Brøndby IF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jacob

Re: Brøndby IF - FCM

Indlæg af Jacob »

BIF's start-11 ifølge Kanalsports analyse af træningen:
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=36927

Noe

Indlæg af Noe »

Jacob skrev:BIF's start-11 ifølge Kanalsports analyse af træningen:
Det er jo ikke just frygtindgydende navne, men vi kan jo blive klogere:

Tørnes - Wass, Van der Scharf, Stenderup, Rasmussen - Stryger Larsen, Jensen, Nilsson, Krohn-Dehli - Farnerud, Agger.

I hvert fald forsvar og angreb må være til at tale med.

frederikhansen456

Indlæg af frederikhansen456 »

hva er der nogen der ved om vi får en bw bus afsted til brøndby på søndag :D

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Noe skrev:
Jacob skrev:BIF's start-11 ifølge Kanalsports analyse af træningen:
Det er jo ikke just frygtindgydende navne, men vi kan jo blive klogere:

Tørnes - Wass, Van der Scharf, Stenderup, Rasmussen - Stryger Larsen, Jensen, Nilsson, Krohn-Dehli - Farnerud, Agger.

I hvert fald forsvar og angreb må være til at tale med.
Det er den samme opstilling de brugte mod Esbjerg, man kunne godt se på spillet at det ikke har kørt 100 % i noget tid. håber da på det bliver deres start 11er, fordi da Brent McGrath kom på banen i Esbjerg, blev brøndby 10 gange farligere, og fik store chancer, og han lagde op til det andet mål, med hælen.

men som vi ved har FCM det altid svært på udebane på brøndby stadion, og mon ikke de kan sætte sig op til og gå 100 % efter vores andenplads, men lad os håbe at sejren i Horsens har givet ro, selvtillid og tro på egne evner i truppen, og at man kan spille med selvsikkerhed på Søndag, så vi kan trække lidt fra de andre igen. ALLE Mand til Brøndby!!! :D

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Fansene reagere også på søndag.

http://www.allehaderos.dk/?artid=1139
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

albrechtsen klar igen!!!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Schlebruegge blev så desværre klar: http://www.bold.dk/nyt/Schlebruegge-til ... r-Broendby - dog tæller truppen vist 19 spillere, så der skal vel sorteres en fra inden kampstart.

For vores eget vedkommende er det godt at Albrechtsen er med igen - det kan forhåbentlig give noget stabilitet i bagerste række. Dog synes jeg ikke Brøndby har noget skræmmende angreb, så det burde ikke give os problemer. Det er mere midtbanen - og især Krohn-Dehli, der er Brøndbys styrke lige nu. Krohn-Dehli er uden sammenligning Brøndbys offensive omdrejningspunkt, så hvis vi kan neutralisere ham, er vi kommet rigtig langt mod et godt resultat. Derfor tror jeg vi starter med Thyge på højre flæj, så han kommer til at ligge overfor ham. Thyge er fysisk stærkere og har et større løbepensum, så den nøgleduel har vi gode chancer for at vinde. Så er det op til Izunna og Salami at neutralisere de to bisser Nilsson og Mike Jensen centralt. Det er de tre afgørende dueller i kampen imo. - Desværre har både Salami og Izunna været inde i lidt af et formdyk på det sidste. I morgen vil være et godt tidspunkt at finde storspillet frem.

3 point vil godt nok lune...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

AlwaysFCM skrev:albrechtsen klar igen!!!
Jeg må ærligt indrømme jeg er ved at være i tvivl om det er en god ide at bruge ham.
Vi skifter ud hver eneste kamp i det forsvar. Jeg vil have noget stabilitet og det ser ud til at være svært lige nu.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Hekler skrev:
AlwaysFCM skrev:albrechtsen klar igen!!!
Jeg må ærligt indrømme jeg er ved at være i tvivl om det er en god ide at bruge ham.
Vi skifter ud hver eneste kamp i det forsvar. Jeg vil have noget stabilitet og det ser ud til at være svært lige nu.
Man kan jo sige sviatchenko og ipsa gjorde det bedre i sidste kamp, da de havde fået lov at træne lidt sammen i noget tid som førstevalg, eftersom bak og albrech var skadet.
men jeg tror stadig på at en forsvarskæde med priske og albrech er mest stabil, selvom de ikke har haft så meget spil på det seneste. Og jeg tror også på, at det er de to som kan sætte lidt gang i julle igen, eftersom han har været lidt ustabil det seneste. Der er jo ikke rigtigt noget godt alternativ til hans plads.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er start-11 kommet:

Jonas Lössl
Brian Priske, Martin Albrechtsen, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård
Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Adigun Salami, Mikkel Thygesen
Ken Ilsø, Sylvester Igboun

Overraskende med Danny inde og Frank ude.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:Så er start-11 kommet:

Jonas Lössl
Brian Priske, Martin Albrechtsen, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård
Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Adigun Salami, Mikkel Thygesen
Ken Ilsø, Sylvester Igboun

Overraskende med Danny inde og Frank ude.
Umiddelbart fair nok. Så har vi Frank og Rilwan som jokere. Det ser dog lidt sjovt ud med Thyge på venstre fløj.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det har ikke rigtigt fungeret endnu... og som jeg ser det koster Erik S. igen et mål..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

meget meget spændende første halvleg.
synes godt nok Brøndby skaber lidt for meget, og får lov til lidt for meget..

nogen der ved hvordan Kuhm har snakket om kampen op til? har han givet for meget ros til Brøndby, eller har han kun forkuseret på fcm selv?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mancitydk skrev:det har ikke rigtigt fungeret endnu... og som jeg ser det koster Erik S. igen et mål..
Arggg... det er vel rert tydeligt, at det er Thyge der sover på den opdækning. Ligeledes står Julle og sover efter en misset tæmning, hvilket koster ham et efterfølgende gult kort og karantæne.

Umiddelbart er vi heldige med uafgjort ved pausen. Vi har vel kun haft den ene afslutning, der gik i mål, mens Brøndby har haft 2-3 store muligheder udover scoringen.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Umiddelbart er vi heldige med uafgjort ved pausen. Vi har vel kun haft den ene afslutning, der gik i mål, mens Brøndby har haft 2-3 store muligheder udover scoringen.
Synes dog FCM har skabt noget godt omstillingsspil, som også har skabt nogle gode nok chancer.. men giver dig ret i Brøndby har haft mest spil.
Og ærgelig opdækning fra Thyge til 1-0 føringen.
FC Midtjylland

Besvar