SønderjyskE-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Re: SønderjyskE-FCM

Indlæg af FCMReal »

Det positive:

Priske er blevet den gamle Priske, Thygesens kretivitet er intakt, Løssl er god i føderne og gode redninger på skud. Ipsa overraskende god, Danny O. viser overraskende god form.

Det negative:
Bak har hjernen men er bestemt ikke i topform, Løssl mangler at vise mod på indlæg,
Juelsgaard mangler rutine, Salami og Izunna magter stadig ikke at sætte spillet fremad banen og lægge pres på modstanderen med bold, de er ikke stabile nok i deres pasningsspil, Sylvester skal scorer mere, Hassan er for ivrig.

Fremadrettet:
J. Poulsen kan helt klart forstærke FCM fremad banen, Izunna ryger af, en midtbane centralt med salami bag og J. Poulsen fremad virker stærk.

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

FCMReal skrev:Det positive:

Priske er blevet den gamle Priske, Thygesens kretivitet er intakt, Løssl er god i føderne og gode redninger på skud. Ipsa overraskende god, Danny O. viser overraskende god form.

Det negative:
Bak har hjernen men er bestemt ikke i topform, Løssl mangler at vise mod på indlæg,
Juelsgaard mangler rutine, Salami og Izunna magter stadig ikke at sætte spillet fremad banen og lægge pres på modstanderen med bold, de er ikke stabile nok i deres pasningsspil, Sylvester skal scorer mere, Hassan er for ivrig.

Fremadrettet:
J. Poulsen kan helt klart forstærke FCM fremad banen, Izunna ryger af, en midtbane centralt med salami bag og J. Poulsen fremad virker stærk.
Bak ser ud til at være i en ok form jeg tror hans fejl kommer som følge af manglende spilletid, han har endnu ikke formået at spille fast i en særlig lang periode for fcm som han gjorde inden han forlod os for år tilbage. Jeg tror stadig han skal vænne sig til en ny spillestil og han skal nok blive bedre med tiden. Bak kom også til at se lidt dum ud pga. SønderjyskEs lyn hurtige Antipas og Fabrisius, som han altså desværre kom i løbedueller med pga. Priskes fremløb. Nu skal vi også huske bak ikke var med i opstartsfasen pga. hans sene skift

Hvad angår Løssl så er han utrolig sikker og synes ikke man kan sætte en finger på hans præstationer da han har gjort det over alt forventning, dog skal han måske arbejde lidt på sin timing når han løber ud af mål, men det kommer med erfaring som han vil få hvis han bliver ved med at spille fast.

Jeg har svært ved at se hvorfor du vil have Izunna skal sættes af holdet, jeg synes hans udvikling gennem den seneste tid har været over alt forventning og det ser ud til at han har overhalet salami bagfra, de to ligner meget hinanden men det ser umiddelbart ud til at izunna er bedre med bolden samt når det kommer til det offensive, desuden ser det ud til at han ikke bliver skadet så ofte som Salami. Vil umiddelbart vurdere at Izunna har været en af de bedste for os indtil videre i sæsonen kun overgået af Løssl som har været helt fænominal. Når Poulsen kommer tilbage tvivler jeg stærk på at han kommer direkte ind i start 11'eren og tror ikke han kommer ind på bekostning af Izunna, nok nærmere Salami som ikke er så pålidelig fordi hans ben er lavet af glas.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

FarligeIzunna skrev:
FCMReal skrev:Det positive:

Det negative:

Fremadrettet:
Bak ser ud til at være i en ok form jeg tror hans fejl kommer som følge af manglende spilletid,
Jamen så er han jo ikke i form
Jeg har svært ved at se hvorfor du vil have Izunna skal sættes af holdet, jeg synes hans udvikling gennem den seneste tid har været over alt forventning og det ser ud til at han har overhalet salami bagfra, de to ligner meget hinanden men det ser umiddelbart ud til at izunna er bedre med bolden samt når det kommer til det offensive, desuden ser det ud til at han ikke bliver skadet så ofte som Salami. Vil umiddelbart vurdere at Izunna har været en af de bedste for os indtil videre i sæsonen kun overgået af Løssl som har været helt fænominal. Når Poulsen kommer tilbage tvivler jeg stærk på at han kommer direkte ind i start 11'eren og tror ikke han kommer ind på bekostning af Izunna, nok nærmere Salami som ikke er så pålidelig fordi hans ben er lavet af glas.
[/quote]

Salami er bedre, fordi han er en bedre bolderobre, mere stabil og mere erfaren, bedre med hoved fordi han har en enorm springkraft + Salami er stadig et stykke fra storformen.

Han passer bedre med Poulsen, fordi man skal ikke have to spillere af samme slags

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

FCMReal
Tror nu Bak er i fin form. Han skal bare lige lære systemet og lære hvor holdkammeraterne er på banen. Vil også vudere at Izunna er ved at overhæle Salami. Kan Salami holde sig skades fri kan vi få en rigtig god midtbane. Så må Jackob P afløse Borring hvis han ikke spiller godt nok. Mener han kan spille i den side også. Eller også kommer Poulsen til at afløse Thyge hvis der ikke bliver forlænget..

