SønderjyskE-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MathiasVJacobsen

SønderjyskE-FCM

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Ja, så er det SønderjyskE og det er vigtig at vi får en sejr og hænger på i toppen (:

Forventet opstilling:

løssl
Priske-----Bak----Albrechtsen----Julle

Thyge-----Inzunna-----Salami-----Borring

------------Igboun--------------------
------------------------Frank-------

Det er vigtigt at have de to bomstærke og fysiske afrikanere mod et hårdspillende Sønderjysk hold.
Tror Kuhn godt kunne se at det blev for meget indianer-bold med alle afrikanere inde, så jeg tror han fravælger Hassan og placere ham på bænken.

Jeg tror vi hanter en 2-1, måske 2-0-sejr hjem.

Jeg tager også turen ned til Hederslev, nogen der ved hvor mange der er tilmeldt busturen? Og om UBM kommer med og hvor mange? Det er vigtigt vi for en masse med :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: SønderjyskE-FCM

Indlæg af Acebone »

Som bonusinfo kan det nævnes, at Skulason har karantæne - det er vel ikke helt skidt for vores chancer. Men selvfølgelig er vores eget spil det vigtigste, for Randers havde også et par vigtige mænd ude, og de kunne godt have hugget alle pointene i mandags.

Jeg tror på sejren og regner med at finde vej til Haderslev - formentlig gennem fanbussen.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Og om UBM kommer med og hvor mange?
I hvert fald 25.

Kigger man på listen, er det en rigtig god kerne - så jeg tror på, at der kommer knald på!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Midtjylland skrev:
Og om UBM kommer med og hvor mange?
I hvert fald 25.

Kigger man på listen, er det en rigtig god kerne - så jeg tror på, at der kommer knald på!
Hallo det Haderslev, der er aldrig knald på....men man kan få Fuglsang hvis man kan finde en til at smugle det fra sponsortribunen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

En god sejr, grundlagt på benhårdt arbejde. Vores fejlprocent var måske lige rigeligt høj undervejs, men spillerne blev ved og ved.
Kun 5 mål har vi lukket ind i 9 kampe, det er altså den slags mesterhold bliver gjort af..

Flot indhop af Danny Olsen, kattepote spil og et fremragende mål.
Priske var også rigtig god i dag, samme var Ipsa, og selvfølgelig ligaens bedste målmand: Lössl!
Men ros til hele holdet, for at spille som et hold og hele tiden være der for hinanden.

Tak til Salami og Bak for at tage den på stregen ;)

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

3 point mere igen i dag! Fantastisk start FCM har leveret på sæsonen.. bedste i klubbens historie....

FCM havde de største chancer især i 1. halvleg, men gav også SE mange chancer på små personlige fejl der givetvis ville være blevet straffet mod en bedre modstander.

Sejren kan der ikke pilles ved - FCM havde de fleste og største chancer i kampen. En solid arbejdsindsats af de etablerede - Thyge/Frank/Ipsa/Priske m.fl. og en bedre bænk end SE. Godt at se de indhop der laves af Daddy O og Hassan.

Kuhn har virkelig formået at sætte holdet optimalt op hvilket gør at kampene tipper til vores fordel nu. Ser frem til den reelle test mod FCK næste weekend. Det bliver et brag af en kamp... vi glæder os.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Nu skal BIF snart have tegnebogen frem. Det må give store bøder det der pis! Tomhjerner..

jakobV

Indlæg af jakobV »

Ikke den bedste kamp fra FCM's side idag, specielt defensivt koger vi i situationer som medfører store chancer. Men dejligt at vi alligevel hiver en sejr hjem, og synes egentlig at vores præstation offensivt var rigtig god - især spillere som Thyge, Frank, Igboun og priske stod for mange gode aktioner.

Vores motorrum inde midt på med izunna og Salami gør også hvad de skal, og jeg synes efterhånden de begynder at være mere chanceskabende i deres spil, specielt izunna.

Ros til indskifterne igen, det er endnu engang dem som er med til at tippe kampen til vores side. ;)

Det eneste negative idag er vores forsvar på nær Ipsa og Priske, Priske synes jeg spiller sin bedste kamp i FCM-trøjen. Bak forærer en kæmpe chance væk, og virker generelt som en der spiller uden overskud idag. Juelsgaard har os en hjerneblødning som kunne have kostet og så synes jeg ikke han kommer nok med offensivt. Ipsa er sikker kampen igennem, som jeg husker det. Priske er stort set med offensivt hver gang han får muligheden, mens han defensivt også lukker godt af.

Borring skuffer dog også idag, han er stort set anonym hele kampen.

