Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Arff »

Lupus1999 skrev:Kunne være frækt, men endnu en midtbanespiller, det tvivler jeg altså på..

Overraskende handler, så tænker jeg Lars Jacobsen fra Blackburn og ikke mindst Søren Larsen...
Måske dét kunne være grunden til at folk ville reagere negativt, at det netop er en midtbane spillere - meeeeeeeen, Kenneth Perez - jeg hverken håber eller tror!

Lars Jacobsen og Søren Larsen, ville du blive negativ? - jeg ville ikke, så det er næppe en af dem.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ørgaard gik rundt og stor-hyggede til dagens reservekamp, hvor han havde Churchill Oliseh med, der er oppe for at overlevere 2 nye akademi-spillere - han lignede ikke umiddelbart en, der havde specielt travlt med at skulle lukke nogle handler...

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Arff skrev:
Lupus1999 skrev:Kunne være frækt, men endnu en midtbanespiller, det tvivler jeg altså på..

Overraskende handler, så tænker jeg Lars Jacobsen fra Blackburn og ikke mindst Søren Larsen...
Måske dét kunne være grunden til at folk ville reagere negativt, at det netop er en midtbane spillere - meeeeeeeen, Kenneth Perez - jeg hverken håber eller tror!

Lars Jacobsen og Søren Larsen, ville du blive negativ? - jeg ville ikke, så det er næppe en af dem.
Du har ingen steder skrevet, som jeg har læst det, at det ville være en NEGATIV overraskelse, blot at det være en overraskelse for ALLE.

En overraskelse for alle er vel en spiller som Søren Larsen eller Mohamed Zidan!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Bare lige for at slå fast at Zidan ihvertfald ikke bliver den "store" overraskelse :)

http://www.bvb.de/?%87%ECY%1B%E7%F4%9CYc%E1%8D%94

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Vi for at se :)

RAP RAP!!!!!!
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Hvad er der lige med det rap rap der???

At det er en and? Ellers er det i hvert fald forfærdeligt hvis vi køber to spillere, der er skadede i resten af efteråret..

Og på et mere personligt plan så vil jeg ikke ligefrem elske at få zidan tilbage, men det er nok bare mig... :shock:

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Brobissen skrev:Vi for at se :)

RAP RAP!!!!!!
:)

Well... kunne nu være godt og det ville ihvertfald overraske mig glædeligt :)

Men selvfølgeligt spændene her den sidste tid inden der lukkes. Når vi åbent bart jagter/søger en angriber.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lidt læsning til dem der evt. ikke har set dette.

http://www.aoh.dk/artikler/franks-afloeser-jagtes

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Har en kilde der siger at Mikkel Thygesen er taget til KBH for at forhandle færdig med Brøndby, da de ikke har opgivet ham endnu..

Eftersigende skulle der være accepteret et bud på 2.8 millioner kroner..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Eftersigende skulle der være accepteret et bud på 2.8 millioner kroner..
Arh, den tror jeg sgu ikke på. Det er for lavt sat. Men selve Brøndby-rygtet kunne godt være rigtigt, desværre.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Lad ham ikke gå for under ti !
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

hold nu lige fast..... 10 mio kr for en spiller der har kontraktudløb om et år... du kan godt selv se den ikke er helt fjong.... sammenholdt med at det er kommet frem, at BIF ikke ville/kunne betale mere end 5 for Jakob Poulsen, så lad os lige blive enige om at 10 mio kr. for en der har mindre end et år tilbage vil være at overvurdere situationen...

Jeg tror at 2,8 mio kr er meget rimeligt... vi risikerer jo trods alt at Thyge forsvinder gratis med samme destination om et år, skriver kontrakt med BIF om et halvt år og derefter spiller en halv sæson uden ambitioner for os..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hellere give ham væk om 1 år til en klub i udlandet, end at sælge ham for 3 mio. til Brøndby! - det må ikke ske, HADER BRØNDBY!

Kris Stadsgaard er da lige røget til Malaga for et sted mellem 13 og 15 mio., og han havde også kun 1 år tilbage af sin kontrakt, så man skal aldrig sige aldrig, meeeeeeeeeeen ....

For min skyld må Thyge gerne smutte for 4-5 mio., bare det ikke er til en anden dansk klub. Vi har gennem den sidste måned bevist at vi kan klare os rigtig godt uden ham, og vi har set der bliver fightet på banen, selvom Thyge ikke er med.
Så IMO bliver vi faktisk svækket, ved at lade Thyge erstatte Salami eller Izzu, så med mindre det er til en anden Superliga klub, så sælg for pokker, sælg!!

Når det så er sagt, så tror jeg ikke at han ryger i dette vindue, da Brøndby (som åbenbart er eneste interesserede) ikke har pengene til ham pt., og da jeg tror deres 1. priotet er en ny angriber, der kan score mål.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Fuldstændig enig! sælg så længe det ikke er en dansk og specielt ikke Brøndby!!! så mister jeg respekten for den mand som har gjort så meget for klubben!!!
Må ikke ske! :)

En udlandsk klub hvis han sælges :)

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

Andersbknudsen skrev:Fuldstændig enig! sælg så længe det ikke er en dansk og specielt ikke Brøndby!!! så mister jeg respekten for den mand som har gjort så meget for klubben!!!
Må ikke ske! :)
Øhh... Du ved godt, at han spillede i Brøndby før han kom til FCM, ikke?
Vestegnen

Låst