fcm-randers
-
Spillerfiskeren
fcm-randers
jonas dal kom ind i fanloungen en time før kamp med optakt
og en halv time efter kamp er færdig kom jonas borring og morten nielsen
ned i fanloungen
og en halv time efter kamp er færdig kom jonas borring og morten nielsen
ned i fanloungen
-
FCM Thomsen
Re: fcm-randers
rigtig godt at høre.. glæder mig til at høre hvad morten nielsen har at sige...
Så er truppen klar:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Spændende hvordan Kuhn vælger at starte, Skal thyge slå salami eller Izunna af?
Og hvad med Ilsø som gjorde det super for reserverne.
Der er i hvertfald mange muligheder.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Spændende hvordan Kuhn vælger at starte, Skal thyge slå salami eller Izunna af?
Og hvad med Ilsø som gjorde det super for reserverne.
Der er i hvertfald mange muligheder.
Mit gæt bliver thyge på venstre istedet for Hassan og så bevar vi Sylvester i front! Bak og albrec. Glider self ind i forsvaret.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Det bliver en spændende kamp i morgen. Efter en weekend med overraskelser i 4 ud af 5 kampe, er der endnu engang mulighed for at lægge lidt afstand til nogle af de forventede konkurrenter i toppen.
Det knirker for alvor i OB, og når selv Thomas Helveg melder skarpt ud i pressen, så kan man nok godt regne med, at der for alvor er problemer i ådalen. Hvorvidt det bliver ved på den måde, er svært at vide, så det gælder om at tage så mange point på dem som muligt - og dermed indirekte være med til at forværre deres krise.
Randers har imo et rigtig godt offensivt hold, mens det kniber mere med defensiven. Jeg har ikke set ret mange af deres kampe i denne sæson, så ved faktisk ikke helt hvad vi skal forvente. Normalt har vi dog et godt tag på dem på hjemmebane, og det må gerne fortsætte. Nøglen er at få stoppet Yura og Søren Berg, som vel er deres to største profiler.
Det knirker for alvor i OB, og når selv Thomas Helveg melder skarpt ud i pressen, så kan man nok godt regne med, at der for alvor er problemer i ådalen. Hvorvidt det bliver ved på den måde, er svært at vide, så det gælder om at tage så mange point på dem som muligt - og dermed indirekte være med til at forværre deres krise.
Randers har imo et rigtig godt offensivt hold, mens det kniber mere med defensiven. Jeg har ikke set ret mange af deres kampe i denne sæson, så ved faktisk ikke helt hvad vi skal forvente. Normalt har vi dog et godt tag på dem på hjemmebane, og det må gerne fortsætte. Nøglen er at få stoppet Yura og Søren Berg, som vel er deres to største profiler.
-
Peter Ross
Randers' defensiv er alvorligt svækket i form af Mads Fengers fravær, hvor enten Issah Ahmed eller Marc Pedersen skal ind og dække af i stedet. Det bliver formentlig Ahmed, der gerne har 2-4 koncentrationssvigt pr. kamp, situationer vi simpelthen SKAL udnytte med vores kontramaskine.
Søren Pedersen og Søren Jensen på de 2 backs bør også kunne domineres af Borring og Rilwan, såfremt de begge starter inde, som alt dog tyder på. Præsterer vi at få overtaget overfor de 2 og få dem en anelse stækket, er vi nået langt. De går gerne med frem, så vidt jeg har set hidtil i sæsonen.
Offensivt mangler RFC stadig Mikkel Beckmann, men har i stedet fået Jonas Kamper ind. Han kan dog umuligt være 100 % inde i deres koncept, hvilket bør kunne ses.
På bænken har de Jonas Damborg tilbage + Ousmane Sarr, der kan få sin debut. De så begge ganske spændende ud i sidste uges reservekamp, dog selvfølgelig mod modstandere, der er et par niveauer under Salami og Izunna, der vel nok får genvalg igen i morgen.
Randers' startopstilling må blive noget i retning af:
David Ousted
Søren Pedersen - Issah Ahmed - Anders Egholm - Søren Jensen
Jonas Kamper - Kasper Lorentzen - Morten Karlsen - Alexander Fischer
Yura Movsisyan - Søren Berg
Et udmærket hold, men ikke noget, vi ikke kan slå.
Søren Pedersen og Søren Jensen på de 2 backs bør også kunne domineres af Borring og Rilwan, såfremt de begge starter inde, som alt dog tyder på. Præsterer vi at få overtaget overfor de 2 og få dem en anelse stækket, er vi nået langt. De går gerne med frem, så vidt jeg har set hidtil i sæsonen.
