FCM - AaB
Re: FCM - AaB
enige i at Kbn satsede meget i går og for mig virkede det ikke logisk at skifte i midter forsvaret hvor Erik har spillet ganske fornuftigt, hvor Kbn i går virkede lidt forvirret og mangel på timing. Det andet mål er virklig dårlig dækket af Kbn, men træls at vi ikke formår at skabe mere ro med bolden og komme til større chancer i vores omstillings spil.
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Jeg synes "nederlaget" igår skyldes et usammenspillet forsvar, hvor især midterforsvaret ikke er gode nok, samt Sivebæk er for ringe til at komme med hjem. Jeg synes det første mål skyldes at vi er for ringe til at få bolden ud af farezonen - den bliver bare skudt op til en ny Aab mand.
det er lige ved at jeg synes vi skal tage konsekvensen af at vi har to glasben i midtforsvaret, og gøre Erik Sviatchenko til fast mand, og så kan den som er klar af de to spille med ham. Hvis begge er klar spiller Erik stadigvæk.
det er lige ved at jeg synes vi skal tage konsekvensen af at vi har to glasben i midtforsvaret, og gøre Erik Sviatchenko til fast mand, og så kan den som er klar af de to spille med ham. Hvis begge er klar spiller Erik stadigvæk.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
Glen fortalte i Loungen inden kampen at Erik var småskadet, og derfor ikke var klar. Han sagde også at Bak heller ikke var på toppen, men at de håbede det gik + at Priskes ankel allerede under opvarmningen var blå-violet...mnm123 skrev:enige i at Kbn satsede meget i går og for mig virkede det ikke logisk at skifte i midter forsvaret hvor Erik har spillet ganske fornuftigt, hvor Kbn i går virkede lidt forvirret og mangel på timing.
Når så Julle samtidig ikke er til rådighed, er vi sgu hårdt ramt defensivt, og vel derfor Kuhn blander kortene som han gør..
Forstår ikke helt Glen siger dette, for om formiddagen fortæler han at alle er klar, plus en gammel klog fodbold træner fortalte mig at kunne man ikke melde sig 100% klar skal man ikke spille, men vi havde stadig Ipsa med så forstår ikke man starter med ham i stedet så kunne man have brugt Kbn som indskifter hvis det blev nødvendig.4096 skrev:Glen fortalte i Loungen inden kampen at Erik var småskadet, og derfor ikke var klar. Han sagde også at Bak heller ikke var på toppen, men at de håbede det gik + at Priskes ankel allerede under opvarmningen var blå-violet...mnm123 skrev:enige i at Kbn satsede meget i går og for mig virkede det ikke logisk at skifte i midter forsvaret hvor Erik har spillet ganske fornuftigt, hvor Kbn i går virkede lidt forvirret og mangel på timing.![]()
Når så Julle samtidig ikke er til rådighed, er vi sgu hårdt ramt defensivt, og vel derfor Kuhn blander kortene som han gør..
Og derfor er det vel meget nærliggende at tro, at skaden er opstået/bemærket senere på dagen. Præcis som stadionspeakeren fortalte det.mnm123 skrev:Forstår ikke helt Glen siger dette, for om formiddagen fortæler han at alle er klar, plus en gammel klog fodbold træner fortalte mig at kunne man ikke melde sig 100% klar skal man ikke spille, men vi havde stadig Ipsa med så forstår ikke man starter med ham i stedet så kunne man have brugt Kbn som indskifter hvis det blev nødvendig.
Jeg har lige et spørgsmål til dem som ikke lod rulle banneret komme ned som det skulle!!
Hvad er grunden til at man stopper en planlagt tifo? Er det fordi man selv står med et flag og mener man er mere vigtig end det der var planlagt fra BW's side?
Nu stod jeg nede i den anden ende da rulle banneret blev rullet udover Nordea, lige omkring en gruppe med små flag der blev banneret stoppet hvorfor?
Fyhn
Hvad er grunden til at man stopper en planlagt tifo? Er det fordi man selv står med et flag og mener man er mere vigtig end det der var planlagt fra BW's side?
Nu stod jeg nede i den anden ende da rulle banneret blev rullet udover Nordea, lige omkring en gruppe med små flag der blev banneret stoppet hvorfor?
Fyhn
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Du kan blive meget klogere her:Fyhn skrev:Jeg har lige et spørgsmål til dem som ikke lod rulle banneret komme ned som det skulle!!
Fyhn
http://www.black-wolves.com/b/5/96062.html?start=15
!
ret beset er det nu Sivebæk som svigter mest med sit lunke tilbageløb. Havde han bare fulgt sin mand hele vejen hjem til feltet i stedet for at stoppe op og beundre hvad der foregik omkring bolden på midten havde Hellenius ikke stået udækket efter KBN havde tabt sin tackling.Noe skrev: Der er ikke tvivl om, at hverken Salami eller Sly spillede deres bedste kamp i går. Jeg er dog mere bekymret over en mand som KBN, som tager nogle tåbelige beslutninger ind imellem. Ved målet til 2-2 satser han helt vildt, selv om han kan se at Sivebæk ikke er med tilbage. Det efterlader en helt åben højreside, og masser af plads til Helenius.
Indrømmet, han ser heller ikke for godt ud i situationen, hvor han helt glemmer sin mand.Toger skrev: ret beset er det nu Sivebæk som svigter mest med sit lunke tilbageløb. Havde han bare fulgt sin mand hele vejen hjem til feltet i stedet for at stoppe op og beundre hvad der foregik omkring bolden på midten havde Hellenius ikke stået udækket efter KBN havde tabt sin tackling.