Ultra Boys Midtjylland?
Re: Ultra Boys Midtjylland?
Hvilket er vildt sørgeligt! Håber snart det vender og gerne allerede på lørdag. Det er nu der virkelig er brug for alle!
Så hiv fat i vennerne eller ham der står ved siden af, og giv den max gas.
Kommer du alene, så stil dig ned omkring hvor stemningen er vildest og gør den vildere!
3 point kan være guld værd og vi kan hjælpe med en god stemning.
Så hiv fat i vennerne eller ham der står ved siden af, og giv den max gas.
Kommer du alene, så stil dig ned omkring hvor stemningen er vildest og gør den vildere!
3 point kan være guld værd og vi kan hjælpe med en god stemning.
Vi kommer kun for roulade!
Hej, jeg skriver bare fordi jeg er interesseret i FCM's ultra-liv og gerne vil vide lidt mere om det. På trods alt, var stemningen meget god i dag mod Lyngby (det er en skam at FCM kunne ikke vinde..), især i begyndelsen, tillykke med det.
Hilsen fra Újpest Ultras
Hilsen fra Újpest Ultras
Hűség, büszkeség, Újpesti csoda!
De eneste man kunne høre de meste af kampen var lyngbys fans der var mange perioder uden lyd på fra nordea.
dette er ikke for at genere men blot en konstatering fra en der sidder midt på langsiden
dette er ikke for at genere men blot en konstatering fra en der sidder midt på langsiden
-
jegelskerfcm
det gør det jo så fucking meget federer med lys/blitz !Jesper-Sunds skrev:Håber UBM vil stoppe med romerlys så vi ikke ender med at skulle fratrækkes point eller få kampe uden tilskuere som det måske kan ske med BIF. Så bliver UBM nok ikke videre populære..
- Mini Bager
Og hva så??? Det hører ikke hjemme på stadion. Brug det i jeres egne haver, lejligheder eller hvad i nu har lyst til. Bare ikke på stadion.jegelskerfcm skrev:det gør det jo så fucking meget federer med lys/blitz !Jesper-Sunds skrev:Håber UBM vil stoppe med romerlys så vi ikke ender med at skulle fratrækkes point eller få kampe uden tilskuere som det måske kan ske med BIF. Så bliver UBM nok ikke videre populære..
-
noerum
Hvorfor ikke? det giver en fed og vildere stemning. Jeg er helt sikker på at spillerne hellere vil havde romerlys og fanatisk støtte, end en tribune hvor alle står med en øl i den ene hånd, og den anden i lommen..Og hva så??? Det hører ikke hjemme på stadion. Brug det i jeres egne haver, lejligheder eller hvad i nu har lyst til. Bare ikke på stadion.
Ja og når først spillerne får mindre i løn pga bøder osv (som Klubben jo så også skal bruge økonomi på ), og de mister eks kvalifikation til europæisk fodbold pga fratrukne point, så tror jeg de synes at det er da fedeste i hele verdennoerum skrev:Hvorfor ikke? det giver en fed og vildere stemning. Jeg er helt sikker på at spillerne hellere vil havde romerlys og fanatisk støtte, end en tribune hvor alle står med en øl i den ene hånd, og den anden i lommen..Og hva så??? Det hører ikke hjemme på stadion. Brug det i jeres egne haver, lejligheder eller hvad i nu har lyst til. Bare ikke på stadion.
Det er tilladt at bruge en vis del af sin hjerne også (altså den del der tænker logisk og praktisk)
Hvornår har et dansk hold fået fratrukket point pga. et par romerlys og blitz? Konkrete eksempler, tak.974 skrev:Ja og når først spillerne får mindre i løn pga bøder osv (som Klubben jo så også skal bruge økonomi på ), og de mister eks kvalifikation til europæisk fodbold pga fratrukne point, så tror jeg de synes at det er da fedeste i hele verdennoerum skrev:Hvorfor ikke? det giver en fed og vildere stemning. Jeg er helt sikker på at spillerne hellere vil havde romerlys og fanatisk støtte, end en tribune hvor alle står med en øl i den ene hånd, og den anden i lommen..Og hva så??? Det hører ikke hjemme på stadion. Brug det i jeres egne haver, lejligheder eller hvad i nu har lyst til. Bare ikke på stadion.
