UEFA har vedtaget, at samtlige klubber, for at kunne deltage i europæiske turneringer, fra 2012-sæsonen skal udpege en supporterofficer, der skal varetage kontakten mellem fans, klub og politi.
Hensigten er, det skal være en officer med et bredt netværk blandt klubbens fans, der kan tale alle grupperingers sag, hvad enten det gælder ønsker fra fansene til klubben og omvendt, eller at opbygge en dialog med politiet/vagterne.
http://supporters-direct.org/news/item. ... cat=sd_eng
Er det noget, BW er opmærksomme på, og har gjort sig nogle tanker om?
Supporterofficer
Re: Supporterofficer
Peter Ross skrev:UEFA har vedtaget, at samtlige klubber, for at kunne deltage i europæiske turneringer, fra 2012-sæsonen skal udpege en supporterofficer, der skal varetage kontakten mellem fans, klub og politi.
Hensigten er, det skal være en officer med et bredt netværk blandt klubbens fans, der kan tale alle grupperingers sag, hvad enten det gælder ønsker fra fansene til klubben og omvendt, eller at opbygge en dialog med politiet/vagterne.
http://supporters-direct.org/news/item. ... cat=sd_eng
Er det noget, BW er opmærksomme på, og har gjort sig nogle tanker om?
PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT
-
Thomas Lund
Nej det er ikke noget vi er blevet gjort opmærksomme på før nu:
"They inform the fans about relevant decisions made by the club management board and, in the other direction, communicate the needs of the fans to the board, as well as building relationships - not just with various fan groups and initiatives, but with the police and security officers, They will also engage with fan liaison officers of other clubs before matches to ensure that the fans behave in accordance with security guidelines."
Det er altså en kontaktperson mellem klubben og de forskellige fangrupperinger (også udeholdenes), der giver vigtige informationer videre fra klubben. Det gælder vel især regler vedr. afvikling af kampe.
Lund
"They inform the fans about relevant decisions made by the club management board and, in the other direction, communicate the needs of the fans to the board, as well as building relationships - not just with various fan groups and initiatives, but with the police and security officers, They will also engage with fan liaison officers of other clubs before matches to ensure that the fans behave in accordance with security guidelines."
Det er altså en kontaktperson mellem klubben og de forskellige fangrupperinger (også udeholdenes), der giver vigtige informationer videre fra klubben. Det gælder vel især regler vedr. afvikling af kampe.
Lund
-
Peter Ross
Jeg er bestemt interesseret i posten, såfremt jeg har folks opbakning. Ingen tvivl om det.974 skrev:PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT
For satan Peter du kan vel ikke have nogen illusion om at det er den største parkeringsstruktur for audiologiske tæsk.Peter Ross skrev:Jeg er bestemt interesseret i posten, såfremt jeg har folks opbakning. Ingen tvivl om det.974 skrev:PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT
I det øjeblik noget som helst interessant sker vil al støtte til denne person forsvinde fra den ene, anden eller alle sider.
Sådan er gamet, og det burde du da vide.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
Peter Ross
Heldigvis har jeg ganske gode relationer dybt ind i den gruppering, der må forventes at kunne råbe højest og mest intensivt, når man ser bort fra BW, men nej, naturligvis kan man ikke forvente at være lige populær hele tiden.Hekler skrev:For satan Peter du kan vel ikke have nogen illusion om at det er den største parkeringsstruktur for audiologiske tæsk.Peter Ross skrev:Jeg er bestemt interesseret i posten, såfremt jeg har folks opbakning. Ingen tvivl om det.974 skrev:PETER ROSS ER HERMED ENSTEMMIGT VALGT
I det øjeblik noget som helst interessant sker vil al støtte til denne person forsvinde fra den ene, anden eller alle sider.
Sådan er gamet, og det burde du da vide.
Har man ingen opbakning, når man træder ind på posten, er det dog dødsdømt på forhånd - det var i det perspektiv, det skulle ses med "at have folks opbakning".
Man må tage nogle tæsk fra tid til anden, når man stikker snuden frem. Det er jeg ganske klar over.
Min "stemme" går ihvertfald ubetinget til Hr. Ross - GO GO GO herfra..