Farlig Frank stopper i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Farlig Frank stopper i FCM

Indlæg af FCMReal »

Farlig Frank vil ikke godkende løn, forstår godt at FCM stopper med Frank
hans tid er ved at ebbe ud, manden kan jo ikke noget med en bold i fødderne.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/fr ... ek-fra-fcm

Brugeravatar
PS

Re: Farlig Frank stopper i FCM

Indlæg af PS »

INGEN skal tale dårligt om Frank, det kan vel for fa'en ikke komme som en overraskelse hvad han kan og hvad han ikke kan, så læg venligst tilsvininger på hylden.

Med hensyn til den hyre han får, og hvad han nu er blevet tilbudt, så er det desværre sådan landet ligger, der er ikke råd til mere og man må spare over hele linjen også selvom det er Mr. Midtjylland. Men det vil sgu være hårdt at se den mest sympatiske mand i dansk fodbold stoppe eller spille andre steder.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det vil være ærgeligt hvis Frank stopper i FCM på den måde, håber man kan lave en et års aftale med ham. Men forstår godt klubben ikke vil betale uendelige summer, han er trods alt på sidste vers, stadigvæk god, men hvad så når næste skade kommer?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

PS skrev:INGEN skal tale dårligt om Frank, det kan vel for fa'en ikke komme som en overraskelse hvad han kan og hvad han ikke kan, så læg venligst tilsvininger på hylden.

Med hensyn til den hyre han får, og hvad han nu er blevet tilbudt, så er det desværre sådan landet ligger, der er ikke råd til mere og man må spare over hele linjen også selvom det er Mr. Midtjylland. Men det vil sgu være hårdt at se den mest sympatiske mand i dansk fodbold stoppe eller spille andre steder.
Det har ikke kun noget at gøre med at FCM er økonomisk trængt.

Frank burde indse, at han ikke mere er de penge værd, næste sommer er manden 34 år, det er klart gået ned at bakke for Frank når han skal spille fodbold med de andre og i pasningsspillet er han jo ikke meget værd.

Frank har haft en stor tid i FCM som target mand, men det er jo luxus at spille med en mand der kun kan noget i feltet, her tænker jeg på moderne fodbold anno 2010.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

FCMReal skrev:Farlig Frank vil ikke godkende løn, forstår godt at FCM stopper med Frank
hans tid er ved at ebbe ud, manden kan jo ikke noget med en bold i fødderne.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/fr ... ek-fra-fcm

Vil nu mene at han har vist flere gange at han stadig har noget teknik. Kan godt forstå hvorfor han ikke vil gå 60% ned i løn, når ledelsen ikke går ned i løn..

http://www.sporten.dk/superligaen/farli ... fcm-farvel

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Vi er sikkert alle mere eller mindre enige, jeg skrev hovedsagligt det første indlæg for at give udtryk for, at en tråd vedr. Frank bør holdes i en ordentlig tone, alt andet vil være uværdigt.

Det er utroligt svært at sige hvad han er værd, nogle kampe spiller han ikke den store rolle, men i rigtig mange tilfælde er han oplægger eller målscorer, og rigtig rigtig mange af de mål han har scoret de seneste år husker jeg som afgørende mål. Men manden bliver ikke yngre og Fcm har ikke en bundløs pengetank.... desværre

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Han udtaler også i denne artikel, at han ikke kan se sig selv i anden dansk klub! Frank Kristensen du er en gud!!
http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-overvejer-FCM-brud

Jeg synes det ligner en arabisk olie klub for Frank og jeg kan virkelig godt onde ham nogle millioner på de gamle dage.. Han har om nogen fortjent det, selvom jeg helst ser ham blive de sidste år af hans karriere i FCM, men i en mindre betydne rolle.

Frank Kristensen du er MR FCM, så gør som du altid har gjort. VÆLG MED HJERTET!

Jeg ville blive meget ked af det på Frank´s vegne, hvis vi skulle spille Europa league gruppespil eller CL kval kampe, eller hvis vi skulle vinde DM guld indenfor 2 år og Frank ikke er i klubben. Han har kæmpet for det i så laaang tid nu..

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ro på drengen!

Det her er en del af en ganske almindelig forhandling. Frank´s agent skal jo have noget at arbejde med, så derfor i pressen, for der kan jo ingen tvivl være om han er et FCM Ikon?
Det næste bliver sikkert noget med at det er andre spillere der har scoret på det sidste så derfor er Frank ikke så nødvendig mere til den pris....og sådan går forhandlingen i medierne lige så vel som ved forhandlingsbordet.

Mon ikke alle er tilfredse når der bliver lavet en aftale, i hvert fald officielt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Jeg er en voksen mand på 32...mener jeg da selv :-)

Men når de snakker om at kvitte frank så står jeg af. Jeg var ved at få morgen håndværkeren i den gale hals da jeg læste artiklen.

Når de andre ledere, spillere og Øregaard vil gå 60% ned i løn, så er jeg med på ideén, men at frank skal skodes sådan her, det er utilgiveligt. Den mand er ikke bare vigtig på banen, men også udenfor!!!

Han Brander klubben, nej afsted med lejesvende som Borring og ind med kulturbærer som Frank og Thyge!!!!

Og som jeg læser artiklen, så mener frank slet ikke han er færdig endnu.

