Nej, det tro fanden, når næste runde afvikles 9.-11. novemberAcebone skrev:Emil Larsen er langtidsskadet og når næppe topformen til den kamp.
HB Køge - FCM (Pokal)
-
Peter Ross
Re: HB Køge - FCM (Pokal)
tja, så er lyngby vel et bedre offer i tiden.. Men AGF ville være et fremragende hold at møde mht stemning, osv. Og så har de jo også solgt nogle gode profiler.
Tror man skal have respekt for SIF i pokalen..
FC Midtjylland
bare vi får hjemmekamp så vil vi være favoritter med de hold som er tilbage, så Lyngby må gerne komme til os.
Hva' pokker, jeg troede, den måtte ligge i marts engang. Nåja, men så er han da i hvert fald virkelig et godt stykke fra topformen.Peter Ross skrev:Nej, det tro fanden, når næste runde afvikles 9.-11. novemberAcebone skrev:Emil Larsen er langtidsskadet og når næppe topformen til den kamp.
Hobro-kampen var da i foråret; er det ikke samme runde som den kamp næste gang?
Jo, men var vi ikke forsinkede i forhold til de andre kampe? Kan ikke huske hvorfor...Acebone skrev:Hva' pokker, jeg troede, den måtte ligge i marts engang. Nåja, men så er han da i hvert fald virkelig et godt stykke fra topformen.Peter Ross skrev:Nej, det tro fanden, når næste runde afvikles 9.-11. novemberAcebone skrev:Emil Larsen er langtidsskadet og når næppe topformen til den kamp.![]()
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Kan det ikke være noget med EM Kval. at gøre?Mazter81 skrev:Jo, men var vi ikke forsinkede i forhold til de andre kampe? Kan ikke huske hvorfor...Acebone skrev:
Hva' pokker, jeg troede, den måtte ligge i marts engang. Nåja, men så er han da i hvert fald virkelig et godt stykke fra topformen.![]()
!
Hobro-kampen var da i foråret; er det ikke samme runde som den kamp næste gang?[/quote]
Jo, men var vi ikke forsinkede i forhold til de andre kampe? Kan ikke huske hvorfor...[/quote]
Nej det var vi vist ikke umiddelbart :
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6=3=58=s ... laes_nyhed
tror bare det har noget med de generelle turneringsforhold at gøre
Jo, men var vi ikke forsinkede i forhold til de andre kampe? Kan ikke huske hvorfor...[/quote]
Nej det var vi vist ikke umiddelbart :
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6=3=58=s ... laes_nyhed
tror bare det har noget med de generelle turneringsforhold at gøre
Svaret kom så under OB-FCN, hvor Morten Bruun fortalte, at det var en ændring i turneringsprogrammet, så det er ganske rigtigt noget nyt.
Der var ingen umiddelbar forklaring, men jeg vil skyde på, at det nok er det tætpakkede forårsprogram, DBU vil mildne lidt.
Der var ingen umiddelbar forklaring, men jeg vil skyde på, at det nok er det tætpakkede forårsprogram, DBU vil mildne lidt.