Brugeravatar
FarligeIzunna

Bak virkede da ikke træt på nogen måde imod SønderjyskE de fejl der kom fra ham var i løbedueller fordi Priske forlod back pladsen og fordi Thygesen ikke arbejdede defensivt nok i de tilfælde Priske var offensivt pladseret.
Han skal bare vende sig til spilkonceptet, han er bestemt i form og meget tændt til kampene.

Igen Salami er ikke pålidelig nok, samt hvorfor tage Izunna ud når han spiller med den indstilling og selvtillid han spiller med i øjeblikket, synes det ser ud til at Izunna har overhalet Salami. Salami er simpelthen ikke god nok i pasningsspillet og har ikke den teknik som Izunna har med bolden. Som defensiv midtbane skal du også kunne noget offensivt og det kan Izunna bestemt og han er ikke nogen dårlig bolderobrer.

Vil mene at en midtbane kunne se sådan her ud hvis både Salami og Izunna skulle starte inde.
Poulsen-Salami-Izunna-Thygesen
Poulsen og Thygesen kan lave indlæg samt de er gode til at trække ind i banen, hvilket er med til at gøre spillet mere uforudsigeligt.
er ikke imponeret af Borrings indstilling pt. han ser ud til at være lidt af en humør spiller med et for lavt et bundniveau når tingene ikke kører for ham.

Jesper BW1100

Re: Izunna + OT

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg er ikke i tvivl om at Izunna beholder sin plads på banen. Han har i min optik været vores bedste mand i denne sæson. Han holder et konstant stabilt niveau, hvilket er imponerende hans alder taget i betragtning. Og han bliver bedre og bedre til at sætte spillet rent offensivt. Jeg er glad for han er på kontrakt til 2014. Det sikrer os, at vi scorer en kanontransfer på ham, eftersom han med garanti bliver solgt indenfor de næste par år.

OT:
Når vi nu snakker Borring og hans manglende præstationer så har jeg hæftet mig ved en mand som Emil Larsen i Lyngby. Han gør det enddog rigtig fornuftigt på Lyngbys venstrekant, og er dejlig pågående. Derudover er han fra 1991 og kun lige blevet 19 år, hvilket betyder der fortsat er massere af udviklingspotentiale i ham.
Jeg så virkelig gerne at man afhændede Borring til vinter for de 8-10 mio vi bør kunne få for ham, og henter Emil Larsen (og nu har han så lige scoret til 2-0 i dagens kamp, netop som jeg skriver dette).

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:OT:
Når vi nu snakker Borring og hans manglende præstationer så har jeg hæftet mig ved en mand som Emil Larsen i Lyngby. Han gør det enddog rigtig fornuftigt på Lyngbys venstrekant, og er dejlig pågående. Derudover er han fra 1991 og kun lige blevet 19 år, hvilket betyder der fortsat er massere af udviklingspotentiale i ham.
Jeg så virkelig gerne at man afhændede Borring til vinter for de 8-10 mio vi bør kunne få for ham, og henter Emil Larsen (og nu har han så lige scoret til 2-0 i dagens kamp, netop som jeg skriver dette).
I første omgang er det vel Morten Nielsen, man har hentet som gardering/erstatning for Borring.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kent skrev: I første omgang er det vel Morten Nielsen, man har hentet som gardering/erstatning for Borring.
Korrekt. Men hvis/når Borring ryger kommer vi til at mangle en venstre kant, og der synes jeg Emil Larsen er spændende. Men det kan selvfølgelig være vi hellere vil have en mere etableret spiller, men har bare svært ved at se hvem det skulle være.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

med hensyn til Baks form, har han selv fortalt at hans form ikke er 100 procent da han mistede 8 dages træning omkring kontrakt forhandlingerne med Fcm og hans skade fra Aab kampen er han faktisk ikke kommet sig helt over endnu, og hans nye rolle som far har også taget tid plus flytningen fra Holland har. Så der går lige et par uger inden han rammer formen, men er på vej, med hensyn til kampen i Søndags fortalte han selv at han spillede som lort.

Brugeravatar
FarligeIzunna

Jesper BW1100 skrev:
Kent skrev: I første omgang er det vel Morten Nielsen, man har hentet som gardering/erstatning for Borring.
Korrekt. Men hvis/når Borring ryger kommer vi til at mangle en venstre kant, og der synes jeg Emil Larsen er spændende. Men det kan selvfølgelig være vi hellere vil have en mere etableret spiller, men har bare svært ved at se hvem det skulle være.
Synes Emil Larsen er en spændende spiller, men han skal nok hentes snart inden han stiger i pris eller bliver bænkevarmer i en lille hollandsk klub. Er ikke tilfreds med Borring synes efterhånden der bliver længere og længere mellem snapsene, var imponeret over hans første 6 måneder i FCM, men det er lige som om han er gået i stå med hans udvikling og er ikke så god til at involvere sig i kampene, hvis han får en dårlig start

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det var en dejlig dag i Haderslev. Lössl må have en form for medfødt målmandsaura, for de bolde bliver da holdt ude på alle mulige og umulige måder (tænker særligt på chancen til Fabricius efter Julles blunder).

Der er et ord, der går igen i mit hoved, og det har ikke noget med lumre spammails at gøre. Ordet er: "forlæng"! Forlæng med Priske, forlæng med Frank, forlæng med Thyge (på trods af manglende skarphed den dag). Forlæng for satan!

Besvar