Når Frank igen igen igen igen igen igen basker kasser ind i foråret så vil jeg glæde mig til at se FCMreal stikke sine udtagelser derop hvor han er højest når han plukker jordbær, de plejer også at komme til foråret.

beklager mit lave niveau, men når man pisser på en af hjørnestenene af FCM, så pisser man på mig :(

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

JensMikkelsen skrev:Når de andre ledere, spillere og Øregaard vil gå 60% ned i løn, så er jeg med på ideén, men at frank skal skodes sådan her, det er utilgiveligt.
Har de andre ledere fået de samme stigninger i løn som Frank (og andre spillere) i årene op til finanskrisen? Har de også fået millioner i sign-on? Det tvivler jeg sgu gevaldigt på - og derfor er det ikke nogen retfærdig sammenligning Frank kommer med.

Det er helt naturligt at Frank skal meget ned i løn. Hans sidste kontrakt blev indgået midt i lønfesten, og han er nu ved at være en aldrende herre, med måske 1-2 år tilbage på topplan. En enkelt alvorlig skade (som han jo har haft flere af) og karrieren kan være forbi.

Lønniveauet i ligaen og i klubben er ikke til en kæmpekontrakt til Frank. Og det skal der heller ikke være. Han skal naturligvis tilbydes en fair kontrakt, og forhåbentlig finder de ud af det i sidste ende (det tror jeg også på).

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

ligesom dig er jeg fuldt ud overbevist om at spiller som Borring, Thyge o.a. vi signede i den periode, blev spist af med middelkontrakter!! Ligesom Øregaard's løn har været stagnerende igennem de seneste 10 år........ironi kan være anvendt.

Jeg siger heller ikke han skal tjene det samme, men en nedgang på 60%, den er ikke realistisk eller rimelig.

Dennis

Indlæg af Dennis »

JensMikkelsen skrev:ligesom dig er jeg fuldt ud overbevist om at spiller som Borring, Thyge o.a. vi signede i den periode, blev spist af med middelkontrakter!! Ligesom Øregaard's løn har været stagnerende igennem de seneste 10 år........ironi kan være anvendt.

Jeg siger heller ikke han skal tjene det samme, men en nedgang på 60%, den er ikke realistisk eller rimelig.
Så du mener at hele holdet skal have annulleret deres kontrakter og komme ned i løn fordi Franke snart har kontraktudløb!

Skal vi ikke lige få begge ben på jorden igen. Der ligger flere ting i det her. Generelt for en fodspiller det han er værd ellers finder han jo bare en anden klub. Fodboldspillere er gamblere sådan er det bare. Frank han har selv styret det, han kunne jo havde skrevet en kontrakt der var 2 år længere sidste gang, men han regnede vel med han kunne få mere ud af det sådan her. Hvis han ikke føler han for det han fortjener så må han jo ud at sondere markedet, men at en voksen mand som Frank føler behov for at tage den igennem offentligheden fatter jeg ikke.

Jeg syntes det er usympatisk og en smule barnligt at køre det igennem pressen sådan her, det klæder absolut ikke Frank. Hvis en af de andre spillere havde gjort det samme havde ingen haft sympati med ham. Hvis Frank føler han mangler penge og er klar på eventyr så ønsker jeg ham da god tur, han har da om nogen aftjent sin værnepligt. Håber at den er lukket her fra Frankes side og håber selvfølgeligt som alle andre at de finder en løsningen sammen. Men der vil at findes en spillere der er vigtigere end holdes ve og vel.

Ingen ved hvad det kontraktudspil indebærer af tidshorisont, muligt arbejde i klubben bagefter, bonus, sig on osv. Vi ved bare at Frank ikke er tilfreds og det er jeg da personligt glad for at høre. Som det ser ud lige nu håber jeg ikke vi tilbyder kontrakter til nogle som spillere som de er tilfredse med lige fra første udspil. De bliver forhåbentligt presser i bund allesammen når de er til forhandling.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Frank er kulturbærer i FCM og jeg håber klubben tilbyder ham noget for klubben når hans karriere er færdig...Er han ikke den eneste der har været med "hele vejen"?

Når det er sagt så må Frank indse at tiden er løbet fra de vanvittigt høje lønninger. Han har alder, helbred og finanskrise imod sig. Den med at tørre den af på ledelsen går heller ikke. Det er som Kent er inde på helt usammenligneligt. Ledelsen bør dog også lægge for i et eller andet omfang, men jeg er overbevist om at hvis man sammenligner arbejdstiderne og frihedsgraderne så er de betydeligt anderledes fra en spiller til en leder.

Så Frank og FCM: Sæt jer ned sammen og find ud af det. Styk kontrakten sammen så der er indarbejdet bonusser for placeringer, trofæer og spillede kampe i DK og Europa og mål! OG lad i øvrigt lønnedgangen blive mere generel i klubben, dvs. både adm. og de fleste øvrige spillere. Vi har ikke råd til at fortsætte på SÅ højt niveau. Se bare seneste regnskab.

Håber Frank også får lov at prøve landsholdet en enkelt gang eller to. Ville være mere på sin plads end Martin J. der er WAY WAY over the hill...
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

FCM Fan nr. 1 skrev:Ville være mere på sin plads end Martin J. der er WAY WAY over the hill...
Martin Jørgensen har jo også kvittet landsholdet....

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jeg synes at i kampen igår viste han, at han godt kunne undværes..Han kæmper for hver eneste bold og er en rigtig ulv, men han havde ikke et forsøg i hele kampen, trods vi havde mange indlæg fra siv og mange hjørnespark..Jeg tror selv at demba nyren ville kunne skabe mere, trods han ladne atitude.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Besvar