Randers- Fcm
Randers- Fcm
nu er landsholdspausen over, og regnskabet er ude, og ikke et pænt syn, så står den igen på en lorte mandagskamp i Randers. Vi skal rejse os efter en periode med magert point udbytte, men fint spil mod Lyngby, skal vi til Randers som er et svært sted at spille, og efter min mening er et bedre hold ind deres placering( ja jeg ved godt placeringen lyver aldrig) men med mange stærke spiller. Vi har trænet organisation på banen især defensiv som forhåbentlig har Martin tilbage i form, som jeg ser som grunden til vi har sejlet defensiv i de kampe han har manglet. Opstillingen tror jeg æandres på flere pladser fra sidst af flere grunde, nu kommer efteråret hvor banerne blivere langsommere og tungere og der skal bruges mere fysik i kampene. Mit bud på en opstilling.
Løssl
Ipsa Bak MA Juels
Thyge Salami Izune Borring
Sylv FF.
Løssl
Ipsa Bak MA Juels
Thyge Salami Izune Borring
Sylv FF.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: Randers- Fcm
Det bliver spændende i Randers, og kampen er virkelig vigtig for os! hvis OB kan få uafgjordt med FCK, og FCM vinder, kommer man jo lidt nærmere.
er lidt i tvivl, om Rilwan starter inde i stedet for borring igen? han gør det jo utroligt!
Yura og lorentzen kommer desværre med rigtig høj selvtillid!!!
tror det bliver en vild kamp
er lidt i tvivl, om Rilwan starter inde i stedet for borring igen? han gør det jo utroligt!
Yura og lorentzen kommer desværre med rigtig høj selvtillid!!!
tror det bliver en vild kamp
FC Midtjylland
Liga Statistik
FC Midtjylland i sæson 2010/2011
Placering 2 i Danmark - Superligaen med 19 point efter 11 kampe
FC Midtjylland i sæson 2009/2010
Placering 6 i Danmark - Superligaen med 47 point efter 33 kampe
Hvis drengene fortsætter dette arbejde de næste 22 kampe (19*3 formoder jeg:-) ), så vil de ende på 57 point
fortsæt arbejdet drenge!
FC Midtjylland i sæson 2010/2011
Placering 2 i Danmark - Superligaen med 19 point efter 11 kampe
FC Midtjylland i sæson 2009/2010
Placering 6 i Danmark - Superligaen med 47 point efter 33 kampe
Hvis drengene fortsætter dette arbejde de næste 22 kampe (19*3 formoder jeg:-) ), så vil de ende på 57 point
fortsæt arbejdet drenge!
FC Midtjylland
-
MathiasVJacobsen
Nogen der ved, hvad der er status på antal tilmeldte til busturen ??
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Enig, alle mand til lårteafsnittet!pedersen7500 skrev:Alle man til Randers for at hjælpe gutterne tilbage på sporet!
Jeg er helt sikker på at nogen ved det, men undrer mig hver gang dette spørgsmål kommer.MathiasVJacobsen skrev:Nogen der ved, hvad der er status på antal tilmeldte til busturen ??
Hvis man vil støtte holdet tager man vel afsted uanset hvem eller hvormange der ellers kommer.
Her skulle der stå noget klogt...
Nu hvor alle resultater flasker sig sådan vi er sikre på at beholde anden pladsen, selv om vi skulle tabe i morgen, håber jeg godt nok på og se et FCM hold der spiller frit og godt, så vi kan få alle 3 point med hjem fra randers !!
Kunne være godt med noget selvtillid til drengene, tror og håber på en 2-0 sejr, med Sly og FF som Målscorre, god kamp, og vel mødt på Stadion i Randers
Kunne være godt med noget selvtillid til drengene, tror og håber på en 2-0 sejr, med Sly og FF som Målscorre, god kamp, og vel mødt på Stadion i Randers
Man må sige, at 2. pladsen er billigt til salg i år. Når nu alle konkurrenterne gør hvad de kan, for at sætte point til, er det vigtigt at vi begynder at få point på kontoen igen, så vi kan cemnetere 2. pladsen.
Morgendagens kamp bliver ikke let, men på udebane kan vi tillade os at spille afventende, og dermed undgå at Yura giver os så store problemer i kontraspillet som sidst vi mødtes.
Der er mange muligheder i vores start-11. Spørgsmålet er om det er Ipsa eller Siv, der overtager højre back. Mit gæt er Ipsa, da han defensivt er stærkere end Siv - og Siv måske ikke er helt i omdrejninger. På midten tror jeg vi starter med Thyge - Salami og Izunna - Borring. Helt fremme Frank og Sylvester.
Tror det bliver en tæt kamp, hvor det bliver afgørende om vi kan hold Yura og Berg. Forhåbentlig kan vi hente minimum 1 point.
Morgendagens kamp bliver ikke let, men på udebane kan vi tillade os at spille afventende, og dermed undgå at Yura giver os så store problemer i kontraspillet som sidst vi mødtes.