Det er tilladt at bruge en vis del af sin hjerne også (altså den del der tænker logisk og praktisk)
Det er fint nok, at I er imod det og foretrækker en død tribune i stedet, men I kan i det mindste komme med sammenhængende argumenter.
Senest rettet af Andro 10. nov 2010, 18:08, rettet i alt 1 gang.
-
noerum
Nu ved jeg ikke hvor mange lys man skal fyre af, før man ikke må spille Europæisk fodbold, men jeg tvivler på at Brøndby for nogle problemer, såfremt de skulle kvalificere sig til Europæisk fodbold - Og man må sige at de ikke ligefrem holder igen med krudtet..og de mister eks kvalifikation til europæisk fodbold pga fratrukne point, så tror jeg de synes at det er da fedeste i hele verden
Det er også tilladt at støtte sit hold, uden at skulle tænke på klubbens økonomi, spillernes lønninger...Det er tilladt at bruge en vis del af sin hjerne også (altså den del der tænker logisk og praktisk)
Jeg tror ikke det varer længe før vi ser et hold der får fratrukket point for tilskuernes dårlige opførsel..
Rimeligvis bliver det hos Brøndby fordi de har haft mange episoder (såfremt de oplever det igen naturligvis)
Jeg synes ikke at det er rimeligt at man gør noget der både er ulovligt, til fare for andre og tilmed kan være med til at smadre fodboldklubbens i forvejen skrantende økonomi
Om et vist antal år vil I også kunne indse dette, og det siger jeg altså ikke for at generalisere om alder eller noget
Jeg synes som jeg altid har sagt, at man hellere skulle bakke op visuelt med en masse flag og bannere mv
Et evt romerlys tiltag skal være aftalt, lovligt og uden fare for andre tilskuere, så synes jeg bestemt også det ser fedt ud!
Rimeligvis bliver det hos Brøndby fordi de har haft mange episoder (såfremt de oplever det igen naturligvis)
Jeg synes ikke at det er rimeligt at man gør noget der både er ulovligt, til fare for andre og tilmed kan være med til at smadre fodboldklubbens i forvejen skrantende økonomi
Om et vist antal år vil I også kunne indse dette, og det siger jeg altså ikke for at generalisere om alder eller noget
Jeg synes som jeg altid har sagt, at man hellere skulle bakke op visuelt med en masse flag og bannere mv
Et evt romerlys tiltag skal være aftalt, lovligt og uden fare for andre tilskuere, så synes jeg bestemt også det ser fedt ud!
-
MathiasVJacobsen
dette er et lille emneskift, ja.
Men da jeg kommer ud fra kampen og er på vej hen til et busstoppested, kommer jeg forbi hvor UBM er i rimelig kamp med nogle AGF-fans og kontrolløre.
Da jeg noget senere kommer hen til busstoppestedet kommer jeg i snak med nogle venlige Agf tilhængere. De fortæller mig at der har været slagsmål, hvor politi har brugt knipler og peperspray. Det har da ikke noget med UBM at gøre? Det er måske bare normal couture, at det sker til alle agf hjemmekampe
Men da jeg kommer ud fra kampen og er på vej hen til et busstoppested, kommer jeg forbi hvor UBM er i rimelig kamp med nogle AGF-fans og kontrolløre.
Da jeg noget senere kommer hen til busstoppestedet kommer jeg i snak med nogle venlige Agf tilhængere. De fortæller mig at der har været slagsmål, hvor politi har brugt knipler og peperspray. Det har da ikke noget med UBM at gøre? Det er måske bare normal couture, at det sker til alle agf hjemmekampe
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
-
Peter Ross
Nogle AGF'ere kommer og angriber, de får naturligvis igen, hvorefter de flygter, mens politiet farer frem med knipler og peberspray. En person sparkes i maven af en betjent, uden politiet vil vedkende sig ansvaret efterfølgende.MathiasVJacobsen skrev:dette er et lille emneskift, ja.
Utrolig flot håndtering af Østjyllands Politi i samarbejde med Aros-vagterne. Pudsigt nok er sikkerhedschefen på Århus Stadion også direktør for Aros-vagterne, så der sker ikke en skid, når de pisser i nælderne gang på gang. Inkompetent ud over alle grænser!
