AGF - FCM i pokalkvartfinalen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: AGF - FCM i pokalkvartfinalen

Indlæg af Peter Ross »

Roooolig nu! Sidste år fik vi OB hjemme i første kamp, men nappede dem alligevel sikkert! Vi har ikke tabt hjemme til Esbjerg i 10 år, så mon ikke vi fixer et fornuftigt udgangspunkt!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Kanon lodtrækning!

Vi kan vinde Pokalen uden at slå et eneste hold i top 8!

Om vi starter ude eller hjemme er hip som hap. Kan endda være en fordel hvis EFB kommer i problemer omkring nedrykning op til pokalkampene. Efb står ganske udemærket til os, så jeg forventer at vi går sikkert videre.

Randers har vi det svært imod og FCN er mega opsatte på at lave en back-2-back præstation.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Fremragende! Det var det hold jeg håbede mest på!

Det er jo nærmest et lokalopgør. Og der er efterhånden også skabt en slags had mellem de to klubber. Hver kamp vi spiller med dem bliver altid en hård og vild kamp.

Der er også stor mulighed for at vi kan give gutterne en ordenlig solid opbakning til "lokalopgør" i esbjerg! :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Hekler

Re: AGF fik også slag uden for banen..

Indlæg af Hekler »

FCM Fan nr. 1 skrev:Se denne fra Stiften:

http://stiften.dk/article/20101111/AAS/101119921/1003

Det virker meget underligt at denne episode ikke har fået mere mainstream opmærksomhed da der er meget fokus på fodboldvold, særigt efter episoden efter Horsens-OB.

4 anholdte FCM fans virker meget overdrevet og ikke noget man ser eller læser om hver dag. Er der nogen der kender mere til denne sag ?
Jeg går ud fra at ham der blev sparket var en af de 3 der kom hen og ville "lege" med mig!? Jeg var bare for tungnem så da de begyndte at true trak jeg bare på skuldrene mens Niels (Tror jeg nok det var) hentede kontrollen.
Da de kom fulgte der en del andet godtfolk med og så gik den vilde jagt.
Tror ikke jeg forlod min kvadratmeter før jeg gik ind i bussen, så jeg så ikke noget efter folk løb.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Løb er vel egentlig heller ikke din farvorit, medmindre der er en fadøl i sigte :-)

974

Indlæg af 974 »

JensMikkelsen skrev:Løb er vel egentlig heller ikke din farvorit, medmindre der er en fadøl i sigte :-)
Eller hvis der tilfældigvis er fodbold i Herfølge og det begynder at tæske ned med regn, og man har en fadøl der skal i tørvejr :-)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

974 skrev:
JensMikkelsen skrev:Løb er vel egentlig heller ikke din farvorit, medmindre der er en fadøl i sigte :-)
Eller hvis der tilfældigvis er fodbold i Herfølge og det begynder at tæske ned med regn, og man har en fadøl der skal i tørvejr :-)
Med telemark landing!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar