Brøndby IF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
5157

Re: Brøndby IF - FCM

Indlæg af 5157 »

Skandaledommer!!!

Der var IKKE straffe

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

5157 skrev:Skandaledommer!!!

Der var IKKE straffe

Ja jo den kan dømmes til hjemmebaneholdet, skandalekamp af Ipsa, han må være færdig i FCM, thyge fejler defensivt-

Eric viser fremgang, Juelsgaard hmmm ingen udvikling her i efteråret.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

at Ipsa gør det skidt må vel til dels tilskrives at han bliver skiftet ind på venstreback.... det er jo ikke hans ideelle position..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

5157

Indlæg af 5157 »

Kan ikke bruge det der hjemmebaneregler til noget, det findes ikke i reglementen.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

mancitydk skrev:at Ipsa gør det skidt må vel til dels tilskrives at han bliver skiftet ind på venstreback.... det er jo ikke hans ideelle position..
Jamen det viser bare, de forsvarsproblemer der hersker i FCM, man har reelt ikke en venstreback der kan udfordre Juulsgaard, og modsat en højreback der kan presse en aldrende Priske.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

helt korrekt FCMREAL... du har helt ret i at det er problematisk at vores reserve venstreback er Jesper Lauridsen der har sin debut til gode, og lige så i højre siden hvor christian sivebæk ikke hører til på backen. Burde man ikke sælge Borring og bruge lidt af indtægterne på at hente en ny reserve... så kan Ipsa rykkes over på højrebacken hvor han jo gør det fint nok.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

http://www.bold.dk/nyt/Wass-Han-gaar-i-ryggen-paa-mig

Ja som jeg ser situationen så skubber de begge til hinanden. Og Wass indrømmer at han valgte at falde. Dermed filmer han I situationen for at få dommeren til at dømme straffe. Mon dommeren ville vurdere at der var straffe hvis ikke Wass spillede "Svanens død"?

Den slags bliver kun dømt til Brøndby og FCK!

Men jeg er glad for 2-2. Det havde jeg solgt kampen for på forhånd.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

I sidste ende et ok resultat, selvom det er bittert at spille uafgjort, når vi har føringen i anden halvleg. Når modstanderen så udligner på et meget tyndt straffe, som Lössl er tæt på at pille, er det ekstra bittert. Men set over kampen er det nok os, der har mest grundt til at være tilfredse med uafgjort, selvom kampen kunne tippe til begge sider i de sidste 10 min.

Det undrer mig en hel del, at Kuhn skifter Borring ind som topangriber. Hvorfor er det ikke Frank han sætter ind? Frank må vel nærmest enten være småskadet eller på vej ud på et sidespor, når han ikke bliver sat ind med 30 min igen, når der skiftes en frontangriber ind. I øvrigt et helt anonymt indhop af Borring, der erstattede en lige så anonym Ilsø.

Thyge havde en hovedrolle i begge ender, mens jeg synes Izunna og Salami spillede stært central. Dog stadig med for stor fejlmargen - især på de satsede tværafleveringer, som flere gange gav Brøndby en kontrachance.

Alt i alt dog en tilfredsstillende start på de 4 vigtige kampe - uafgjort på udebane mod nr. 3 er godkendt. På onsdag er der dog ikke noget, der er ok eller tilfredsstillende - der er det enten succes eller fiasko. Nu kom jeg lige til at kigge på de resterende hold i pokalturneringen, og det er fanme stort set en foræring i år. Det skal vi altså takke ja til, og hente klubbens første titel.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:I sidste ende et ok resultat, selvom det er bittert at spille uafgjort, når vi har føringen i anden halvleg. Når modstanderen så udligner på et meget tyndt straffe, som Lössl er tæt på at pille, er det ekstra bittert. Men set over kampen er det nok os, der har mest grundt til at være tilfredse med uafgjort, selvom kampen kunne tippe til begge sider i de sidste 10 min.

Det undrer mig en hel del, at Kuhn skifter Borring ind som topangriber. Hvorfor er det ikke Frank han sætter ind? Frank må vel nærmest enten være småskadet eller på vej ud på et sidespor, når han ikke bliver sat ind med 30 min igen, når der skiftes en frontangriber ind. I øvrigt et helt anonymt indhop af Borring, der erstattede en lige så anonym Ilsø.

Thyge havde en hovedrolle i begge ender, mens jeg synes Izunna og Salami spillede stært central. Dog stadig med for stor fejlmargen - især på de satsede tværafleveringer, som flere gange gav Brøndby en kontrachance.

Alt i alt dog en tilfredsstillende start på de 4 vigtige kampe - uafgjort på udebane mod nr. 3 er godkendt. På onsdag er der dog ikke noget, der er ok eller tilfredsstillende - der er det enten succes eller fiasko. Nu kom jeg lige til at kigge på de resterende hold i pokalturneringen, og det er fanme stort set en foræring i år. Det skal vi altså takke ja til, og hente klubbens første titel.
Frank er ring i fødderne, det er som at spille med 10 1/2 mand med Frank, og ja når FCMs kantspil ikke er prangende p.t. vælger Kuhn måske 11 mand ;)

Jamen Borrings fremtid er måske front angriber, sivebæk er jo også back nu, Løssl bliver måske kantspiller i fremtiden :D

For mig virker Salami ikke til at være i 100 % fysisk form, træner han stadig på et skånekost program ???

Noe

Indlæg af Noe »

Tjaee, man kan blive ved med at råbe og skrige over spillere som 'fejler' eller spiller 'skandaløst' (det er MEGET forudsigeligt efter pointtab - prøv i det mindste at variere ordvalget i den hjernedøde kritik), eller også kan man glæde sig over det første point i år mod direkte konkurrenter i topstriden. Det har altså været vores store problem indtil nu.

Lad os så bare lige nuppe et point i Odense også, og så er vi færdige med udekampe på Pestegnen og Fyn for i år. Set over sæsonen skal vi nok lave points nok til medaljer i de resterende kampe.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det straffespark var ren tyveri. Men set over hele kampen kan vi godt tillade os at være tilfredse med 1 point.

Jeg er igen lidt træt af vores centrale midtbane, hverken Izunna eller Salami kan agere playmaker når vi skal skabe et opspil, og så bliver det hele tiden fløjene, vores spil er så utroligt forudsigeligt. Det fungerede bedre med Thygesen inde sammen med en af dem.

Jeg undrer mig også over at Borring skal ind som angriber til sidst, han kan løbe ja, men med Frank inde havde vi kunne rage nogle bolde til os.

Men igen, vi fighter og arbejder godt for hinanden, det er en god egenskab! Desværre er vi bare ikke længere et godt spillende hold, de offensive kvaliteter fra Eriks tid er lagt i graven, nu spiller vi som Aab plejede at gøre, kick and rush. Ikke et ondt ord om det, så længe vi skraber points nok til os :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Jamen det viser bare, de forsvarsproblemer der hersker i FCM, man har reelt ikke en venstreback der kan udfordre Juulsgaard, og modsat en højreback der kan presse en aldrende Priske.
Hvilken relevans har det, at Priske er aldrende? Han er jo klasse nu og her, og det er det, vi har ham for.

Nu er det så Julle, der er skidt kørende for tiden, og derfor får han naturligt nok hug. Men igen; det er klubbens strategi. Den har fordele og ulemper.

Du kritiserede tidligere Kuhn massivt for at bruge Sviatchenko. Hvad mener du om de sidste par kampe fra Eriks side?

Jeg så en rigtig flot kamp fra begge hold, og vi hev et fint resultat hjem. Det er sgu godt nok.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Kick and rush? Idag?

Ahh, vi spillede da fin (men til tider ineffektiv) pasningsfodbold idag. Det var vel også grunden til at det blev Borring frem for Frank.

Synes det var dejligt at vi ikke forfaldt til pindsvinefodbold og lange bolde.

Det var et vigtigt point - dog trist at Borring åbenbart ikke føler, at han har noget at bevise.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:
FCMReal skrev:Jamen det viser bare, de forsvarsproblemer der hersker i FCM, man har reelt ikke en venstreback der kan udfordre Juulsgaard, og modsat en højreback der kan presse en aldrende Priske.
Hvilken relevans har det, at Priske er aldrende? Han er jo klasse nu og her, og det er det, vi har ham for.

Nu er det så Julle, der er skidt kørende for tiden, og derfor får han naturligt nok hug. Men igen; det er klubbens strategi. Den har fordele og ulemper.

Du kritiserede tidligere Kuhn massivt for at bruge Sviatchenko. Hvad mener du om de sidste par kampe fra Eriks side?

Jeg så en rigtig flot kamp fra begge hold, og vi hev et fint resultat hjem. Det er sgu godt nok.
Jamen der vil jeg bruge Ørgaards egne ord, han leder efter Franks afløser, og skal finde ham senest næste sommer. Og ørgaard har sagt om OB, at for visse spillers vedkommende
er dåbsattesten ved at være for gammel. Priske er ældre en Frank.

Priske kører på sidste dråber, det kan vise sig at være brugt op allerede i foråret 2011,
det sker lige pludselig.

Erik der har jeg skrevet flot jf. tidligere ovenfor.

Jeg vil dog bruge Allan Kuhns egne ord, at en ung spillere skal vise sit værd over en sæson, ergo stabilitet, og her mangler Eric at vise netop dette, set over efteråret.

Har du mere ???

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCMReal skrev:Jeg vil dog bruge Allan Kuhns egne ord, at en ung spillere skal vise sit værd over en sæson, ergo stabilitet, og her mangler Eric at vise netop dette, set over efteråret.
Erik er 18 år gammel. Der vil komme udsving i den alder, og stabilitet kommer kun via rutine. Og det får han ved at spille

Besvar