Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Ravnen »

Jo mere jeg tænker over det, jo mere synes jeg egentlig det ville være okay at sælge Thygesen. Han har virket som en mand der har fået bristet sine illusioner. Når man ser nøgternt på det, så har det bedste fra Thygesen her i klubben, været fra før turen til Tyskland, ikke sandt? Da havde han en fandenivoldsk tro på det hele, og kunne "næsten" alt på en bane. Det er som om han aldrig rigtig er kommet ovenpå igen, vi så en form stigning i foråret, men desværre har han været skadet her ved sæsonstarten, så det er svært at sige om det var holdbart.

I hans situation, kan et skifte til en anden klub, være det der skal til, for at kickstarte det hele. Jeg tror bare en klub i udlandet ville være en meget bedre udfordring for ham end Brøndby.

Sportsligt vil det ikke være så stort et tab, med Jakob Poulsen er der intet hul. Men men men, jeg håber nu Thyge bliver, og viser at formen virkelig var der igen! Han er jo en af vores, og det vil være træls at se en af vores spille for en konkurrent..

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

Selvom tiden skulle rende ud, er INTET sikkert, før det bliver i torsdag formiddag. Det kan være det bliver offentliggjort til formiddag... Men indikationen kan være der, for der har godt nok været dødt de sidste mange timer... Ikke bare et lille rygte omkring FCM. Det var der dog trods alt for 1 år siden... Lad os nu se...

Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

SÅ ER TRANSFERVINDUET LUKKET... Og med mindre der er sket noget lige her til sidst, så er vi status quo i forhold til i formiddags og det er jeg ganske godt tilfreds med...

Vi må se, som lige skrevet, til i formiddag; så kan der gøres endeligt status...

Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så vidt jeg husker, skal de bare have faxet det til DBU senest 23:59, så der kan dukke en masse op i morgen. Det bliver spændende...

Brugeravatar
Møller

Ikke Brøndby

Indlæg af Møller »

http://tv2sport.dk/node/62323

Så er den da i hvert fald lukket

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Herligt herligt! Er rigtig glad for at Thyge bliver. Vi har en god og stærkt trup nu.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det kan være, at det er det her, som har været forhindringen for at det skete: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-haenger ... anespiller

Jeg har en fornemmelse af at det var tæt på..

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Forstår bare ikke hvorfor Ørgaard ikke bare har været ude at sige tegnebogen er lukket, eller at vi ikke ville have flere eller vi ikke har ( råd? )

Lige som BIF AGF osv hvorfor har han ikke sagt noget i pressen og hellere ikke her til middag ??

Tror det lugter af et salg stadig væk... Nu kommer russerne jo snart på banen
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg ved godt, man ikke skal stole på alt fodboldspillere siger, men en ganske åben og tilsyneladende ærlig Thygesen fortalte i forbindelse med dagens træning, der slet ikke havde været forhandlinger i gang omkring en BIF-transfer. Såfremt han lyver, så er han skræmmende god til den disciplin!
Så sent som i går aftes blev han kimet ned af journalister, der havde hørt, han var på hotel i København og så småt var på vej til lægetjek - på det tidspunkt sad Thyge i Ikast, så der var ikke just midnatsforhandlinger i gang!

Han lød ikke til at være en mand, der på nogen måde havde travlt med at komme væk. Han går nærmere og venter på, Ørgaard kommer med et udspil til en ny kontrakt.
Derudover var han - meget lidt overraskende - yderst tilfreds med sæsonstarten og han ser meget frem til den øgede konkurrence om pladserne, når nu Bak, Danny og han selv vender tilbage fra skader.

felisan

Indlæg af felisan »

Det er bare rigtigt godt at høre.
Den mand har åbenbart ikke kun en god indstilling til tingene på banen, men også udenfor.

Lækkert at han bliver, forlæng med ham også, og vi har en mand med en sund instilling til konkurrence om pladserne på midten og offensivt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det var rart at høre. Men jeg tror simpelthen ikke på, at der ikke har været en eller anden form for kontakt. Pressen plejer at vide alt der foregår i FCM..
Men forlæng Ørgaard, sikke en fantastisk midtbane med Thygesen, Salami, Izunna, Poulsen og Albæk.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Brobissen skrev:Forstår bare ikke hvorfor Ørgaard ikke bare har været ude at sige tegnebogen er lukket, eller at vi ikke ville have flere eller vi ikke har ( råd? )

Lige som BIF AGF osv hvorfor har han ikke sagt noget i pressen og hellere ikke her til middag ??

Tror det lugter af et salg stadig væk... Nu kommer russerne jo snart på banen
Det har han jo sådan set også flere gange. Ørgaard har ved flere interviews osv. udtalt at vi leder efter en afløser til Frank som skal hentes inden for et år. Det skal være en klasse angriber, men vi har ikke 20 - 30 millioner. Så der ledes efter den rigtige. Men dermed ikke sagt at han vil blive fundet/hentet i dette transfer vindue.

her en af stederne, med lidt omkring det.
http://www.aoh.dk/artikler/franks-afloeser-jagtes

Så for at give dig lidt "svar" til dine første sætninger.

Tegenbogen er ikke lukket, Vi søger en mere, men en helt bestemt. Vi har råd, men ikke alverden af penge til fornyelse.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det kan godt være Thyge ikke har forhandlet personligt, men hvis Brøndby var gået i Uefa euro leage, så havde de budt på ham.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hekler skrev:Det kan godt være Thyge ikke har forhandlet personligt, men hvis Brøndby var gået i Uefa euro leage, så havde de budt på ham.
Jo vist, hvis nu jeg var gået ud foran en bil på motorvejen, levede jeg nok heller ikke nu? Alle sådanne hvis'er, kan man ikke bruge til meget.

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Hekler skrev:Det kan godt være Thyge ikke har forhandlet personligt, men hvis Brøndby var gået i Uefa euro leage, så havde de budt på ham.
Ikke enig. Det er muligt han er et varmt emne i BIF, men jeg mener at det de har behov for er en angriber mere.

Havde de budt og havde de lagt en kontrakt på bordet og Øregaard havde lagt en tilsvarende, så havde han taget FCM kontrakten, det er jeg SLET IKKE i tvivl om. Jeg kender lidt folk der kommer fra KBH som jeg taler med ind imellem. Den ene er spilleragent og den anden kender Mikkel fra Frem tiden. De taler sammen engang imellem og agenten siger til mig at han personlig ikke tror på han smutter nogen steder hen. Så længe FC vil betale hans hyre på det niveau han fortjener så bliver han. Det der vigtigt for Mikkel er tryghed og det finder han i FCM. Han er indbegrebet af FCM og omvendt finder han tryghed i alt i klubben. Det med lejligheden i KBH er noget fis, som jeg er oplyst, så har han altid haft en i KBH og er jævnlig derovre, da han er og bliver en københavnerdreng, men fagligt er han en Jyde :-)

Med det forbehold at kommer der en stor udenlandsk kontrakt så skal han da nappe den og gør det nok også.

Nej Øregaard skal have afskibet Salami eller Izunna og det kommer også til at ske.

Vedrøende købet af Poulsen, så tror jeg da bare spillerne imellem syntes det er fedt at vi styrker os, så ligger muligheden jo for at vi kan leve op til deres sportslige ambitioner!!

Låst