Ja jeg tror også at tilskuerne i Haderslev nød showet... dem der kunne se noget altså
Når det er sagt så synes jeg at romerlys kan være fint nok, under ordnede forhold, men eftersom det IKKE er tilladt kan jeg ikke se nødvendigheden af at bruge dem.
På vegne af resten af Danmarks ægte klubfans, vil jeg gerne sige tak for grinet. Man troede kort, at en FC Bastard klub ikke kunne blive mere til grin. Men så opdager man så Black Wolves (fedt navn) og Ultra Boys (???).
PS: Diskussionen om pyro er interessant. Her på siden lader det til at være noget folk generelt er imod. Jeg kan ikke lade være med at tænke at dette nok skyldes jeres manglende fan(fodbold)kultur. Hvis i som alle os andre havde oplevet tiden hvor blus var lovlige og blev solgt af fanklubben, så havde i nok set på det anderledes. Men igen, i er moderne fodbold.
Du virker mest af alt som den mest blanke herinde. (og det siger ikke så lidt)
Jeg ved ikke om du ikke har opdaget det endnu, men Black Wolves er den officielle fanklub. Så det kan ikke undre dig at en helvedes masse skriver herinde, på deres forum, og det kan vel heller ikke overraske dig at en officiel fanklub er, ligesom hr. og fru Danmark, imod pyro.
Hvis du nu havde læst hvad der står herinde ordentligt, ville du også vide at UBM ikke er i mod pyro.
Ligesom resten af størstedelen af de officielle fans i DK er BW også "til grin" mht. (hvad du nok definerer som) ordentligt fankultur - herunder (mis)forholdet til pyro. (måske undtagen Brøndby, men her er det sofafansene og jydefansene der passende hører under kategorien "til grin").