Pokal: Avedøre - FCM
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Pokal: Avedøre - FCM
Så er spillested og tidspunkt blevet fastlagt:
Dato og tid: 22. september klokken 16:30
Sted: Avedøre Stadion
Vi er nogle stykker der regner med vi tager derover.
Andre der har lyst til at joine os?
Dato og tid: 22. september klokken 16:30
Sted: Avedøre Stadion
Vi er nogle stykker der regner med vi tager derover.
Andre der har lyst til at joine os?
!
Re: Pokal: Avedøre - FCM
Det må man jo lige kigge på. Jeg synes, der er noget charmerende ved at ture rundt til små stadions, så jeg kan da ikke udelukke, at jeg kommer.
Har lige opdaget, at jeg skal arbejde i Kbh den dag, så det kan godt tænkes at hjemturen går over Avedøre stadion.
-
pedersen7500
- Site Admin
Det er lidt halv svært at nå det når kampen starter når jeg får fri den dag...pedersen7500 skrev:Flere der har tænkt sig at dukke op?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
pedersen7500
- Site Admin
Ja selvfølgelig det kan jeg godt se.Hekler skrev:Det er lidt halv svært at nå det når kampen starter når jeg får fri den dag...pedersen7500 skrev:Flere der har tænkt sig at dukke op?
Mit "opråb" var også mest rettet imod dem der eks. står uden job, som jeg ved der mange der gør.
!
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Faldt over denne vittighed inde på bold.dk under kommentarer til nyheden om at Avedøre har valgt at spille hjemme mod os.
Må sige at det er god humor og godt tænkt.
Vigtigt er dog at nævne at DET IKKE ER SANDT !
------------------------------
Avedøre spiller hjemme mod FCM
Billetinfo
Billetter til kampen vil blive solgt som en 3-pakke billetløsning:
Avedøre - Rebæk Søpark (testkamp med flyvende udskiftninger),
Avedøre - Samsø Oldboys (har muligvis Michael Laudrup med) og
Avedøre - FC Midtjylland (Landspokalen).
Det vil ikke være muligt at købe enkeltvis billetter til de tre kampe. Den samlede pakkepris er 1.145,- kroner og det vil kun være muligt at få entré til landspokalkampen, ved fremvisning af stemplede indgangskuponer fra de to førstnævnte kampe.
For at tilgodese lokale supportere vil det ikke være muligt for midtjyder at bestille billetter over net eller telefon. Den eneste måde at komme i betragtning til 3-pakken er at skrive sig op på en venteliste hos bartenderen på Johnny´s Bodega, lørdag nat mellem kl. 02 - 03. De heldige vil få deres navne oplyst i Hvidovre Avis.
God kamp.
Sophushansen71 ( bold-bruger )
Må sige at det er god humor og godt tænkt.
Vigtigt er dog at nævne at DET IKKE ER SANDT !
------------------------------
Avedøre spiller hjemme mod FCM
Billetinfo
Billetter til kampen vil blive solgt som en 3-pakke billetløsning:
Avedøre - Rebæk Søpark (testkamp med flyvende udskiftninger),
Avedøre - Samsø Oldboys (har muligvis Michael Laudrup med) og
Avedøre - FC Midtjylland (Landspokalen).
Det vil ikke være muligt at købe enkeltvis billetter til de tre kampe. Den samlede pakkepris er 1.145,- kroner og det vil kun være muligt at få entré til landspokalkampen, ved fremvisning af stemplede indgangskuponer fra de to førstnævnte kampe.
For at tilgodese lokale supportere vil det ikke være muligt for midtjyder at bestille billetter over net eller telefon. Den eneste måde at komme i betragtning til 3-pakken er at skrive sig op på en venteliste hos bartenderen på Johnny´s Bodega, lørdag nat mellem kl. 02 - 03. De heldige vil få deres navne oplyst i Hvidovre Avis.
God kamp.
Sophushansen71 ( bold-bruger )
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
-
pedersen7500
- Site Admin
Mon ikke en del af bænken får spilletid mod Avedøre?
Kasper Jensen
Priske - Ipsa - Erik - Julle
Hassan - Albæk - Kasper Hansen - Morten Nielsen/Danny O
Ilsø - Fagerberg
Endnu en gang handler det bare om at komme videre - men helst uden at bruge ekstra kræfter.
Når ikke derover alligevel, da mødet i Kbh er blevet aflyst. Er der styr på noget sms-opdatering?
Kasper Jensen
Ilsø - Fagerberg
Endnu en gang handler det bare om at komme videre - men helst uden at bruge ekstra kræfter.
Når ikke derover alligevel, da mødet i Kbh er blevet aflyst. Er der styr på noget sms-opdatering?
-
pedersen7500
- Site Admin
Jeg kan godt stå for lidt update under kampen.Kent skrev: Når ikke derover alligevel, da mødet i Kbh er blevet aflyst. Er der styr på noget sms-opdatering?
Mobilnr: 28976949
!
Det lyder godt.pedersen7500 skrev:Jeg kan godt stå for lidt update under kampen.Kent skrev: Når ikke derover alligevel, da mødet i Kbh er blevet aflyst. Er der styr på noget sms-opdatering?
Mobilnr: 28976949
Jeg fanger dig på sms på onsdag, og så skal jeg nok skrive ind her på Graven.
-
Jesper BW1100
Tror Sivebæk får chancen på højre back. Ellers er jeg enig.Kent skrev:Mon ikke en del af bænken får spilletid mod Avedøre?
Kasper Jensen
Ilsø - Fagerberg
Korrekt - havde helt glemt Siv. Han starter helt sikkert inde.Jesper BW1100 skrev:Tror Sivebæk får chancen på højre back. Ellers er jeg enig.
kan ikke selv til kamp på tordag pga arbejde, men, er der nogen som vil at kamp blev sendt på tv eller streaming??
Det kan jeg ikke forestille mig at den gør.