Men vigtigt med sejren, der er lagt op til en vanvittig kamp på lørdag mod FCK! :D
Senest rettet af jakobV 19. sep 2010, 18:20, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCM Fan nr. 1 skrev:Nu skal BIF snart have tegnebogen frem. Det må give store bøder det der pis! Tomhjerner..
Hvad skete der da?

jakobV

Indlæg af jakobV »

Ravnen skrev:
FCM Fan nr. 1 skrev:Nu skal BIF snart have tegnebogen frem. Det må give store bøder det der pis! Tomhjerner..
Hvad skete der da?
De kastede romerlys osv. på banen

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

jakobV skrev:
Ravnen skrev:
Hvad skete der da?
De kastede romerlys osv. på banen
.......adskillige flares og romerlys blev kastet ind på banen i den ende hvor FCKs målmand står. Det virkede koordineret og planlagt. Spillet måtte afbrydes i ca. 5 minutter og tilskuerne bedt om at ophøre med dette. Brøndby har allerede 2-3 sager der formodes at give bøder allesammen, bødestørrelsen stiger hver gang. Det er selvf. svært at styre så store grupperinger men det kom fra BIFs ende. De må enten visitere dem grundigere eller udstede større og længere karantæner.. endnu et romerlys smidt ind.. tåbeligt!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Dejligt med en sejr som optakt til FCK kampen, synes vores offensiv så rigtigt god ud, og begge vores mål kommer efter gode kombinationer langs jorden.

Vi mangler dog en del hvis vi skal gøres os forhåbninger om at kunne matche FCK i næste runde, specielt deffensivt og her tænker jeg både selve forsvaret, men også i vores pres omkring feltet.

Jeg synes som mange at Borring skuffer idag, og håber at Morten Nielsen (eller andre) snart vil være i stand til at tilbyde et reelt alternativ på den position.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Dondinho skrev:Dejligt med en sejr som optakt til FCK kampen, synes vores offensiv så rigtigt god ud, og begge vores mål kommer efter gode kombinationer langs jorden.

Vi mangler dog en del hvis vi skal gøres os forhåbninger om at kunne matche FCK i næste runde, specielt deffensivt og her tænker jeg både selve forsvaret, men også i vores pres omkring feltet.

Jeg synes som mange at Borring skuffer idag, og håber at Morten Nielsen (eller andre) snart vil være i stand til at tilbyde et reelt alternativ på den position.
Er ret enig her. Men defensivt tror jeg ikke vi behøver være så bekrymret igen. De spillere vi har dernede burde være så rutineret at en enkelt skidt kamp ikke slår dem ud. Borring skal dog tage sig sammen hvis han skal spille mod FCK. Synes Ipsa var rigtig god i dag. Tror vi får en intens kamp mod FCK på lørdag glæder mig vildt til kampen :=)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Rigtig dejligt med 3 point i en kamp der kunne have gået begge veje. Offensiven fungerer rigtig fint i dag, mens det af og til halter defensivt.

Karakterer med korte kommentarer:

Lössl - 10
Lössl fortsætter stilen. Mange store redninger.

Priske - 10
Solid i defensiven. Rigtig stærk i offensiven; krydret med assist til 2-0. Min MOM

Julle - 7
En af Julles svageste kampe. Er ved at koste ét mål, da han spiller Fabricius fri i 1. halvleg, og virkede generelt mere usikker end normalt.

KBN - 7
Katastrofal 1.halvleg med dårlige indgreb, én fejlaflevering der gav friløber og dumme frispark. Spiller sig lidt op i 2. halvleg, men det var ikke helt 32's dag i dag.

Ipsa - 9
En af hans bedste kampe i FCM-trøjen. Spiller med en sjældent set autoritet.

Thyge - 8
Egentlig en rigtig god kamp af Thyge. Dog trækker hans 2 afbrændere i første halvleg ned.

Borring - 5
Præstationen kan beskrives med ét ord: Pivringe

Salami - 9
Er i rigtig god form i øjeblikket. Gjorde det som sædvanligt stærkt sammen med Izunna.

Izunna - 9
Stærk og solid præstation af vores unge nigerianske motor. Bliver også bedre og bedre fremad banen.

Sly - 9
Stærkt præstation af Sly. Er bare bomstærk og sætter en masse i scene. Kunne godt have krydret med en scoring.

Frank - 9
Brændte ligesom Thyge lidt for meget. Scorede dog en vigtig kasse, hvilket sikrer ham et 9-tal

Rilwan - 9
Stærkt indhop og assist til 1-0

Danny - 9
Stærkt indhop og scoring til 2-0

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

FCM Fan nr. 1 skrev:.......adskillige flares og romerlys blev kastet ind på banen i den ende hvor FCKs målmand står. Det virkede koordineret og planlagt. Spillet måtte afbrydes i ca. 5 minutter og tilskuerne bedt om at ophøre med dette. Brøndby har allerede 2-3 sager der formodes at give bøder allesammen, bødestørrelsen stiger hver gang. Det er selvf. svært at styre så store grupperinger men det kom fra BIFs ende. De må enten visitere dem grundigere eller udstede større og længere karantæner.. endnu et romerlys smidt ind.. tåbeligt!
Tror du finder forklaringen på "aktionen" her:
http://www.allehaderos.dk/?artid=1124
- De holdte et banner op med teksten "Hej PS&E, brændimpregner det her:" samtidig med romerlys osv. blev holdt op/kastet ind, så mon ikke det var som et svar på forbuddet og helt sikkert planlagt..

At det så er fuldstændig uacceptabelt er jeg enig i, men tror ærlig talt ikke det var sket i samme grad hvis ikke Parken i første omgang havde givet dem et TIFO-forbud..

Besvar