AGF - FCM i pokalkvartfinalen
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Online Stream?
Er der nogen som ved om det er muligt at se den online et eller andet sted, jeg sidder desværre med det forkert tv-abonnemnet 
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
Re: AGF - FCM i pokalkvartfinalen
Installer StreamTorrent. Så skal du ind på http://www.myp2p.eu og finde kampen. Håber det lykkes for dig!
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Det er ikke lovligt at sprede linket, men hvis du er hurtig nok kan du nå at få linket idnen indlæg bliver sslettet 
http://www.veetle.com/index.php/channel ... 86cf8cbd52 (kræver kun veetle plugin)
http://www.veetle.com/index.php/channel ... 86cf8cbd52 (kræver kun veetle plugin)
Woop Woop!
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Glimrende spil til tider, en skam at vi ikke får 2-0 målet.
Er det mig, eller blev der lavet abelyde da Igboun scorede? :/
Er det mig, eller blev der lavet abelyde da Igboun scorede? :/
Woop Woop!
Udemærket spil , Men sidder heletiden med fornemmelsen af AGF kan score så snart de kan komme til afslutning. Men synes det ser fornuftigt ud indtil videre.
Jeg hørte ikke noget efter målet, Tvivler godt nok på de er så dumme i Århus..
Jeg hørte ikke noget efter målet, Tvivler godt nok på de er så dumme i Århus..
Jeg er slet ikke nervøs, men der var da lige en periode hvor AGF havde lidt moment, og så havde de et par chancer
Men jeg mener ikke at de truer specielt i spillet, og selv om tempoet ikke er vildt hurtigt, så tror jeg de løber trætte i 2. halvleg
De kan jo slet ikke følge med Nigeria-boys
0-3 bliver den
Men jeg mener ikke at de truer specielt i spillet, og selv om tempoet ikke er vildt hurtigt, så tror jeg de løber trætte i 2. halvleg
De kan jo slet ikke følge med Nigeria-boys
0-3 bliver den
Krydser alt hvad krydses kan, men frygter sgu lidt at GF udnytter en af deres mange hjørnespark..974 skrev: 0-3 bliver den
Vil næsten hellere spille med 10 mand på banen, end at se på Borring og hans opgivende atitude - intet lykkes for ham, og han ligner vitterlig heller ikke en mand der tror på det... 
Håber sku godt nok de holder de sidste 10 min :S er jeg den eneste der sidder på kanten af stolen ?
Et absolut godt spillende AGF hold, der er alt for gode til 1. division. Synes dog ikke at sejren er ufortjent. De hvide var måske nok dominerende i 2. halvleg - men man skal altså score mål for at vinde fodboldkampe.
Men hold dog op, hvor skal de være velkommen tilbage i Superligaen.
Men tillykke - vi er i semifinalen igen, igen!!!
Men hold dog op, hvor skal de være velkommen tilbage i Superligaen.
Men tillykke - vi er i semifinalen igen, igen!!!
puha..
Det blev godt nok mere spændende end jeg lige havde forventet.....
Det er jo klart at AGF får ekstra gejst ved at de pludselig får overtag
Jeg synes at noget af det der går galt er at vores ellers gode afrikanere, mister noget af overtaget, og selv om de stadig kæmper formidabelt, så kunne de godt lade være med at drible så meget i 2. halvleg - når de så mister bolden sker der tit det at modstanderen får frispark og derved udvikler nyt spilovertag
Men de holdt den og skulle ikke bruger kræfter på ekstra spilletid
Det blev godt nok mere spændende end jeg lige havde forventet.....
Det er jo klart at AGF får ekstra gejst ved at de pludselig får overtag
Jeg synes at noget af det der går galt er at vores ellers gode afrikanere, mister noget af overtaget, og selv om de stadig kæmper formidabelt, så kunne de godt lade være med at drible så meget i 2. halvleg - når de så mister bolden sker der tit det at modstanderen får frispark og derved udvikler nyt spilovertag
Men de holdt den og skulle ikke bruger kræfter på ekstra spilletid
Re: Tipsbladet - nu med århus skribent...
Hej Drenge,
Puha - jeg sad lidt langt ude på stolen i 2. halvleg her i Nuuk, Grønland og så kampen..
Det gik - så snakker vi ikke mere om det - vi har spillet efterårssæsonen eneste elendige 2. halvleg - og så tilbage på sporet...
