FCM - AaB
FCM - AaB
Lørdag gælder det en jysk ny-klassiker mod det nordjyske fallitbo fra Aalborg.
Begge hold har spillet pokalkamp i midtugen, så på den konto er sliddet på holdet stort set lige stort. Vi har Julle i karantæne og spg er om det bliver Ipsa der tager den back, eller om Albrechtsen rykkes derud (nok kun hvis KBN er klar).
Nedrykningskandidaterne fra Aalborg har ikke ligefrem spillet nogen prangende sæson, og har da også skiftet ud på trænerposten, hvilket måske har stabiliseret dem en smule. I sidste ende er det største problem for dem dog, at truppen faktuelt ikke indeholder særlig meget kvalitet. Angrebet er vel uden sammenligning ligaens ringeste, med spillere som ikke holder liga-niveau. På midtbanen ser det ikke meget bedre ud, mens holdets eneste spillere (Wæhler og Zaza), som har kvaliteten til top4 findes i forsvaret. Grundet den økonomiske krise, har AaB været tvunget til at satse på lotto-kuponer og unge talenter, hvor de første har floppet mens de sidste ikke er gode nok endnu. Det er med andre ord ikke overraskende at AaB ikke ligefrem skovler point ind. At de ligger sidste måske overraskende, men det skyldes at andre hold har fået flere point end forventet.
Jeg er ikke i tvivl om, at AaB kommer for at få 1 point med hjem. De vil pakke sig sammen og fokusere på defensiven. Det har de gjort i deres seneste kampe, der har været dræbende kedelige (forsøgte at se pokalkvartfinalen mod EfB, men det var simpelthen det rene tortur). Spørgsmålet bliver om vi er i stand til at få brudt deres defensiv op.
For vores eget vedkommende er det en ekstrem vigtig kamp. Hjemmekamp mod bundproppen SKAL give 3 point, især nu hvor kampen om 2. pladsen spidser til (og der snart uddeles tv-millioner). Vi har ikke vundet de sidste 4 hjemmekampe, hvilket er uhørt, og hvis vi skal holde os i toppen, så skal vi til at sætte 3 point på kontoen igen i hver af vores hjemmekampe.
Der er naturligvis den krølle på kampen, at Albrechtsen og Ronni S jo havde en batalje sidst om tolkningen af fair-play regler. Mon det er helt glemt? Er i hvert fald ikke sikker på, at Ronni vil være helt tryg, hvis han kommer på banen.
Sidst kunne vi slå dem med 10 mand, så man ikke vi kan køre dem over med 11?
Begge hold har spillet pokalkamp i midtugen, så på den konto er sliddet på holdet stort set lige stort. Vi har Julle i karantæne og spg er om det bliver Ipsa der tager den back, eller om Albrechtsen rykkes derud (nok kun hvis KBN er klar).
Nedrykningskandidaterne fra Aalborg har ikke ligefrem spillet nogen prangende sæson, og har da også skiftet ud på trænerposten, hvilket måske har stabiliseret dem en smule. I sidste ende er det største problem for dem dog, at truppen faktuelt ikke indeholder særlig meget kvalitet. Angrebet er vel uden sammenligning ligaens ringeste, med spillere som ikke holder liga-niveau. På midtbanen ser det ikke meget bedre ud, mens holdets eneste spillere (Wæhler og Zaza), som har kvaliteten til top4 findes i forsvaret. Grundet den økonomiske krise, har AaB været tvunget til at satse på lotto-kuponer og unge talenter, hvor de første har floppet mens de sidste ikke er gode nok endnu. Det er med andre ord ikke overraskende at AaB ikke ligefrem skovler point ind. At de ligger sidste måske overraskende, men det skyldes at andre hold har fået flere point end forventet.
Jeg er ikke i tvivl om, at AaB kommer for at få 1 point med hjem. De vil pakke sig sammen og fokusere på defensiven. Det har de gjort i deres seneste kampe, der har været dræbende kedelige (forsøgte at se pokalkvartfinalen mod EfB, men det var simpelthen det rene tortur). Spørgsmålet bliver om vi er i stand til at få brudt deres defensiv op.
For vores eget vedkommende er det en ekstrem vigtig kamp. Hjemmekamp mod bundproppen SKAL give 3 point, især nu hvor kampen om 2. pladsen spidser til (og der snart uddeles tv-millioner). Vi har ikke vundet de sidste 4 hjemmekampe, hvilket er uhørt, og hvis vi skal holde os i toppen, så skal vi til at sætte 3 point på kontoen igen i hver af vores hjemmekampe.
Der er naturligvis den krølle på kampen, at Albrechtsen og Ronni S jo havde en batalje sidst om tolkningen af fair-play regler. Mon det er helt glemt? Er i hvert fald ikke sikker på, at Ronni vil være helt tryg, hvis han kommer på banen.
