Fair and square. Så fik jeg også stillet min nysgerrighedThomas Lund skrev:Som sagt har jeg talt med ham. Han var henne ved mig i pausen da vi spillede mod Lyngby og klagede over at Hekler havde været for fuld og ikke til stede til FCK kampen. Jeg sagde at jeg nok skulle tale med Hekler, hvilket jeg også har gjort (Hekler mente underligt nok ikke at han havde været for fuld ;o)). Jeg sagde også at det ikke behøver at være sådan et drama fordi det er sket en enkelt gang og at FCM har lavet et nummer på BW adskillige gange hvor de ikke er dukket op som aftalt, men det bærer vi ikke nag over, så jeg forventer heller ikke at FCM gør fordi alt ikke lige kører perfekt hver gang.
Jeg ved at han heller ikke er tilfreds med at Kenn er blevet bedt om at forlade bestyrelsen, så måske er det de to ting tilsammen? Hvis han har taget en beslutning respekterer jeg det, og så må vi finde en anden løsning. Jeg ved at især kampoptakterne er noget folk dukker op til og jeg synes også selv det er fedt at vide hvad dagens taktik er.
Lund
Bestyrelsesmedlem fratræder
-
Peter Ross
Re: Bestyrelsesmedlem fratræder
-
Hvasser
Hmm. Hvis en enstemmig bestyrelse gerne vil af med et medlem så bør medlemmet tage konsekvensen. Det er en temmelig alvorlig ting, og noget jeg i de forskellige bestyrelser, udvalg og råd jeg har været en del af aldrig har oplevet. - Samarbejdsvanskeligheder kan dække over mange ting, men hvis bestyrelsen ikke vil uddybe nu, så kan man jo stille spørgsmål under generalforsamlingen - Det er ihvertfald en naturlig ting at behandle når bestyrelsen skal fremlægge beretningen.
Jeg vil dog også understrege at i følge vedtægterne så skal der indtræde suppleanter til bestyrelsen uanset hvilken baggrund suppleanterne er valgt på. Det står simpelthen i vedtægterne, så hvis nogen vil ændre på den procedure (læs bestyrelsen) så kan man som tidligere nævnt stille ændringsforslag til vedtægterne på generalforsamlingen.
Som det står i vedtægterne lige nu, så er det udelukkende på generalforsamlingen at man kan vælge at gøre bestyrelsen mindre (ned til 5 personer) og ikke noget som bestyrelsen kan beslutte - derfor SKAL suppleanterne indtræde. Så må de indtræde og herefter udtræde hvis de ikke ønsker at deltage i arbejdet.
Der er meget harme herinde på forumet, og hvis nogen virkelig mener det her seriøst så skal man foreslå en ekstraordinær generalforsamling - hvis ikke bestyrelsen vil udskrive den så kan man forsøge at samle 20 % af BW's medlemmer og få dem til at skrive under på det - det giver vedtægterne nemlig ret til.
Jeg vil dog også understrege at i følge vedtægterne så skal der indtræde suppleanter til bestyrelsen uanset hvilken baggrund suppleanterne er valgt på. Det står simpelthen i vedtægterne, så hvis nogen vil ændre på den procedure (læs bestyrelsen) så kan man som tidligere nævnt stille ændringsforslag til vedtægterne på generalforsamlingen.
Som det står i vedtægterne lige nu, så er det udelukkende på generalforsamlingen at man kan vælge at gøre bestyrelsen mindre (ned til 5 personer) og ikke noget som bestyrelsen kan beslutte - derfor SKAL suppleanterne indtræde. Så må de indtræde og herefter udtræde hvis de ikke ønsker at deltage i arbejdet.
Der er meget harme herinde på forumet, og hvis nogen virkelig mener det her seriøst så skal man foreslå en ekstraordinær generalforsamling - hvis ikke bestyrelsen vil udskrive den så kan man forsøge at samle 20 % af BW's medlemmer og få dem til at skrive under på det - det giver vedtægterne nemlig ret til.
-
Thomas Lund
Jeg kan godt se din pointe, så jeg kontakter suppleanterne. Teoretisk set kan de jo sige ja og derefter melde fra til vores bestyrelsesmøder, men så har de fået budet.Hvasser skrev:Hmm. Hvis en enstemmig bestyrelse gerne vil af med et medlem så bør medlemmet tage konsekvensen. Det er en temmelig alvorlig ting, og noget jeg i de forskellige bestyrelser, udvalg og råd jeg har været en del af aldrig har oplevet. - Samarbejdsvanskeligheder kan dække over mange ting, men hvis bestyrelsen ikke vil uddybe nu, så kan man jo stille spørgsmål under generalforsamlingen - Det er ihvertfald en naturlig ting at behandle når bestyrelsen skal fremlægge beretningen.
og ja det ville fanme vise noget engagement (for en gangs skyld) fra vores medlemmer, hvis de samler nok underskrifter og får indkaldt til en ekstraordinær generalforsamling. spørgsmålet er så hvad der skal være på dagsordenen og hvad man ønsker at få ud af det?
