fcm-fck

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MathiasVJacobsen

Re: fcm-fck

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Borring - 03
Den nye Danny.
Din konstante kritik af Borring.

Borring foretager mange gode ting og tilføjer godt med fart i det offensive spil.
Han har mange gode ryk som han pleger og prøver da også at indehente de til tider håbløse dybde-bolde som Ipsa lægger til ham.
Han fortsætter til det sidste, bliver ved og mister ikke modet.
Han spiller ikke op til sit bedste i denne kamp, men det er der jo ingen der gør.

Efter min mening er Borring i den bedre halvdel i præstationer idag.

Ringeste spiller var helt sikkert Julle, der er total pasiv og uopmærksom.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

974

Indlæg af 974 »

Jeg tror at man på forhånd godt vidste at disse unge spillere ville få det svært, specielt qua FCK´s supergode sæsonstart som har vist en ret skræmmende styrke

Derfor har man måske lidt atypisk valgt næsten at kapitulere på forhånd

Det er ikke noget efter min smag normalt, men måske kan det på sigt gå hen og blive en fordel for os

I nogle lande er der hold der er så langt foran de andre, eks. Spanien og Italien, at nogle af holdene godt ved at de alligevel vil tabe kampen (selv om overraskelser jo kan ske... ), at de næsten smider kampen på forhånd, for så at koncentrere indsatsen på andre kampe om feks placeringer i top eller bund

Jeg så desværre kun 2. halvleg, men vil lige have lov til at fremhæve Ipsa som havde mange gode indgreb imo.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hold da kæft en omgang tuderi nogle leverer herinde.

Hvad er forkert i at melde ud, man ikke forventer at kunne følge FCK trop til 33. runde? Av for en synd at være realist! ALLE kan se, FCK har det bedste hold i ligaen - påstår man andet, er man ualmindeligt lidt begavet. Ingen havde meldt ud, de ikke troede på chancen for sejr i dag, men at man dog skulle være på sit maksimum, hvilket jo ikke er nogen løgn.

Se de seneste kampe. I Haderslev forærer vi 2-3 kæmpe chancer væk. Sønderjyske brænder dem, FCK udnytter sådanne tilbud. Mod Randers forærer vi også chancer væk. De brænder, FCK scorer. Vi har foræret chancer væk i samtlige kampe hidtil. Når man møder en klassemodstander bliver det straffet, det kan vel ikke undre?

Folk tuder sgu for meget. Vi har fået en sjælden god sæsonstart. Vi har tabt til Brøndby, OB og FCK. 3 hold folk inden sæsonen nok ikke havde regnet med, vi skulle kæmpe mod.
Realistisk set slår vi FCK 1-2 gange ud af 10. Så stop piveriet og kom videre. På lørdag er en vigtig kamp igen, hvor vi skal tilbage på sporet. Det er ingen synd at tabe til FCK.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Peter Ross skrev:Hold da kæft en omgang tuderi nogle leverer herinde.

Hvad er forkert i at melde ud, man ikke forventer at kunne følge FCK trop til 33. runde? Av for en synd at være realist! ALLE kan se, FCK har det bedste hold i ligaen - påstår man andet, er man ualmindeligt lidt begavet. Ingen havde meldt ud, de ikke troede på chancen for sejr i dag, men at man dog skulle være på sit maksimum, hvilket jo ikke er nogen løgn.

Se de seneste kampe. I Haderslev forærer vi 2-3 kæmpe chancer væk. Sønderjyske brænder dem, FCK udnytter sådanne tilbud. Mod Randers forærer vi også chancer væk. De brænder, FCK scorer. Vi har foræret chancer væk i samtlige kampe hidtil. Når man møder en klassemodstander bliver det straffet, det kan vel ikke undre?

Folk tuder sgu for meget. Vi har fået en sjælden god sæsonstart. Vi har tabt til Brøndby, OB og FCK. 3 hold folk inden sæsonen nok ikke havde regnet med, vi skulle kæmpe mod.
Realistisk set slår vi FCK 1-2 gange ud af 10. Så stop piveriet og kom videre. På lørdag er en vigtig kamp igen, hvor vi skal tilbage på sporet. Det er ingen synd at tabe til FCK.
Det er mulig at vi er nogle tudehoveder, men prøv lige at se dig selv, er du ikke det største hovede overhovedet herinde, du tuder konstant over andres indlæg for at være for dårlige, det er vel ingen skam at vi ikke er så kloge og stærke som dig og Kent der ved alt, så hvorfor så tude over det hr. Peter Ross. :o

100x

Indlæg af 100x »

Det er ingen skam at tabe til en bedre modstander det er måden der bliver tabt på der er så irreterende.
der bliver brugt lang tid og mange artikler på at fortælle alle der gider at høre hvor gode vi synes fck er og når dagen oprinder gør vi alt hvad vi kan for at efterleve hvad vi har sagt....