Sidst kunne vi slå dem med 10 mand, så man ikke vi kan køre dem over med 11?
Re: FCM - AaB
Det kræver selvfølgelig ikke den store a-træneruddannelse, men Kent N rammer vel meget godt vores styrker og svagheder her: http://nordjyske.dk/artikel/10/2815/5/3 ... 0trumferneKent skrev:Lørdag gælder det en jysk ny-klassiker mod det nordjyske fallitbo fra Aalborg.
- FCM Fan nr. 1
Nej vi er oppe på den konto, da vi fik en succesoplevelse og gik videre, mens Lorte-AAB led et bitter-ligt nederlag.Begge hold har spillet pokalkamp i midtugen, så på den konto er sliddet på holdet stort set lige stort.
Der hvor han dog tager fejl er mht. vore nigerianers spilintelligens. Jeg synes de skaber langt mere fremadrettet end de skaber problemer bagudrettet. Utroligt mange af vore flotte mål i år har været skabt via dem. Til gengæld synes jeg de savner skarphed på den sidste 3.-del af banen navnlig omkring afslutningerne.Det kræver selvfølgelig ikke den store a-træneruddannelse, men Kent N rammer vel meget godt vores styrker og svagheder her: http://nordjyske.dk/artikel/10/2815/5/3 ... 0trumferne
Kampen idag er ekstremt vigtigt, da ligaen må formodes at knække helt over inden for de næste 3 runder. Derudover er der kun 2 kampe til tabellen gøres op mht. fordeling af tv-penge. Der er STOR forskel på nr. 2 og nr. 6. Med 3 point i dag er vi HELT sikre på min. top 4 inden halvdelen er afviklet. Så økonomisk meget vigtigt med 3 point i dag!.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Har læst noget om noget stream torrent men kan ikke rigtigt finde det præcist? nogen der kan forklare kort og evt sende links til hvordan jeg kan komme til at se kampen på min computer hurtigst muligt? (uden at betale de 39 kr på tv2sports hjemmeside) har desværre ikke tv til rådighed..
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sportsKingKong skrev:Har læst noget om noget stream torrent men kan ikke rigtigt finde det præcist? nogen der kan forklare kort og evt sende links til hvordan jeg kan komme til at se kampen på min computer hurtigst muligt? (uden at betale de 39 kr på tv2sports hjemmeside) har desværre ikke tv til rådighed..
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
har hentet programmet og det nu, men der bliver ved med at stå connecting? har gjort det i ca 2 min. tager det normalt lang tid, eller er det en fejl??
-
Denis Egebæk
Jeg streamer den via adthe.net Det fungerer perfekt
Der er bare ikke nogen connection så.... Det er sjældent, der er nogen som sender fra den danske liga derigennem...
Forza FCM
Ulv865
Forza FCM
Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
-
Denis Egebæk
som sagt fungerer det fint for mig, så jeg har måske bare ramt en heldig dag? Jeg plejer at bruge myp2p.eu men det har ikke fungeret for mig i denne uge, så derfor valgte jeg atdhe.net
-
Denis Egebæk
Hvordan kan Kuhn være tilfreds med uafgjort, Aab havde 2 chancer og scorer 2 foræringsmål. Ulvene stod alt for langt fra Aab spillerne, og det lykkedes dem at trække alt tempo ud af kampen. Mon ikke Hr Kuhn skal til at motivere spillerne lidt mere så vi ikke pludselig dumper ned i den kedelige ende af tabellen
Jeg har lige set et af de dyreste Fcm hold stå og pakke sig helt ned imod et AaB hold der vel er det ringeste siden midt i 90erne!!!!!!
TAK ALLAN KUHN!!!
FCM er et hold under AFVIKLING med den DØDKEDELIGE spillestil, og burde være et hold under UDVIKLING. Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.
Kan vi få Erik Rasmussen tilbage? han formåede at spille god offensiv fodbold med succes!
TAK ALLAN KUHN!!!
FCM er et hold under AFVIKLING med den DØDKEDELIGE spillestil, og burde være et hold under UDVIKLING. Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.
Kan vi få Erik Rasmussen tilbage? han formåede at spille god offensiv fodbold med succes!
-
Peter Ross
Så bliv væk. Du er der jo åbenbart kun i medgang. De typer er ikke værd at samle på.Ppow21 skrev:Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.
Og lige en anden ting, når vi spiller på hjemmebane forventer jeg FANDME EDME andet end det kujon bold vi tropper op med. Man skulle jo tro vi spiller for at undgå nedrykning!
Vi har nu spillet 5 hjemmekampe hvor vi bla har mødt Efb (måske det ringeste hold med Lyngby), EfB, Randers, LB, AaB, FCK har givet 3 point
Vi har nu spillet 5 hjemmekampe hvor vi bla har mødt Efb (måske det ringeste hold med Lyngby), EfB, Randers, LB, AaB, FCK har givet 3 point