FCM U-17 i spektakulært nederlag?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Møller

FCM U-17 i spektakulært nederlag?

Indlæg af Møller »

Læste om U-17´s flotte 6-1 sejr over AaB, og tjekkede stillingen i Ligaen for at se hvordan de nærmeste forfølgere klarer sig.
Der må vist være en Vejle-fan, der har hacket sig ind på DBU-siden, for ifølge stillingen har FCM tabt 19-0 til Vejle! En kamp, der i øvrigt er planlagt til at blive afviklet 23/10.

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=109063

The FCM FAN

Re: FCM U-17 i spektakulært nederlag?

Indlæg af The FCM FAN »

for ifølge stillingen har FCM tabt 19-0 til Vejle! En kamp, der i øvrigt er planlagt til at blive afviklet 23/10.
Var også inde, og se stillingen, hvor jeg lagde mærke til det.

Var derefter inde på fcm.dk og tjekke, om jeg kunne finde noget om kampen, og der står intet, så det er nok en Vejle fan der nyder pointene indtil, at vi har taget dem fra dem, den 23/10 :D

Hobitten

Indlæg af Hobitten »

blev gjort opmærksom på det det er bare ikke i orden med det gode hold vi har

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Der er nu ikke tale om en der har "hacket" DBU's side, eftersom alle i teorien kan ringe resultaterne ind.. Derfor har der jo nok bare været tale om en vejlefan der har ville lave lidt sjov, og lad dem da endelig det - det er jo ligegyldigt så længe vi bare slår dem når vi møder dem..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

I øvrigt er resultatet blevet nulstillet igen.

Så skal vi bare slå dem 19-0 til oktober for lige at vade i det. Det skulle vel nok være muligt.

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Acebone skrev:I øvrigt er resultatet blevet nulstillet igen.

Så skal vi bare slå dem 19-0 til oktober for lige at vade i det. Det skulle vel nok være muligt.

Vi tabte til dem i den anden sidste kamp i ligaen sidste sæson - vi var godt nok mestre på det tidspunkt , men alligevel - Og ja jeg kommer fra vejle - men nu ikk derfor jeg mener at kampen er meget åben - men fordi vejle faktisk gør et godt stykke arbejde med de unge fyre deroppe i nørreskoven . Iøvrigt med tidligere træner i fcm ( Lasse C ) som talentchef .

Men ja -- vi vinder kampen og vel med garanti være tilstede til kampen. Spilles efter planen på Ødsted Stadion ved Bredsten . Men alt kan jo ske i fodbold :lol:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Besvar