Offensivt mangler RFC stadig Mikkel Beckmann, men har i stedet fået Jonas Kamper ind. Han kan dog umuligt være 100 % inde i deres koncept, hvilket bør kunne ses.
På bænken har de Jonas Damborg tilbage + Ousmane Sarr, der kan få sin debut. De så begge ganske spændende ud i sidste uges reservekamp, dog selvfølgelig mod modstandere, der er et par niveauer under Salami og Izunna, der vel nok får genvalg igen i morgen.
Randers' startopstilling må blive noget i retning af:
David Ousted
Søren Pedersen - Issah Ahmed - Anders Egholm - Søren Jensen
Jonas Kamper - Kasper Lorentzen - Morten Karlsen - Alexander Fischer
Yura Movsisyan - Søren Berg
Et udmærket hold, men ikke noget, vi ikke kan slå.
spændende kamp i aften, ervi holdet som stopper Randers flotte udebane statistik(11kampe uden nederlag) og finder Ove Christensen en måde at stoppe vores spil især omkring dødbolde og hurtige kanter. Vi er vel nærmest i stærkeste opstilling rent mandskabs mæssig men hvad med kamp formen? opstillingen må ligne at vores 2 stoppere Bak og Albrechtsen spiller sammen og ellers gentager resten sig vel. Kampen bliver meget tæt og afgøres i de sidste 15 min med 2-1 til os.
http://www.bold.dk/nyt/Foedsel-kan-spae ... istian-Bak
Ifølge den her artikel er der risiko for at KBN slet ikke kommer i kamp i aften.
100% forståeligt selvfølgelig hans situation taget i betragtning.
Ifølge den her artikel er der risiko for at KBN slet ikke kommer i kamp i aften.
100% forståeligt selvfølgelig hans situation taget i betragtning.
Hawaii fodbold
Der mangler noget hjerne i det FCM foretager sig i dag.
Synes Kuhn fejler i dag, ved at stille op med et ungt hold igen, nuvel FCM har Bak og Albrechtsen tilbage men rusten, Hassan er lige en tand for urutineret, der er for meget Hawaii fodbold når de 4 nigeriaspiller er på banen sammen. ufattelig man kan have Ilsø, thygesen og Olsen samtidig på bænken. Tandløst angreb i dag, som Poul Hansen siger, det er først 10 minutter før tid, at man tester deres målmand.
Synes Kuhn fejler i dag, ved at stille op med et ungt hold igen, nuvel FCM har Bak og Albrechtsen tilbage men rusten, Hassan er lige en tand for urutineret, der er for meget Hawaii fodbold når de 4 nigeriaspiller er på banen sammen. ufattelig man kan have Ilsø, thygesen og Olsen samtidig på bænken. Tandløst angreb i dag, som Poul Hansen siger, det er først 10 minutter før tid, at man tester deres målmand.
Re: Hawaii fodbold
Glem nu ikke at vi netop spiller med et ungt hold for at give disse spillere noget mere rutineFCMReal skrev:Der mangler noget hjerne i det FCM foretager sig i dag.
De 4 nigerianere sprudler af energi og vilje - de skal bare via rutinen lære de sidste detaljer før det bliver perfekt
Tror vi alle er ligeglade med hvad Poul Hansen siger - det er da mere vigtigt hvad DU har at sige selv om jeg godt forstår din pointe
Jeg synes slet ikke vi skal være utilfreds med 1 point. Vores offensiv var ikke helt sprudlende i dag, og Randers brænder et par store chancer heriblandt et straffespark.
Man kan godt sige at vores nigerianer mangler noget for at være helt fantastiske i dag. Men hold da op et fremtids perspektiv der er i de 4 nigerianere !!
Izunna er genial i dag, og Salami næsten lige så god i dag.
Jeg glæder mig til at se vores hold om 1 år med en start 11 er som ser sådan herud.
Løssl
Priske ?? Bak Albrechtsen Juelsgård
Hassan Izunna Salami Borring
Igboun
Kristensen
Det kan blive et rigtigt rigtigt stærkt hold !!!!!!
Synes så nærmest også det er skræmmende med den bænk vi har idag.
Thygesen, Ilsø og Danny olsen. Hold da op jeg tror det er nogle løntunge spillere vi har på bænken. Uden og vide deres løn.