Lund
Igen så snakker vi om spillerfiskeren, bare sådan folk ikke er i tvivl.Thomas Lund skrev: Som sagt har jeg talt med ham. Han var henne ved mig i pausen da vi spillede mod Lyngby og klagede over at Hekler havde været for fuld og ikke til stede til FCK kampen. Jeg sagde at jeg nok skulle tale med Hekler, hvilket jeg også har gjort (Hekler mente underligt nok ikke at han havde været for fuld ;o)). Jeg sagde også at det ikke behøver at være sådan et drama fordi det er sket en enkelt gang og at FCM har lavet et nummer på BW adskillige gange hvor de ikke er dukket op som aftalt, men det bærer vi ikke nag over, så jeg forventer heller ikke at FCM gør fordi alt ikke lige kører perfekt hver gang.
Jeg ved at han heller ikke er tilfreds med at Kenn er blevet bedt om at forlade bestyrelsen, så måske er det de to ting tilsammen? Hvis han har taget en beslutning respekterer jeg det, og så må vi finde en anden løsning. Jeg ved at især kampoptakterne er noget folk dukker op til og jeg synes også selv det er fedt at vide hvad dagens taktik er.
Lund
Han vil ikke selv sige til mig hvad der er galt, selvom jeg kan høre det er min skyld det hele. Meninger om, at jeg er "for" fuld kan der vel være mange om, men som jeg også tidligere har sagt meget tydeligt til ham, så vil jeg altså ikke være tørlagt til en lørdagskamp, så hvis det er et problem så kan man jo finde en anden. Vigtigst af alt så var jeg søndag ikke længere en 20 m. væk fra indgangen til Loungen da jeg gik og ventede på spillerne skulle komme. Men jeg var åbenbart vildt svær at finde og ingen mente det kunne betale sig at ringe eller sende en sms. Sad på trappen inden for hegnet. At spillerne så blev lukket ind af siden var i sig selv ikke nemt at vide, der var jo ikke lige som kø udenfor.
Jeg kan da sagtens forstå hvorfor han er irriteret over tingene ikke lige har kørt som de skulle, men hvis man skal smide håndklædet i ringen hver gang så er det sku lidt svært.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Om ikke andet, har denne sag dog gjort mig så nysgerrig, at jeg rydder kalenderen, og kommer til generalforsamlingen.
Lund, jeg syntes det er en rigtig god ide at kontakte suppleanterne, hvad de så vælger at gøre er op til dem, men du har så dit på det tørre. Det er altid kedeligt når en bestyrelse må sige farvel til et medlem i utide, men hvis det er nødvendigt for at få tingene til at fungere, så er det sådan det er.
At der tidligere har været problemer i bestyrelsen med en kasser, som så har udartet sig i et regnskab, af det man kalder, af tvivlsom karakter. Kan man vel ikke klandre formanden for at være skyld i. Det var måske nærmere derfor kasseren fratrådte.
Hekler er vel et eller andet sted indbegrebet af en TRUE FAN, der skal jo et vist antal fadbamser til at vedligeholde stemme pragten når man nu ikke har headset på, og bliver elektronisk forstærket. Jeg vil da personligt også hellere komme i loungen før kampen, og have et taktisk oplæg fra træner hjælpetræner eller en spiller. Så var der måske også mulighed for at grillfolkene kunne sælge 2 kasser af de Farlige Frankfurtere.

Lund, jeg syntes det er en rigtig god ide at kontakte suppleanterne, hvad de så vælger at gøre er op til dem, men du har så dit på det tørre. Det er altid kedeligt når en bestyrelse må sige farvel til et medlem i utide, men hvis det er nødvendigt for at få tingene til at fungere, så er det sådan det er.
At der tidligere har været problemer i bestyrelsen med en kasser, som så har udartet sig i et regnskab, af det man kalder, af tvivlsom karakter. Kan man vel ikke klandre formanden for at være skyld i. Det var måske nærmere derfor kasseren fratrådte.
Hekler er vel et eller andet sted indbegrebet af en TRUE FAN, der skal jo et vist antal fadbamser til at vedligeholde stemme pragten når man nu ikke har headset på, og bliver elektronisk forstærket. Jeg vil da personligt også hellere komme i loungen før kampen, og have et taktisk oplæg fra træner hjælpetræner eller en spiller. Så var der måske også mulighed for at grillfolkene kunne sælge 2 kasser af de Farlige Frankfurtere.