Jeg tror ikke der er mange ud af de 11051 tilskuere der var tilfreds med måden vi tabte på (selvfølgelig pånær fck fansene) jeg havde sku da ikke købt 2 sæsonkort hvis jeg var af den indstilling at det er okay at lægge sig ned og lade de andre køre os over ment på den måde at hvis man taber efter at have kæmpet røven ud af bukserne så er det okay.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

meget ening med 100x om kampen og indstillingen før kampen, med de kommentarer fra træner og spiller havde vi tabt kampen inden kick off. Ok at tabe til et bedre hold med bedre spillere, emn synes vi manglede gløden og viljen til at vinde. Største ærgelse efter kampen er den måde vi indkasere 2 af målene hvor vi bare står skidt på banen. Heldigvis er der en ny hjemmekanp næste gang og den SKAL bare vindes.

Noe

Indlæg af Noe »

100x skrev:jeg havde sku da ikke købt 2 sæsonkort hvis jeg var af den indstilling at det er okay at lægge sig ned og lade de andre køre os over ment på den måde at hvis man taber efter at have kæmpet røven ud af bukserne så er det okay.
Men du har vel da for f.... ikke købt sæsonkort, med henblik på denne ene kamp? Så er det trods alt billigere at investere i en enkeltbillet. Prøv nu (og det er ikke udelukkende henvendt til dig, men alle fans som ryger fra himmel til helvede pga. en enkelt kamp) at se det i et større perspektiv: Det er en proces, vi spiller ikke om hverken guld eller sølv, men om at komme i Europa i denne sæson. I det perspektiv betalte vi (igen) lærepenge mod FCK, både spillere og ledere. Det fede er, at vi kan regne med at få disse penge igen med renters rente i de næste år. Og hvis du savner fight, så vil jeg foreslå at du kigger kampene fra tidligere på sæsonen: Der finder du grunden til at vi overhovedet spiller denne topkamp.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Stod med den fornemmelse efter kampen, at hvis de havde spillet i første halvleg, som de gjorde i starten af anden, hvor der virkelig var knald på, så havde det væfret en helt anden kamp. Havde en neutral ven med på stadion, og han blev overrasket over hvor godt de kom ud til anden halvleg, på trods af, at de var bagud 2-0.

Noget andet er, at der tit er folk der mener, at de har ret til at brokke sig på stadion uden at man må kritisere dem. Så spørger jeg bare, Hvorfor må man ikke klappe af spillerne efter kampen, over en god præstation i anden halvleg, uden at blive kritiseret.
Kan godt tåle, at blive kritiseret, stiller bare spørgsmålet, om hvad er forskellen. Man må åbenbart godt være negativ, uden at folk må kritisere, men hvis man er positiv skal man kritiseres, eller hvordan hænger det sammen inde i hovederne på de folk, der tænker på den måde. (brokfans... måske) eller er det os andre der er jubelidioter, som vi også tit er blevet kaldt.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCMReal skrev: Jeg er ved at være dødtræt af din tilsvinning, hvad er egentlig forskellen på mit og dit i dag se lige hvad du siger om ovennævnte tre spillere, som jeg selv nævner i mit indlæg, der er selvfølgelig en forskel det var at det var mig der var først herinde :P

Andre har vel også lov til at sige det samme som dig :lol:
Hvis du ikke kan se forskellen på vores indlæg er der da et eller andet i vejen med dig. Du tuder stolpe op og stolpe ned over en tabt kamp (som du plejer i øvrigt). At jeg erkender de 3 spillere har en dårlig kamp, hvilket de vitterligt havde, betyder jo ikke jeg mener det samme som dig. Dig og andres forskruede syn på vores hold og dets formåen får mit maveindhold til at vende sig. Vi er et ungt hold, som ikke har den rutine og kynisme, som de mere rutinerede hold har. Vi har vel, realistisk set, fået flere point end spillet har berettiget til. Så glæd jer dog for helvede over det i stedet for at tude hver gang vi ikke vinder. Drengene rammer ikke det niveau på 110 % det kræver for at slå et FCK-hold der er helt oppe i gear (Og nej det var de ikke i den SIF-kamp, du har henvist til 12 gange. Alle hold har mindre gode kampe, også FCK. Bare fordi SIF får point mod et dårligt præsterende FCK-hold er det ikke ensbetydende med vi SKAL have det, når FCK præsterer på deres højeste. Det svarer til at påstå at Varde er på niveau med FCK fordi de også slog Brøndby med 2 mål...) .