Man kan godt sige at vores nigerianer mangler noget for at være helt fantastiske i dag. Men hold da op et fremtids perspektiv der er i de 4 nigerianere !!
Izunna er genial i dag, og Salami næsten lige så god i dag.
Jeg glæder mig til at se vores hold om 1 år med en start 11 er som ser sådan herud.
Løssl
Priske ?? Bak Albrechtsen Juelsgård
Hassan Izunna Salami Borring
Igboun
Kristensen
Det kan blive et rigtigt rigtigt stærkt hold !!!!!!
Synes så nærmest også det er skræmmende med den bænk vi har idag.
Thygesen, Ilsø og Danny olsen. Hold da op jeg tror det er nogle løntunge spillere vi har på bænken. Uden og vide deres løn.
-
Jesper BW1100
Du må have mig undskyldt, men jeg magter bare ikke folk, som FCMReal, der konstant er pissenegativ. Havde vi stillet op med Ilsø, Danny og Thyge, som han nævner og fået uafgjort havde han brokket sig over hvorfor vores nigerianere ikke startede. Og hvis du ikke tror mig, så tjek de tidligere kamptråde.MogensOestergaard skrev: Hold nu op.
FCMReal argumenterer fint for det han skriver, men du slynger bare noget ud.
Spænd hjelmen og argumenter konstruktivt for det du mener, eller ti stille.
Men kan da sagtens argumentere for hvorfor det han lukker ud er håbløst; kort og kontant endda:
Izunna, Salami og Sly er blandt vores bedste i dag. Thyge ville ikke kunne gøre det bedre end Izunna og Salami. Det samme gælder Sly overfor Ilsø. Og at nævne Danny som mulig starter er til grin. Manden har ikke præsteret i denne sæson overhovedet, så selvom Rilwan ikke rammer dagen skaber han meget mere end Danny normalt gør. Skal der hakkes på én i dag skal det være Borring, for han er da pivringe, og formår slet ikke at udfordre en af ligaens svageste højre backs i Søren P.
-
MogensOestergaard
Jeg tror dig, når du skriver det, men tag en slapper med svinerne, for den slags indlæg vinder du ingenting ved at poste.Jesper BW1100 skrev:Du må have mig undskyldt, men jeg magter bare ikke folk, som FCMReal, der konstant er pissenegativ. Havde vi stillet op med Ilsø, Danny og Thyge, som han nævner og fået uafgjort havde han brokket sig over hvorfor vores nigerianere ikke startede. Og hvis du ikke tror mig, så tjek de tidligere kamptråde.MogensOestergaard skrev: Hold nu op.
FCMReal argumenterer fint for det han skriver, men du slynger bare noget ud.
Spænd hjelmen og argumenter konstruktivt for det du mener, eller ti stille.
Men kan da sagtens argumentere for hvorfor det han lukker ud er håbløst; kort og kontant endda:
Izunna, Salami og Sly er blandt vores bedste i dag. Thyge ville ikke kunne gøre det bedre end Izunna og Salami. Det samme gælder Sly overfor Ilsø. Og at nævne Danny som mulig starter er til grin. Manden har ikke præsteret i denne sæson overhovedet, så selvom Rilwan ikke rammer dagen skaber han meget mere end Danny normalt gør. Skal der hakkes på én i dag skal det være Borring, for han er da pivringe, og formår slet ikke at udfordre en af ligaens svageste højre backs i Søren P.
Men som dit indlæg også bærer præg af, så er vurderingen af sådan en kamp meget individuel, så I kan jo være uenige herfra og til Juleaften næste år, hvilket I tydeligvis vil give mig ret i. DU mener det han skriver er håbløst af ovenstående grunde, men han mener jo noget andet, hvilket du bør respektere, og det gør du ikke, når du skriver, som du gør.
Jeg er egentlig okay tilfreds med resultatet, når man ser på kampens forløb. Randers har de bedste tilbud, mens vi vel har et lille spilovertag.
Nåja. Fy for den lede, hvor var Yura i hopla i dag, men heldigvis kunne han så ikke bevare køligheden på straffesparket. Det stod i skærende kontrast til hans præstation. Det var godt med et boost til Lössl, der reddede os i en meget vigtig situation sidst i kampen. Han lavede en fejl, der med garanti irriterede ham, da han mistimede en bold, der så røg til indkast. Jeg har ikke set Randers-målet ordentligt til at kunne sige, om Lössl fejlvurderer situationen lidt dér, men han var under alle omstændigheder godkendt i mine øjne.
Der var, synes jeg (sammen med Kuhn og det meste af stadion), et par enkelte mærkelige kendelser fra dommeren og hans linjevogtere, men det var ikke deres skyld, at vi ikke vandt. Vi skal blive bedre til at få en afslutning på vores angreb. Hvis Frank får et par ordentlige bolde at arbejde med, skal han nok banke én mere ind. Han er stadig sikkerheden selv foran mål, men det ligger naturligvis ikke til Frank at skulle drible rundt og kreere chancerne selv, så vi må blive bedre til at servere boldene ordentligt til ham. Det er vilkårene. Priske får rigeligt med plads derude i overlappet, så vi mangler sådan set "kun" adressen på de afgørende bolde.
Det eneste rigtig trælse ved runden var, at Brøndby vandt. Det blev en drømmerunde for dem. Men det gode var, at vi var over 8000 på stadion en mandag aften mod Randers. Det er sgu det niveau, vi gerne vil ligge på, så respekt for det!
Jeg har ikke nogen særlig MoM i dag, men i de perioder hvor vi ikke fungerer så godt spillemæssigt, kan vi da kæmpe, og det er altid noget.
Nåja. Fy for den lede, hvor var Yura i hopla i dag, men heldigvis kunne han så ikke bevare køligheden på straffesparket. Det stod i skærende kontrast til hans præstation. Det var godt med et boost til Lössl, der reddede os i en meget vigtig situation sidst i kampen. Han lavede en fejl, der med garanti irriterede ham, da han mistimede en bold, der så røg til indkast. Jeg har ikke set Randers-målet ordentligt til at kunne sige, om Lössl fejlvurderer situationen lidt dér, men han var under alle omstændigheder godkendt i mine øjne.
Der var, synes jeg (sammen med Kuhn og det meste af stadion), et par enkelte mærkelige kendelser fra dommeren og hans linjevogtere, men det var ikke deres skyld, at vi ikke vandt. Vi skal blive bedre til at få en afslutning på vores angreb. Hvis Frank får et par ordentlige bolde at arbejde med, skal han nok banke én mere ind. Han er stadig sikkerheden selv foran mål, men det ligger naturligvis ikke til Frank at skulle drible rundt og kreere chancerne selv, så vi må blive bedre til at servere boldene ordentligt til ham. Det er vilkårene. Priske får rigeligt med plads derude i overlappet, så vi mangler sådan set "kun" adressen på de afgørende bolde.
Det eneste rigtig trælse ved runden var, at Brøndby vandt. Det blev en drømmerunde for dem. Men det gode var, at vi var over 8000 på stadion en mandag aften mod Randers. Det er sgu det niveau, vi gerne vil ligge på, så respekt for det!
Jeg har ikke nogen særlig MoM i dag, men i de perioder hvor vi ikke fungerer så godt spillemæssigt, kan vi da kæmpe, og det er altid noget.
-
Jesper BW1100
Jamen du har så evig ret. Det er bare pissefrustrerende at se hvor mange fans, som ikke fatter og/eller accepterer den linje vi ligger i FCM. Vores unge drenge har brug for spilletid for at kunne udvikle sig til at blive de salgsobjekter, som vores fremtid bygger på. Derfor er det bare ikke opløftende at komme hjem (til Randers i øvrigt) efter en kamp, hvor drengene har kæmpet så blodet sprøjtede, på trods af det ikke lige spillede 100 %, og så smutte på ulvegraven og så se endnu et klageindlæg indeholdende kritik af Kuhn.MogensOestergaard skrev:Jeg tror dig, når du skriver det, men tag en slapper med svinerne, for den slags indlæg vinder du ingenting ved at poste.
Så her er en oplysning til samtlige brugere; positive som negative:
Vi er i en opbygningsfase, og har et utrolig ungt hold. Der vil komme kampe hvor vi, på papiret, bør vinde, men som vi ikke gør bl.a. pga. manglende rutine. Men så længe vi generelt præsterer stabilt vil disse udsving være til at acceptere; især når man ser det hele i et større perspektiv. Vi så hvad knap 100 SAS-liga kampe gjorde for Winston og hans salgspris. Mon ikke det samme vil kunne ske for Izunna, Sly, Julle, Erik eller Rilwan eller måske endda flere af dem?
Kort sagt er man nødt til at acceptere pointtab grundet manglende rutine, hvis man vil være FCM-fan. Til gengæld kan man så også glæde sig over vundne point pga. ungdommens mod og iver. Det går ligesom begge veje!