Det er da sjovt sådan en selektiv hukommelse du har Rasmus Looft.RL/UBM skrev: Det kan aldrig være min fejl at Hekler ikke er sin opgave voksen, det kan aldrig være min fejl at andre ødelægger noget, om det så er BW eller UBM! Man må stå til ansvar for det man ødelægger!
Da jeg ankom til bussen stod dig og Søren Ross og gloede fordi i troede i havde en speciel aftale med FCM, men det var BW der havde sørget for bookningen, og derfor havde jeg fået den sidste plads i bussen.
Vi to aftalte sammen ved Søren at i selvfølgeligt stod for bussen og jeg satte mig ned på det bagerste sæde og havde intet med turen at gøre før det øjeblik hvor vi stod i vejsiden med en havareret bus. Det eneste jeg gjorde var at tage en beslutning og få flyttet nogle folk fra en bus til en anden så hurtigt som muligt.
Hvad angår forholdet mellem BW og UBM, så er det lige som det altid har været. Ingen kan eller vil tale på UBM´s vegne, og dem der gør det kan ikke tegne medlemmerne, fordi aftalerne bliver ikke overholdt, og ingen vil tage ansvaret bagefter.
Hvad angår manglende tifoer, så kunne det være at UBM skulle kigge en lille smule indad, jeg kan godt forstå hvis ingen har lyst til at stille sig frem og gøre noget når den helt sikre respons fra UBM er hån og latterliggørelse. Jeg kan sagtens være kritisk og selvfed og synes det var bedre da jeg gjorde det, men jeg må altså holde lidt igen når jeg ved jeg ikke selv kommer og gør det.
Sidst med ikke mindst volden, trusler og andet gejl hvor man spiller op.
Nu bliv nogen sigtet, skidt. Ja vi ved alle at de ikke var uskyldige og sagesløse det gik ud over, men det ændre ikke meget gør det? Utallige folk er blevet truet gennem årene. Holder jeg mig til mig selv som flere gange over ting jeg har sagt eller gjort, eller bare fordi jeg har været til stede er blevet truet. Der er blevet kastet dåser og flasker efter mig, og som man lige har kunnet læse så er det også hysterisk morsomt at dække mig til med affald når jeg sover på vej hjem i bussen.
Hele den skelsættende forskel mellem UBM og BW er at der findes regler som skal overholdes, og UBM udtrykkeligt eksisterer fordi man ikke ønsker at overholde disse regler.