100x

Indlæg af 100x »

nej jeg har ikke købt dem med henblik på en kamp hvad f..... tror du selv det jeg efterlyser er fight i hver eneste kamp uanset modstander.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

MathiasVJacobsen skrev:
Borring - 03
Den nye Danny.
Din konstante kritik af Borring.

Borring foretager mange gode ting og tilføjer godt med fart i det offensive spil.
Han har mange gode ryk som han pleger og prøver da også at indehente de til tider håbløse dybde-bolde som Ipsa lægger til ham.
Han fortsætter til det sidste, bliver ved og mister ikke modet.
Han spiller ikke op til sit bedste i denne kamp, men det er der jo ingen der gør.

Efter min mening er Borring i den bedre halvdel i præstationer idag.

Ringeste spiller var helt sikkert Julle, der er total pasiv og uopmærksom.
Ja jeg er hård i min kritik af Borring. Men den er fandme også berettiget. Manden har ikke præsteret i år overhovedet. Hans kamp i SønderjyskE hvor han på intet tidspunkt formår at udfordre Anders Nielsen, der blev lejet ud til SønderjyskE fordi han ikke kunne spille sig på AGF's 1.divisionshold (!!!!), skriger jo til himlen. At han så måske ikke spiller til 03, men nærmere til et stort 5-tal i går, vil jeg så, dagen derpå, godt indrømme. Men bedre var hans kamp ikke, og med status af rutineret topspiller på holdet har Borring dumpet med et brag i denne sæson...

974

Indlæg af 974 »

100x skrev:nej jeg har ikke købt dem med henblik på en kamp hvad f..... tror du selv det jeg efterlyser er fight i hver eneste kamp uanset modstander.
Helt ærligt, så synes jeg du burde overveje at holde med sønderjyske eller noget lignende..
FCM´s overordnede spillestrategi er med garanti ikke at fremstå som et fighterhold der bare skal overleve Superligaen
Hvis du ser rundt om i Europa, så er der heller ikke mange holde der vinder mange kampe på fight alene

FCM vil godt turde spille spillet, og det giver altså en anden type spillere end dem du efterlyser
Jeg repeterer lige at jeg kun har set 2. halvleg, men det jeg så der vidnede nu både om ganske fint spil til tider, og synes også at der blev fightet

FCK ER et godt hold, der kan køre alle i Suppen over på en god dag
Fodbold ER et finurligt spil, hvor små detaljer afgør kampe - Eksempelvis; Hvad var der sket hvis Grønkjær var blevet smidt ud efter 7 min, eller hvad var der sket hvis Frank havde reduceret til 1-2 i den gode periode i starten af 2. halvleg, hvor FCK scorer stort set lige efter?

Brugeravatar
HKP

Overdrevet respekt for FCK

Indlæg af HKP »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 418905.ece

Kan de spillere og ikke mindst træner!!! da for h.... ikke snart komme videre istedet for alt det gude-snak om FCK. Come on, mand, det var FCK, der spillede 2-2 hjemme imod Silkeborg sidste weekend, vi spillede imod. Ikke hverken Sevilla, Barcelona, Chelsea, United!!

Synes det er trættende at skulle blive ved med at høre (nu tre dage i streg) på hvor sindssygt godt det hold er. Faktum er at FCM havde haft gode chancer for minimum ét point igår, såfremt man ikke havde lagt sig ned på forhånd og bevist mindre viljestyrke end deres egen pause-Chearleaders. FCK smaredede os uden at få sved på panden. De kunne også have vundet 5 eller 6-0. Hva så? Havde så også bare været FCK der var så mange klasser over os. Jeg savner nogle mænd på banen. Drenge er der ALT for mange af!

Det er især skuffende at Kuhn ikke kan se, at den her totalt overdrevede FCK-dyrkning har taget overhånd. HAN skal da mere end alle andre tro på det!

Admin edit: Tråd flyttet.

974

Re: Overdrevet respekt for FCK

Indlæg af 974 »

Der er masser af snak om emnet i kamptråden så hold dig nu lige til den!!!!

100x

Re: Overdrevet respekt for FCK

Indlæg af 100x »

helt enig med dig HKP men det ser ud til at vi er få med den mening

Besvar