FCM - EFB
FCM - EFB
Igen indianer fodbold.
Kampen viser, at Allan Kuhn var den ringeste i dag, han mangler handleevner.
ufattelig at manden ikke handler tidligere i 2 halvleg, midtbanen halter i 2. halvleg. og ja så begynder han med at udskifter to kantspillere-
Allan Kuhn snakker og snakker, hvad med om han begyndte at evaluere sine egne præstationer og handlinger.
Efter dagens kamp må man spørge:
Ipsa og Erik har de en fremtid FCM ?
Izunna og thygesen er ikke stabile nok og formår ikke at holde på bolden.
Izuanne mister pladsen til Poulsen.
Kampen viser, at Allan Kuhn var den ringeste i dag, han mangler handleevner.
ufattelig at manden ikke handler tidligere i 2 halvleg, midtbanen halter i 2. halvleg. og ja så begynder han med at udskifter to kantspillere-
Allan Kuhn snakker og snakker, hvad med om han begyndte at evaluere sine egne præstationer og handlinger.
Efter dagens kamp må man spørge:
Ipsa og Erik har de en fremtid FCM ?
Izunna og thygesen er ikke stabile nok og formår ikke at holde på bolden.
Izuanne mister pladsen til Poulsen.
Re: FCM - EFB
Enig! Kampen idag blev i den grad tabt fra bænken.. Yderligere analyse følger! Man skal ik evaluere i det humør jeg pt. Blev bombet tilbage i..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Enig i at man mistede point fra bænken(trænere)
Fatter ikke hvorfor man spiller så defensivt til sidst, mindes ikke fcm har kunnet kører en 1 måls sejr hjem.
Og så synes jeg julle burde en tur på bænken, alt for mange fejl fra hans side på det seneste.
Fatter ikke hvorfor man spiller så defensivt til sidst, mindes ikke fcm har kunnet kører en 1 måls sejr hjem.
Og så synes jeg julle burde en tur på bænken, alt for mange fejl fra hans side på det seneste.
Spørgmålet er vel i høj grad om der var ret meget midtbane at skyde med på bænken. Salami gjorde det vel ikke ligefrem storprangende, da han kom ind.
Tror heller ikke, at man valgte at trække så langt tilbage, som det var tilfældet i den sidste halve time. Esbjerg pressede da i høj grad spillet derned.
Med hensyn til om dagens to midterforsvarere har en fremtid i FCM, så kunne man vel godt stille det samme spørgsmål omkring fætrene glasben - Bak og Albrechtsen.
Tror heller ikke, at man valgte at trække så langt tilbage, som det var tilfældet i den sidste halve time. Esbjerg pressede da i høj grad spillet derned.
Med hensyn til om dagens to midterforsvarere har en fremtid i FCM, så kunne man vel godt stille det samme spørgsmål omkring fætrene glasben - Bak og Albrechtsen.
Enig, de 3 point blev tabt af trænerne. Kuhn brugte hele 2. halvleg til at gestikulere til vore helte, at de skulle trække tempoet ud af kampen, hver gang vi havde bolden. En fatal brøler når vi som i dag havde hausse i chancerne, så er det bare med at komme frem over banen. Lad være at give Ipsa og Sviatchenko skylden. Ipsa har faktisk præsteret godt i efteråret, at han så i dag laver en dyr fejl, er der vel ikke noget at sige til, han mangler vel kamp træning. Sviatchenko er jo stadig meget ung, og indirekte årsag til EFBs mål nr 2. Men absolut ikke skyldig i målet. Vi er ikke blevet lovet guld og grønne skove, men et ungt hold der vil svinge i præstationerne. Det er det vi ser i øjeblikket. Vore forventninger, som tilskuer, er højere end holdet kan præstere lige PT.
Jeg er stor tilhænger af Kuhn, og syntes faktisk at han har gjort det godt i FCM. Men idag var det ham der tabte kampen for os. Better luck next time Kuhn.
Jeg er stor tilhænger af Kuhn, og syntes faktisk at han har gjort det godt i FCM. Men idag var det ham der tabte kampen for os. Better luck next time Kuhn.
Inden der kommer for mange indlæg med angreb på Kuhn så synes jeg man skal huske på at det ved at komme foran og så stille os dybt og forsvarer at vi fik så mange point i starten af året.
Idag scorer Esbjerg et par tilfædige/heldige mål, fordi Løssl ikke har en super dag og forsvaret ikke var helt gode nok til at forsvarer.
Nogen vil mene at vi skal fortsætte med at bulre fremad, men det er ikke Kuhns stil og det må man accepterer. Jeg er langt fra enig med Kuhns stil og den kommer til at se lidt dum i idag, men jeg er kæmpe fan af Kuhn og håber blot at vi snart for vores super midterforsvar tilbage og at vi så igen vil kunne "forsvare" føringerne hjem (og undgå at komme bagud).
Det er klart at der kommer en dårlig følelse nu vi igen blot har fået 1 point, men jeg synes vi spiller flot offensivt og er fortrøstningsfuld for de kommende kampe.
Idag scorer Esbjerg et par tilfædige/heldige mål, fordi Løssl ikke har en super dag og forsvaret ikke var helt gode nok til at forsvarer.
Nogen vil mene at vi skal fortsætte med at bulre fremad, men det er ikke Kuhns stil og det må man accepterer. Jeg er langt fra enig med Kuhns stil og den kommer til at se lidt dum i idag, men jeg er kæmpe fan af Kuhn og håber blot at vi snart for vores super midterforsvar tilbage og at vi så igen vil kunne "forsvare" føringerne hjem (og undgå at komme bagud).
Det er klart at der kommer en dårlig følelse nu vi igen blot har fået 1 point, men jeg synes vi spiller flot offensivt og er fortrøstningsfuld for de kommende kampe.
Vi spiller godt i første halvleg. Det gav vores spil meget mere styrke fremad med Thygesen på den centrale midt, og Ilsø oppe sammen med Frank. Det var så godt ved pausen, at jeg tænkte "Nu er de tilbage".
Men herregud da, en fuldstændig katastrofal anden halvleg, en taktisk fadæse som jeg slet ikke fatter. Goe gamle Ricardo sagde altid, at 2-0 er den farligste føring ved pausen. Det har han ret i, for hold da op et andet hold vi fik på banen, pludselig var viljen væk, de stillede sig laaaangt tilbage, sikre i troen om at et tomåls forspring ville holde hele vejen. For at sige det lige ud, så er det kujon-fodbold af værste skuffe. Ja, på udebane kunne man måske forstå sådan en taktik, men på hjemmebane, og efter at spillet fungerede så godt i første halvleg! Det var taktisk selvmord, og den skuffelse jeg så i spillernes øjne, da de gik fra banen, gjorde ligeså ondt som da vi tabte pokalfinalen... det her kan koste os dyrt
Jeg synes Allan Kuhn svigtede sine spillere, spillerne svigtede holdet og holdet svigtede hjemmebanen og alle tilskuerne på lægterne. Vi var bedre end Esbjerg, men vi blev bange for at tabe! Det skaber ingen vindere, og den lektie håber jeg Allan Kuhn har lært efter dette.
Men herregud da, en fuldstændig katastrofal anden halvleg, en taktisk fadæse som jeg slet ikke fatter. Goe gamle Ricardo sagde altid, at 2-0 er den farligste føring ved pausen. Det har han ret i, for hold da op et andet hold vi fik på banen, pludselig var viljen væk, de stillede sig laaaangt tilbage, sikre i troen om at et tomåls forspring ville holde hele vejen. For at sige det lige ud, så er det kujon-fodbold af værste skuffe. Ja, på udebane kunne man måske forstå sådan en taktik, men på hjemmebane, og efter at spillet fungerede så godt i første halvleg! Det var taktisk selvmord, og den skuffelse jeg så i spillernes øjne, da de gik fra banen, gjorde ligeså ondt som da vi tabte pokalfinalen... det her kan koste os dyrt
Jeg synes Allan Kuhn svigtede sine spillere, spillerne svigtede holdet og holdet svigtede hjemmebanen og alle tilskuerne på lægterne. Vi var bedre end Esbjerg, men vi blev bange for at tabe! Det skaber ingen vindere, og den lektie håber jeg Allan Kuhn har lært efter dette.
-
Thomas Lund
Syntes lige jeg vil benytte chancen til at sige tak til Frank for at stille op foran nogle mildest talt frustrerede tilhængere i loungen efter kampen. Jeg havde også selv svært ved at skjule mine frustrationer..
Fuck jeg er ikke mindre frustreret efter flere timer. Jeg savner et pauseoplæg der hedder "stå dybt og giv fuld knald på kontrachancerne" eller "blive ved med at stå højt og udnyt deres fejl"
Det blev sådan en lad mellemting hvor vi ikke havde nogle kontramuligheder (hvilket er helt galt når man er foran med 2 kasser) og hvor vi egentlig heller ikke bliver særligt pressede men stadig inkasserer to mål.
