Pokal: Avedøre - FCM
Re: Pokal: Avedøre - FCM
Håber Viborg går videre, og vi trækker dem, så vi kunne få et af de dejlige lokalbrag igen 
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Den bliver ikke vist på TV. TV-kampene i denne runde er med brøndby og FCKs kampe, som sædvanlig.corny48 skrev:kan ikke selv til kamp på tordag pga arbejde, men, er der nogen som vil at kamp blev sendt på tv eller streaming??
!
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Så er truppen endelig blevet offentliggjort.
Den formodede startopstilling må være den der har været fremme her i tråden, lige bortset fra venstre back for Lauridsen nok kommer ind.
Den formodede startopstilling må være den der har været fremme her i tråden, lige bortset fra venstre back for Lauridsen nok kommer ind.
!
Jeg har "desværre" fået arbejde i mellemtiden, så jeg kan ikke komme, men jeg håber, der kommer nogle BWE'ere plus andet godtfolk for at bakke op om holdet. Et par grynede mobiltelefonoptagelser til youtube vil også være bedre end ingenting.
Og lad os så lige få afgjort kampen inden for de 90 minutter, thank you very much.
Og lad os så lige få afgjort kampen inden for de 90 minutter, thank you very much.
SMS-reporteren er nu ankommet til stadion, og det kan oplyses at parkeringspladsen ligger i en skov....
Jeg skal nok skrive herinde, så snart jeg hører fra den udsendte reporter.
Jeg skal nok skrive herinde, så snart jeg hører fra den udsendte reporter.
Super initiativ til os på pinden. Tak!
Bak og Thygesen med - Kuhn vil vist have lyd på i dag:
FCM’s start-11 mod Avedøre: Kasper Jensen – Christian Sivebæk, Erik Sviatchenko, Kristian Bak Nielsen, Jesper Lauridsen – Danny Olsen, Mads Albæk, Mikkel Thygesen, Jonas Borring – Ken Fagerberg, Ken Ilsø
Bak og Thygesen med - Kuhn vil vist have lyd på i dag:
FCM’s start-11 mod Avedøre: Kasper Jensen – Christian Sivebæk, Erik Sviatchenko, Kristian Bak Nielsen, Jesper Lauridsen – Danny Olsen, Mads Albæk, Mikkel Thygesen, Jonas Borring – Ken Fagerberg, Ken Ilsø
Opvarmningen er godt igang. Der er godt vejr og faciliteterne er som i Skanderborg.
Update: Udebaneområde langs den ene side og bag mål. Med plads til 3000 ca. De havde regnet med at der kom mange flere fans, men de er glade for dem der er kommet.
So far 10-15 fcm fans.
Update: Udebaneområde langs den ene side og bag mål. Med plads til 3000 ca. De havde regnet med at der kom mange flere fans, men de er glade for dem der er kommet.
So far 10-15 fcm fans.
-
MathiasVJacobsen
tak fordi du gider opdatere Kent.
6. min spillet.
God start af begge hold.
Stor chance til Avedøre grundet fejl af Bak. Kasper redder dog ligesom i Skanderborg.
Strid modvind i første halvleg.
Der er okay med tempo.
God start af begge hold.
Stor chance til Avedøre grundet fejl af Bak. Kasper redder dog ligesom i Skanderborg.
Strid modvind i første halvleg.
Der er okay med tempo.
1-0 til Avedøre.
Håbløs opdækning på hjørne.
nr 16 Patrick Norddahl Bryld.
Håbløs opdækning på hjørne.
nr 16 Patrick Norddahl Bryld.
Vinden driller spillet rigtig meget. Især vores.
tak for opdateringer Kent. Vi håber på drengene nok skal komme tilbage i kampen!
FC Midtjylland