Lupus1999 skrev:Kunne være frækt, men endnu en midtbanespiller, det tvivler jeg altså på..
Overraskende handler, så tænker jeg Lars Jacobsen fra Blackburn og ikke mindst Søren Larsen...
Måske dét kunne være grunden til at folk ville reagere negativt, at det netop er en midtbane spillere - meeeeeeeen, Kenneth Perez - jeg hverken håber eller tror!
Lars Jacobsen og Søren Larsen, ville du blive negativ? - jeg ville ikke, så det er næppe en af dem.
Ørgaard gik rundt og stor-hyggede til dagens reservekamp, hvor han havde Churchill Oliseh med, der er oppe for at overlevere 2 nye akademi-spillere - han lignede ikke umiddelbart en, der havde specielt travlt med at skulle lukke nogle handler...
Lupus1999 skrev:Kunne være frækt, men endnu en midtbanespiller, det tvivler jeg altså på..
Overraskende handler, så tænker jeg Lars Jacobsen fra Blackburn og ikke mindst Søren Larsen...
Måske dét kunne være grunden til at folk ville reagere negativt, at det netop er en midtbane spillere - meeeeeeeen, Kenneth Perez - jeg hverken håber eller tror!
Lars Jacobsen og Søren Larsen, ville du blive negativ? - jeg ville ikke, så det er næppe en af dem.
Du har ingen steder skrevet, som jeg har læst det, at det ville være en NEGATIV overraskelse, blot at det være en overraskelse for ALLE.
En overraskelse for alle er vel en spiller som Søren Larsen eller Mohamed Zidan!
hold nu lige fast..... 10 mio kr for en spiller der har kontraktudløb om et år... du kan godt selv se den ikke er helt fjong.... sammenholdt med at det er kommet frem, at BIF ikke ville/kunne betale mere end 5 for Jakob Poulsen, så lad os lige blive enige om at 10 mio kr. for en der har mindre end et år tilbage vil være at overvurdere situationen...
Jeg tror at 2,8 mio kr er meget rimeligt... vi risikerer jo trods alt at Thyge forsvinder gratis med samme destination om et år, skriver kontrakt med BIF om et halvt år og derefter spiller en halv sæson uden ambitioner for os..
Hellere give ham væk om 1 år til en klub i udlandet, end at sælge ham for 3 mio. til Brøndby! - det må ikke ske, HADER BRØNDBY!
Kris Stadsgaard er da lige røget til Malaga for et sted mellem 13 og 15 mio., og han havde også kun 1 år tilbage af sin kontrakt, så man skal aldrig sige aldrig, meeeeeeeeeeen ....
For min skyld må Thyge gerne smutte for 4-5 mio., bare det ikke er til en anden dansk klub. Vi har gennem den sidste måned bevist at vi kan klare os rigtig godt uden ham, og vi har set der bliver fightet på banen, selvom Thyge ikke er med.
Så IMO bliver vi faktisk svækket, ved at lade Thyge erstatte Salami eller Izzu, så med mindre det er til en anden Superliga klub, så sælg for pokker, sælg!!
Når det så er sagt, så tror jeg ikke at han ryger i dette vindue, da Brøndby (som åbenbart er eneste interesserede) ikke har pengene til ham pt., og da jeg tror deres 1. priotet er en ny angriber, der kan score mål.
Fuldstændig enig! sælg så længe det ikke er en dansk og specielt ikke Brøndby!!! så mister jeg respekten for den mand som har gjort så meget for klubben!!!
Må ikke ske!
Andersbknudsen skrev:Fuldstændig enig! sælg så længe det ikke er en dansk og specielt ikke Brøndby!!! så mister jeg respekten for den mand som har gjort så meget for klubben!!!
Må ikke ske!
Øhh... Du ved godt, at han spillede i Brøndby før han kom til FCM, ikke?