Lund
Fuck jeg er ikke mindre frustreret efter flere timer. Jeg savner et pauseoplæg der hedder "stå dybt og giv fuld knald på kontrachancerne" eller "blive ved med at stå højt og udnyt deres fejl"
Det blev sådan en lad mellemting hvor vi ikke havde nogle kontramuligheder (hvilket er helt galt når man er foran med 2 kasser) og hvor vi egentlig heller ikke bliver særligt pressede men stadig inkasserer to mål.
Lund
vi spiller en kanom 1.halvleg i går. maske den bedste i efteråret, vi står godt på banen, og spiller gode gennemspillede angreb og farlige på omstillinger, især Thyge og Ilsø er fremtrædende i mine øjne. Vores 2 halvleg er ikke godkendt, men tror det skyldes at vi mister Albrechtsen som skulle holde Jansen nede og vinde de lange bolde som de sender frem til ham som vores 2 miidt stoppere ikke formåede i går og deværre koster der point igår. Selvfølgelig er det også skidt at midtbanen ikke formår at holde presset i går på Esbjerg samtidig mister vi mange lette bolde i 2.halvleg hvor FF og Danni smider mange lette bolde og derfor får vi ikke spillet os igennem til det helt store, desvæære har vi smidt mange point på det sidste mod modstandere som vi skulle kunne besejre på hjemmebane og kunne ha lagt os i en gunstig position til 2 pladsen.
Som flere har skrevet... super 1 halvleg, og elendig 2 halvleg, tror de fleste har følelsen at vi tabte i går, selvom 1 point er bedre end 0, Som vist nok Ravnen skrev, så lyste skuffelsen ud af spillerne efter kampen,,, Trist meget trist ikke den bedste optakt til Pokalbold tirsdag
,og lige en ting mere.... Det fungere bare ikke uden en Capo på Nodea, magen til manglendne stemning skal der ledes længe efter
Jeg kan ikke forstå hvorfor en fan klub ikke har en stedfortræder, når Morten ikke kan! Er der nogle i bestyrelsen der vil arbejde videre med dette kæmpe problem??
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Man kan i øvrigt se lidt billeder fra kampen her: http://www.black-wolves.com/galleri/category/78.html
Uden at være med i bestyrelsen, eller på nogen måde være særlig aktiv, er jeg HELT SIKKER på at du godt kan få tjansen hvis bare du melder dig.Ikastbo skrev:Det fungere bare ikke uden en Capo på Nodea, magen til manglendne stemning skal der ledes længe efterJeg kan ikke forstå hvorfor en fan klub ikke har en stedfortræder, når Morten ikke kan! Er der nogle i bestyrelsen der vil arbejde videre med dette kæmpe problem??
Frivillige kræfter til at bemande poster som alle andre "gratis" og anonymt kan svine til, hænger ikke på træerne
Her skulle der stå noget klogt...
5 træner dispotioner som undrer mig igår:
1: hvorfor overlade alt initiativ til Esbjerg når vi har vist vi kan spille dem ud af banen i 45min. Vi har hverken rutinen eller igår midterforsvaret til bare at stå forsvar 45min.
2: hvordan kan Danny Olsen få 70min på banen?! Han bidrager med intet. Og ihvertfald slet ok den fight det kræver når nu man vælger at køre 3point hjem via defensiv fight..
3: hvordan kan boring som Kuhn selv har kategoriseret som superligaens bedste kontraspiller sidde på bænken hele kampen når den udviklede sig som den gjorde..
4: hvorfor bruger man ik franks hovedspol defensivt i sidste del af kampen når han alligevel bare bliver en hængende angriber uden speed? Han udretter jo intet alene oppe doran og vores kontrast blev ok spillet nok igennem til at han ku blive farlig..
5: hvordan kan albrec starte og koste en udskiftning når han selv siger han blev skadet under opvarmningen..
Os. Positivt: thyge, ilsø og sly.. Sly bliver stor i FCM!!
Mike
1: hvorfor overlade alt initiativ til Esbjerg når vi har vist vi kan spille dem ud af banen i 45min. Vi har hverken rutinen eller igår midterforsvaret til bare at stå forsvar 45min.
2: hvordan kan Danny Olsen få 70min på banen?! Han bidrager med intet. Og ihvertfald slet ok den fight det kræver når nu man vælger at køre 3point hjem via defensiv fight..
