Desværre vandt FCM ikke kampen igår, men tilgengæld vandt de en ny fan i form af nevøen... Særligt Sly og Salami var han opmærksom på...
Det var hans første live kamp siden han var 3 mdr (og sjovt nok også mod aab)...
Det var lige en lille sjov historie, jeg synes der skulle med...
ingen sejr igår, men ny fan blev der da (gen)vundet
Re: ingen sejr igår, men ny fan blev der da (gen)vundet
første kamp han var til var i Ikast tilbage i 2003
Super - hver gang vi undgår at en syvårig bliver FCKfan i disse år, har vi vundet en lille sejrLissau skrev:Desværre vandt FCM ikke kampen igår, men tilgengæld vandt de en ny fan i form af nevøen... Særligt Sly og Salami var han opmærksom på...
Det var hans første live kamp siden han var 3 mdr (og sjovt nok også mod aab)...
Det var lige en lille sjov historie, jeg synes der skulle med...
Noe, Præcis... 
men han gik nu fra at knævre løs om Messi fra vejle til Herning til at knævre løs om Salami fra Herning til Vejle...
men han gik nu fra at knævre løs om Messi fra vejle til Herning til at knævre løs om Salami fra Herning til Vejle...
-
JensMikkelsen
Min niece var 10 år, da jeg begyndte at oplære hende omkring FCM og tog hende med til kamp i Herning og Aalborg, hun er fra vodskov (udenfor aalborg).
I dag er hun 17 år og stadig stor FCM fan, til stor fortrydelse for hendes kæreste og venner i Aalborg!!
Man skal lære dem det tidligt
I dag er hun 17 år og stadig stor FCM fan, til stor fortrydelse for hendes kæreste og venner i Aalborg!!
Man skal lære dem det tidligt
Fantastisk historieLissau skrev:...men han gik nu fra at knævre løs om Messi fra vejle til Herning til at knævre løs om Salami fra Herning til Vejle...
Jeg er selv 18 år, har nogle tvillingelillesøstre på 9 år. har allerede nu lært dem utallige sange fra kampene, og de går og synger dem konstant
det er en fryd for mine ører!
FC Midtjylland