så kampen som kan fortælle hvordan det gik med Jakob P?`Det er sku spændende hvordan han klarer sig.

Besvar