Med hvad er en klage/anmeldelse værd uden dokumentation? Der er desværre ingen røntgenbilleder, der viser brækkede lemmer. Så kan 5 UBM'ere vidne, men hvis ord vægter højest i retssalen? Fodboldfans' eller politibetjentes? Jeg kender godt svaret...fo2 skrev:Den gode Peter Ross er desværre ikke på det helt forkerte spor hvad angår i aften omkring Aros. Jeg var selv på stadion i aftes og overværede en del af "showet".
Hvis det er som Ross skriver, at en betjent forsætligt har sparket en person i maven er der kun én vej og det er en klage/anmeldelse. Det er for ynkeligt hvis det blot skal udgydes her på sitet selv om det er "gratis". Tilsvarende må gælde omkring Aros i Århus og andre steder.
Man kan samle alt det klage-materiale, man kan opstøve, men det er afprøvet gennem flere år af forskellige grupperinger. Ingen højere oppe i systemet er villige til at pille ved Aros-vagternes position. Det er en taber-sag på forhånd.
Jeg er helt enig, og den episode er der snakket ud om, men samtidig vil jeg fastholde, det er en utrolig barnlig reaktion fra BW - jeg troede, formålet var at støtte FCM, ikke at bekrige hinanden internt?fo2 skrev:Når det så er sagt. Så har du fuldstændig ret i, at UBM burde måske se mere ind ad end man selv ønsker i øjeblikket. Jeg bryder mig ikke om, at der møder 8 mand op og kræver flag og andet udleveret af et ikke-BW-bestyrelsesmedlem, som ikke er bemyndiget til at udlevere genstande, som efter mine oplysninger er anbragt i et lukket rum af UBM og uden UBM har spurgt om tilladelse/fået aftale med BW om dette.