Der er mange muligheder i vores start-11. Spørgsmålet er om det er Ipsa eller Siv, der overtager højre back. Mit gæt er Ipsa, da han defensivt er stærkere end Siv - og Siv måske ikke er helt i omdrejninger. På midten tror jeg vi starter med Thyge - Salami og Izunna - Borring. Helt fremme Frank og Sylvester.
Tror det bliver en tæt kamp, hvor det bliver afgørende om vi kan hold Yura og Berg. Forhåbentlig kan vi hente minimum 1 point.
-
JensMikkelsen
Er Priske skadet ???Kent skrev:Der er mange muligheder i vores start-11. Spørgsmålet er om det er Ipsa eller Siv, der overtager højre back. Mit gæt er Ipsa, da han defensivt er stærkere end Siv - og Siv måske ikke er helt i omdrejninger.
-
JensMikkelsen
Har selv fundet svaret, han er ude med karantæne!JensMikkelsen skrev:Er Priske skadet ???Kent skrev:Der er mange muligheder i vores start-11. Spørgsmålet er om det er Ipsa eller Siv, der overtager højre back. Mit gæt er Ipsa, da han defensivt er stærkere end Siv - og Siv måske ikke er helt i omdrejninger.
- Jesper-Sunds
- Jesper-Sunds
Så kom den også på fcm.dk
Startopstillingen ser ud som følger:
Mål: 1 Jonas Lössl
Forsvar: 34 Christian Sivebæk, 32 Kristian Bak, 5 Martin Albrechtsen, 6 Jesper Juelsgård
Midtbane: 10 Mikkel Thygesen (a), 27 Adigun Salami, 43 Izunna Uzochukwu, 8 Jonas Borring
Angreb: 7 Ken Ilsø, 44 Sylvester Igboun
På bænken sidder Kasper Jensen, Erik Sviatchenko, Kristian Ipsa, Danny Olsen, Rilwan Hassan, Frank Kristensen og Ken Fagerberg.
Startopstillingen ser ud som følger:
Mål: 1 Jonas Lössl
Forsvar: 34 Christian Sivebæk, 32 Kristian Bak, 5 Martin Albrechtsen, 6 Jesper Juelsgård
Midtbane: 10 Mikkel Thygesen (a), 27 Adigun Salami, 43 Izunna Uzochukwu, 8 Jonas Borring
Angreb: 7 Ken Ilsø, 44 Sylvester Igboun
På bænken sidder Kasper Jensen, Erik Sviatchenko, Kristian Ipsa, Danny Olsen, Rilwan Hassan, Frank Kristensen og Ken Fagerberg.
Elendig første halvleg. Det var godt nok trist at se på, vi kunne ingenting. Særligt skuffet var jeg egentlig over Izunna og Salami, som dårligt nok kunne aflevere til hinanden på 1 meter uden at miste bolden..
Anden halvleg blev meget bedre, nu kom offensiven da til at virke. Synes Ilsø spillede en super anden halvleg, og manglende skarphed - grundet hans lange ophold på bænken - kan vel være lidt af årsagen til at han lodser den direktør over?
Vi kan vist være godt tilfredse med 1-1. To gange reddet på stregen og en tvivlsom offside kendelse. Vi udfordrede dog godt, og havde vi spillet ligeså godt i første halvleg, som i anden, så burde vi havde vundet det opgør.
Anden halvleg blev meget bedre, nu kom offensiven da til at virke. Synes Ilsø spillede en super anden halvleg, og manglende skarphed - grundet hans lange ophold på bænken - kan vel være lidt af årsagen til at han lodser den direktør over?
Vi kan vist være godt tilfredse med 1-1. To gange reddet på stregen og en tvivlsom offside kendelse. Vi udfordrede dog godt, og havde vi spillet ligeså godt i første halvleg, som i anden, så burde vi havde vundet det opgør.
Ja jeg er enig, synes også at sivebæk slap godt fra højre back pladsen, jeg foretrækker Ilsø og Ibgunna i angrebet, Frank kan kun en ting og det er farlig frank, men spille fodbold det kan han ikke, han udrettede intet i aften.Ravnen skrev:Elendig første halvleg. Det var godt nok trist at se på, vi kunne ingenting. Særligt skuffet var jeg egentlig over Izunna og Salami, som dårligt nok kunne aflevere til hinanden på 1 meter uden at miste bolden..
minus synes jeg aksen izunna og Salami, en af deres ringeste kampe, dog mest Izunna som mister pladsen til en i form Jacob Poulsen, som også er en skudtrussel ude fra. Rart at andre også kan se, at den akse ikke er pletfri. Ligesom midterforsvaret virker tungt overfor en hurtig spiller.
Juelsgaard er en af efterårets skuffelser, der er ingen udvikling i hans spil, tværtimod, han er skyld i et mål igen i aften, som kommentator Jesper Thygesen (gammel Ikast spiller) sagde, et dumt straffespark.
Samtidig mangler jeg at se en modig Løssl på høje indlæg og hjørnespark, det virker som om han er bange for at slå sig.