3: hvordan kan boring som Kuhn selv har kategoriseret som superligaens bedste kontraspiller sidde på bænken hele kampen når den udviklede sig som den gjorde..
4: hvorfor bruger man ik franks hovedspol defensivt i sidste del af kampen når han alligevel bare bliver en hængende angriber uden speed? Han udretter jo intet alene oppe doran og vores kontrast blev ok spillet nok igennem til at han ku blive farlig..
5: hvordan kan albrec starte og koste en udskiftning når han selv siger han blev skadet under opvarmningen..
Os. Positivt: thyge, ilsø og sly.. Sly bliver stor i FCM!!
Mike
Mike80
Jo tak... men vil nu mene at nogle af de vilde stemnings skabere (UBM) som skulle have budet, ved så ikke om de har fået budet ???, og undskyld ADMIN... det er ikke helt i denne tråd dette skal debateres....2294 skrev:Uden at være med i bestyrelsen, eller på nogen måde være særlig aktiv, er jeg HELT SIKKER på at du godt kan få tjansen hvis bare du melder dig.Ikastbo skrev:Det fungere bare ikke uden en Capo på Nodea, magen til manglendne stemning skal der ledes længe efterJeg kan ikke forstå hvorfor en fan klub ikke har en stedfortræder, når Morten ikke kan! Er der nogle i bestyrelsen der vil arbejde videre med dette kæmpe problem??
Frivillige kræfter til at bemande poster som alle andre "gratis" og anonymt kan svine til, hænger ikke på træerne
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Virkelig ærgerlig med de to tabte point i går, og det må naturligvis ikke ske, når vi er foran 2-0 på hjemmebane. Vi spiller ellers fornuftigt i de første 60 min, og der var egentlig ikke noget der tydede på, at Esbjerg skulle have point med hjem. Men så ender vi med at overlade alt initiativet til Esbjerg, og det virker til at vi bliver bange for at holde fast i bolden og spille den lidt rundt.
2 point i de sidste 4 hjemmekampe må da være noget nær den ringeste stime nogensinde på SAS/MCH Arena?
Men ok, vi burde have stået med 6 point i stedet for 1 for de sidste 2 hjemmekampe. Spillet har i lange perioder været fint, men personlige fejl og marginaler har kostet point. Ikke mindst har været centerforsvar været usikkert og givet meget væk, og der er lidt trist, da det egentlig burde være en af vores stærkeste positioner. Men kontinuitet har været en fremmedord i centerforsvaret, hvor konstante skader og karantæner har gjort, at hverken Bak eller Albrechtsen har fået sat det forventede aftryk. Må håbe det kommer, men jeg tror først vi for alvor ser dem i gear til foråret.
Det er utrolig ærgerligt,at vi ikke har fået konsolideret den andenplads, der er historisk billig i øjeblikket. Hvis vi ser lidt frem i kampprogrammet, så venter der nogle hårde kampe efter Horsens-kampen, hvor BIF (ude) - AaB - OB (ude) kommer lige efter hinanden. Havde været rart at have noget forspring at tære på til de kampe. Nu kan slutplaceringen i efteråret blive alt fra en 2. til en 8. plads.
2 point i de sidste 4 hjemmekampe må da være noget nær den ringeste stime nogensinde på SAS/MCH Arena?
Men ok, vi burde have stået med 6 point i stedet for 1 for de sidste 2 hjemmekampe. Spillet har i lange perioder været fint, men personlige fejl og marginaler har kostet point. Ikke mindst har været centerforsvar været usikkert og givet meget væk, og der er lidt trist, da det egentlig burde være en af vores stærkeste positioner. Men kontinuitet har været en fremmedord i centerforsvaret, hvor konstante skader og karantæner har gjort, at hverken Bak eller Albrechtsen har fået sat det forventede aftryk. Må håbe det kommer, men jeg tror først vi for alvor ser dem i gear til foråret.
Det er utrolig ærgerligt,at vi ikke har fået konsolideret den andenplads, der er historisk billig i øjeblikket. Hvis vi ser lidt frem i kampprogrammet, så venter der nogle hårde kampe efter Horsens-kampen, hvor BIF (ude) - AaB - OB (ude) kommer lige efter hinanden. Havde været rart at have noget forspring at tære på til de kampe. Nu kan slutplaceringen i efteråret blive alt fra en 2. til en 8. plads.