Jeg faldt netop over denne artikel, som jeg har plukket lidt i:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... -pokalexit
---
snip:
Det var ikke til at se forskel på Superliga og Viasat Sport Division, da AGF hjemme tog imod FC Midtjylland i pokalturneringens kvartfinale. AGF dominerede det meste af opgøret og havde fortjent videre avancement. Men FC Midtjylland viste sig mest effektive og vandt opgøret 1-0.
---
GF havde sgu da ikke fortjent at gå videre, men man kunne måske unde dem et mål pga. indsatsen i 2. halvleg
og så til den bedste:
---
snip:
Derudover havde midtjyderne ikke de store chancer i kampen, mens det i den anden ende brændte på ved flere lejligheder.
---
uhm.. er jeg den eneste der husker Martin A's hovedstød i nettaget, eller en af nigerianernes skud/header på stolpen - tæller sådan en to ikke som "store chancer" eller.. grin, nå - hva faen, de hviiiiie tabte og vi er videre
Adios!
/Kim
Puha - jeg sad lidt langt ude på stolen i 2. halvleg her i Nuuk, Grønland og så kampen..
Det gik - så snakker vi ikke mere om det - vi har spillet efterårssæsonen eneste elendige 2. halvleg - og så tilbage på sporet...
Jeg faldt netop over denne artikel, som jeg har plukket lidt i:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... -pokalexit
---
snip:
Det var ikke til at se forskel på Superliga og Viasat Sport Division, da AGF hjemme tog imod FC Midtjylland i pokalturneringens kvartfinale. AGF dominerede det meste af opgøret og havde fortjent videre avancement. Men FC Midtjylland viste sig mest effektive og vandt opgøret 1-0.
---
GF havde sgu da ikke fortjent at gå videre, men man kunne måske unde dem et mål pga. indsatsen i 2. halvleg
og så til den bedste:
---
snip:
Derudover havde midtjyderne ikke de store chancer i kampen, mens det i den anden ende brændte på ved flere lejligheder.
---
uhm.. er jeg den eneste der husker Martin A's hovedstød i nettaget, eller en af nigerianernes skud/header på stolpen - tæller sådan en to ikke som "store chancer" eller.. grin, nå - hva faen, de hviiiiie tabte og vi er videre
Adios!
/Kim
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Tak for linksene!
Fedt at vi er i semifinalen - i år tager vi den sgu, nu skal det være!
Fedt at vi er i semifinalen - i år tager vi den sgu, nu skal det være!
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
Det var en typisk pokalkamp, at tro ligaforskellen ville være afgørende ville være naivt, der var på forhånd ingen tvivl om at AGF ville give alt, og det gjorde de også.
Men vi havde fuldstændig styr på det i første halvleg, og lukker selv AGF ind i kampen i anden ved at trække os så langt tilbage.
Fænomenalt mål af Sylvester. Fornem indsats af Albrechtsen. Vi vandt 1-0 og er videre, og fik endnu en sejr på udebane. Det var som det skulle være
Når man ser på hvilke hold der er tilbage, så burde vi stå med ret gode muligheder for at komme videre.
Men vi havde fuldstændig styr på det i første halvleg, og lukker selv AGF ind i kampen i anden ved at trække os så langt tilbage.
Fænomenalt mål af Sylvester. Fornem indsats af Albrechtsen. Vi vandt 1-0 og er videre, og fik endnu en sejr på udebane. Det var som det skulle være
Når man ser på hvilke hold der er tilbage, så burde vi stå med ret gode muligheder for at komme videre.
Dejligt med sejren, selvom det er bekymrende hvor lidt vi spiller i 2. halvleg. Det virker til at nogle af vores spillere mangler rutinen og erfaringen til at 'køre' en sejr hjem. Vi kommer til at være meget passive i 2. halvleg efter at vi havde siddet godt på GF i første. Forhåbentlig er det noget af det, som vi bliver bedre til efterhånden som spillerne får mere erfaring.
Når man ser på de resterende hold i turneringen, så er det sgu ligegyldigt hvem vi trækker i semi-finalen. Vi SKAL være i stand til at slå ethvert af de andre hold over to kampe. Vi er favoritter til at vinde turneringen, og forhåbentlig kan vi leve op til den status i år.
Når man ser på de resterende hold i turneringen, så er det sgu ligegyldigt hvem vi trækker i semi-finalen. Vi SKAL være i stand til at slå ethvert af de andre hold over to kampe. Vi er favoritter til at vinde turneringen, og forhåbentlig kan vi leve op til den status i år.