Supporterofficer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Supporterofficer

Indlæg af Peter Ross »

UEFA har vedtaget, at samtlige klubber, for at kunne deltage i europæiske turneringer, fra 2012-sæsonen skal udpege en supporterofficer, der skal varetage kontakten mellem fans, klub og politi.
Hensigten er, det skal være en officer med et bredt netværk blandt klubbens fans, der kan tale alle grupperingers sag, hvad enten det gælder ønsker fra fansene til klubben og omvendt, eller at opbygge en dialog med politiet/vagterne.

http://supporters-direct.org/news/item. ... cat=sd_eng

Er det noget, BW er opmærksomme på, og har gjort sig nogle tanker om?

974

Re: Supporterofficer

Indlæg af 974 »

Peter Ross skrev:UEFA har vedtaget, at samtlige klubber, for at kunne deltage i europæiske turneringer, fra 2012-sæsonen skal udpege en supporterofficer, der skal varetage kontakten mellem fans, klub og politi.
Hensigten er, det skal være en officer med et bredt netværk blandt klubbens fans, der kan tale alle grupperingers sag, hvad enten det gælder ønsker fra fansene til klubben og omvendt, eller at opbygge en dialog med politiet/vagterne.

http://supporters-direct.org/news/item. ... cat=sd_eng

Er det noget, BW er opmærksomme på, og har gjort sig nogle tanker om?

PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT :-)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Nej det er ikke noget vi er blevet gjort opmærksomme på før nu:

"They inform the fans about relevant decisions made by the club management board and, in the other direction, communicate the needs of the fans to the board, as well as building relationships - not just with various fan groups and initiatives, but with the police and security officers, They will also engage with fan liaison officers of other clubs before matches to ensure that the fans behave in accordance with security guidelines."

Det er altså en kontaktperson mellem klubben og de forskellige fangrupperinger (også udeholdenes), der giver vigtige informationer videre fra klubben. Det gælder vel især regler vedr. afvikling af kampe.

Lund

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

974 skrev:PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT :-)
Jeg er bestemt interesseret i posten, såfremt jeg har folks opbakning. Ingen tvivl om det.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Peter Ross skrev:
Jeg er bestemt interesseret i posten, såfremt jeg har folks opbakning. Ingen tvivl om det.
For satan Peter du kan vel ikke have nogen illusion om at det er den største parkeringsstruktur for audiologiske tæsk.

I det øjeblik noget som helst interessant sker vil al støtte til denne person forsvinde fra den ene, anden eller alle sider.

Sådan er gamet, og det burde du da vide.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hekler skrev:
Peter Ross skrev:
For satan Peter du kan vel ikke have nogen illusion om at det er den største parkeringsstruktur for audiologiske tæsk.

I det øjeblik noget som helst interessant sker vil al støtte til denne person forsvinde fra den ene, anden eller alle sider.

Sådan er gamet, og det burde du da vide.
Heldigvis har jeg ganske gode relationer dybt ind i den gruppering, der må forventes at kunne råbe højest og mest intensivt, når man ser bort fra BW, men nej, naturligvis kan man ikke forvente at være lige populær hele tiden.
Har man ingen opbakning, når man træder ind på posten, er det dog dødsdømt på forhånd - det var i det perspektiv, det skulle ses med "at have folks opbakning".

Man må tage nogle tæsk fra tid til anden, når man stikker snuden frem. Det er jeg ganske klar over.

4096

Indlæg af 4096 »

Min "stemme" går ihvertfald ubetinget til Hr. Ross - GO GO GO herfra.. :)

jegelskerfcm

Indlæg af jegelskerfcm »

hel klart mini $$ ! :D

Besvar