Jeg synes sgu snart at det altid bliver sådan noget piveri om, at det altid er politiet og vagternes skyld....Peter Ross skrev:Nogle AGF'ere kommer og angriber, de får naturligvis igen, hvorefter de flygter, mens politiet farer frem med knipler og peberspray. En person sparkes i maven af en betjent, uden politiet vil vedkende sig ansvaret efterfølgende.MathiasVJacobsen skrev:dette er et lille emneskift, ja.
Utrolig flot håndtering af Østjyllands Politi i samarbejde med Aros-vagterne. Pudsigt nok er sikkerhedschefen på Århus Stadion også direktør for Aros-vagterne, så der sker ikke en skid, når de pisser i nælderne gang på gang. Inkompetent ud over alle grænser!
Og nu kommer der snart endnu en lang forklaring på hvor skidt I er blevet behandlet
Se indad i stedet!
Kære 974 - og andre.
Den gode Peter Ross er desværre ikke på det helt forkerte spor hvad angår i aften omkring Aros. Jeg var selv på stadion i aftes og overværede en del af "showet".
Hvis det er som Ross skriver, at en betjent forsætligt har sparket en person i maven er der kun én vej og det er en klage/anmeldelse. Det er for ynkeligt hvis det blot skal udgydes her på sitet selv om det er "gratis". Tilsvarende må gælde omkring Aros i Århus og andre steder.
Når det så er sagt. Så har du fuldstændig ret i, at UBM burde måske se mere ind ad end man selv ønsker i øjeblikket. Jeg bryder mig ikke om, at der møder 8 mand op og kræver flag og andet udleveret af et ikke-BW-bestyrelsesmedlem, som ikke er bemyndiget til at udlevere genstande, som efter mine oplysninger er anbragt i et lukket rum af UBM og uden UBM har spurgt om tilladelse/fået aftale med BW om dette.
UBM medvirker til en god stemning med sange og flag, men uden romerlys. Romerlys skaber ikke stemning i en forsamling af folk, men netop som en anden skriver - omkring banen som optagt til kampen og lignende.
Den gode Peter Ross er desværre ikke på det helt forkerte spor hvad angår i aften omkring Aros. Jeg var selv på stadion i aftes og overværede en del af "showet".
Hvis det er som Ross skriver, at en betjent forsætligt har sparket en person i maven er der kun én vej og det er en klage/anmeldelse. Det er for ynkeligt hvis det blot skal udgydes her på sitet selv om det er "gratis". Tilsvarende må gælde omkring Aros i Århus og andre steder.
Når det så er sagt. Så har du fuldstændig ret i, at UBM burde måske se mere ind ad end man selv ønsker i øjeblikket. Jeg bryder mig ikke om, at der møder 8 mand op og kræver flag og andet udleveret af et ikke-BW-bestyrelsesmedlem, som ikke er bemyndiget til at udlevere genstande, som efter mine oplysninger er anbragt i et lukket rum af UBM og uden UBM har spurgt om tilladelse/fået aftale med BW om dette.
UBM medvirker til en god stemning med sange og flag, men uden romerlys. Romerlys skaber ikke stemning i en forsamling af folk, men netop som en anden skriver - omkring banen som optagt til kampen og lignende.
-
Peter Ross
Lad nu være med at kommentere en situation, du ikke har overværet!974 skrev:Jeg synes sgu snart at det altid bliver sådan noget piveri om, at det altid er politiet og vagternes skyld....
Og nu kommer der snart endnu en lang forklaring på hvor skidt I er blevet behandlet
Se indad i stedet!
Correct me if I'm wrong, men Aros som privat vagtselskab har INGEN rettigheder til at lægge folk i håndjern? De kører situationerne fuldstændig op weekend efter weekend, uanset om det er fans fra FCM, Horsens, Nordsjælland eller Brøndby. Det er ganske enkelt et tæskehold med licens, men de er urørlige, fordi de tjekker (og dækker over) hinanden på kryds og tværs. Det er vanligt, vagterne kommer og skubber folk væk, hvis de står og filmer situationerne - gad vide hvorfor?