fcm-lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spillerfiskeren

fcm-lyngby

Indlæg af Spillerfiskeren »

morten hyldgaard kom ind i fanloungen en time før kamp med optakt

FCM Thomsen

Re: fcm-lyngby

Indlæg af FCM Thomsen »

Kanon..
ingen spillere efter kampen denne gang ?

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

mener du ikke kommer? :)

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Har hørt der kommer mange til denne kamp også :D

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

Der er TIFO Indsamling før og efter lyngby kampen i morgen.
Så tag småpengene med og hjælp med til, at vi stadig kan lave fede tifoer til kampene og give en bedre oplevelse for spillerne, når de løber ind på stadion.

Håber at mange vil støtte op om Tifo gruppens gode arbejde og hjælpe med til at de kan få råd til mange flere fede tifoer på stadion.

Ses På Tribunerne..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Samme trup som sidste lørdag - så må folk vente og se, om det også er de samme 11, der starter inde.
Martin Albrechtsen er desværre ikke med - han kunne dog have spillet, hvis det var den afgørende guldkamp, så vidt jeg kunne forstå ud fra dagens træning.

Ellers ikke meget at berette fra en halvkold og vindblæst formiddag på bane 1.

Tucker82

Indlæg af Tucker82 »

Jeg håber virkelig, at man sætter Borring på bænken. Han har ikke leveret på det sidste, måske føler han sig lidt for sikker på sin plads, så en tur på bænken kunne måske også medvirke til at han er klar til at give sig noget mere efter landsholds pausen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Peter Ross skrev:Martin Albrechtsen er desværre ikke med - han kunne dog have spillet, hvis det var den afgørende guldkamp, så vidt jeg kunne forstå ud fra dagens træning.
Okay, det er trods alt godt at høre. Vi skal ikke risikere at forværre skaden, men så er han forhåbentlig klar mod Randers og - fingers crossed - sæsonen ud.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Tucker82 skrev:Jeg håber virkelig, at man sætter Borring på bænken. Han har ikke leveret på det sidste, måske føler han sig lidt for sikker på sin plads, så en tur på bænken kunne måske også medvirke til at han er klar til at give sig noget mere efter landsholds pausen
Borring har måske ikke leveret varen på det sidste, men hvem skal man sæte ind i stedet for??? Jeg kan ikke se hvem det skal være og efter min mening skal der ikke intrigreres flere af de unge spillere lige nu. Vi har jo ikke en aftager for Borring endnu. Morten Nielsen er måske på vej, men han er ikke klar nu.

Borring SKAL spille efter min mening. :)

Skal man ikke tro på en start 11'er således:

Lössl
Priske Bak Ipsa Julle
Thyge Salami Izunna Borring
Sly Frank

Så er det jo som det plejer :D

God kamp, og håber folk kommer tidlig i dag også. Stemningen fra en time før kampen i lørdags var fantastisk og drengene så ud til at være meget begejstrede for opbakningen. Skal vi ikke gøre det igen :)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Mini Bager skrev:
Tucker82 skrev:Jeg håber virkelig, at man sætter Borring på bænken. Han har ikke leveret på det sidste, måske føler han sig lidt for sikker på sin plads, så en tur på bænken kunne måske også medvirke til at han er klar til at give sig noget mere efter landsholds pausen
Borring har måske ikke leveret varen på det sidste, men hvem skal man sæte ind i stedet for??? Jeg kan ikke se hvem det skal være og efter min mening skal der ikke intrigreres flere af de unge spillere lige nu. Vi har jo ikke en aftager for Borring endnu. Morten Nielsen er måske på vej, men han er ikke klar nu.

Borring SKAL spille efter min mening. :)
Man har Danny Olsen, Rilwan og Sylvester, der alle har dækket venstre kant. Ingen er fredede, så Borring kunne snildt risikere en tur på bænken, er jeg overbevist om.

Tucker82

Indlæg af Tucker82 »

Og han endte så på bænken :) Ilsø har også fortjent chancen fra start. Jeg synes Sylvester har været en af de bedste de sidste par kampe, så helt fortjent at han stadig er blandt de 11 valgte

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tucker82 skrev:Og han endte så på bænken :) Ilsø har også fortjent chancen fra start. Jeg synes Sylvester har været en af de bedste de sidste par kampe, så helt fortjent at han stadig er blandt de 11 valgte
Fantastisk at Kuhn sætter Borring på bænken. Så fik vi ligesom slået fast at man ikke er fredet, når man spiller pivringe!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Jesper BW1100 skrev:
Tucker82 skrev:Og han endte så på bænken :) Ilsø har også fortjent chancen fra start. Jeg synes Sylvester har været en af de bedste de sidste par kampe, så helt fortjent at han stadig er blandt de 11 valgte
Fantastisk at Kuhn sætter Borring på bænken. Så fik vi ligesom slået fast at man ikke er fredet, når man spiller pivringe!

Må desværre sige at det IKKE var fantastisk af Kuhn at sætte Borring på bænken.
Syntes ikke jeg så meget til Sylvester på den kant. :!:
Men må til gengæld sige at Borring kom ind med fart og vilje ....... Bare for sent efter min mening ..

Men generelt syntes jeg at hele holdet var RINGE idag og Lyngby udnyttede de få chancer de fik !! Så tillykke med sejren til dem . De var den rigtige vinder!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Tillykke Kuhn stærkt gået med nyt nederlag, 4 point i de sidste 5 kampe.

Hvor længe ønsker du at bruge Erik Sviatchenko fra start ???, han har jo lavet fejl i stort set alle kampe han har været med, eks. rødt kort, mod OB blev han overløbet, i dag blev han overløbet ved andet mål, igen står han og sover og laver ingen opbakning på Baks indgreb.

Bekymrende at man ikke kan skabe flere 100 % chancer med så meget spil.

Ried - Albrechtsen er hårdt savnet i dag.

Sylvester god i dag, venstrekant kan blive hans fremtid.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Bittert at Kuhn har fået talt AL selvtillid ud af det unge hold i forbindelse med FCK kampen, hvilket manifesterede sig i dages nederlag til et lyngby som vi, med al ære og respekt, burde slå med mindst to mål.

Nu er der så landskampspause, og der skal vist laves noget skudtræning..

Ilsø på toppen duer bare heller ikke. Hvor mange mislykkede forsøg skal der til?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar