de to nævnte spillere er i truppen til dagens reserveholdskamp, og jeg har ingen ide om hvem de er. Nogen herinde der kan hjælpe mig?
- kopi.
hvem er Semiu og adebayo ???
Re: hvem er Semiu og adebayo ???
Tror du ikke det kunne være nogle af de nye nigerianere`?
-
Peter Ross
Det er som nævnt de 2 nye nigerianere.
Semiu er kantspiller, mens Adebayo skulle være hængende angriber.
Semiu har eftersigende en ganske veludviklet sparketeknik, mens Adebayo skulle være køligheden selv foran målet.
Semiu har eftersigende en ganske veludviklet sparketeknik, mens Adebayo skulle være køligheden selv foran målet.
Adebayor = Adebayo
Spændene spillere.. Er ham kantspilleren så tilfældigvis venstrekant?
Spændene spillere.. Er ham kantspilleren så tilfældigvis venstrekant?
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Peter Ross skrev:Det er som nævnt de 2 nye nigerianere.
Sad ved siden af dem i lørdag til U-17 kampen mod AaB . De var flinke nok , men også meget nysgerrige .. Spurgte om utroligt meget på nogenlunde engelsk .
De virkede utrolige glade for at komme herop og syntes at U-17 spillede flot . ( 6-1 sejr )
Glæder mig til at følge deres udvikling her i dk og fcm.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Lyder interessant med de 2 nye i ulveflokken, bliver spændene at følge og se mere til dem.
Uhh, du må ikke skrive sådan noget! Det er lige den type, vi endnu mangler at se fra talentfabrikken, og mine fodboldtænder løber i vand, når jeg hører om potentielle målslugere. Hans navn er også nærmest skabt til at gjalde fra Fortet.Peter Ross skrev:mens Adebayo skulle være køligheden selv foran målet.
Ej, men okay. Jeg er ganske spændt på at se, hvad de nye kan. Som altid.
-
Jesper BW1100