Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Arff »

tubbe93 skrev:Ok.. Lød bare som om du vidste noget i det første indlæg ;)
Hvis jeg gjorde, ville jeg heller ikke afslører noget ;) ..
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det lyder til det kan blive nogle travle dage på kontoret for Ørgaard. Man sælger jo formodentligt hverken Ilsø eller Borring uden at man samtidigt henter en erstatning, umidderbart er ingen af dem vel direkte uerstattelige, men vil mene Borring bliver sværest at erstatte da han trods alt er en der spiller alle vores kampe fra stat stort set.

Vil personligt være meget tilfreds hvis vi truppen forbliver som den er.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

@Arff

Du lyder ret sikker i dine udtalelser, som du sidder med klare facts, eller "insider" viden :)

Personligt kan jeg ikke forstå at Ilsø overhovedet er på tale om at blive solgt, da vi nærmest lige har fået ham ind, på en forholdsvis lang kontrakt og han er en type spiller vi har haft og har brug for. Så skal det da være på grund af et bud udefra vi ikke kan sige nej til, men med hans eneste præstationer og en tur på bænken virker det også lidt vildt, hvis eks. et udenlandsk hold skulle byde stort på ham pt.

Gil vidste jeg godt ville blive dyr, men man må kunne forvente at salgsprisen vel er sunket lidt trods hans snarlige kontraktudløb. Men tyder ikke på at den er lav nok.

Borring salg nu... Kan ikke se hvem der skulle kunne være interesseret og må siges at hvis en mand som ham sælges nu, må vi forvente et ret så stort tab på ham, set i forhold til indkøbspris. Men "who knows" måske Ørgaard har haft de gode handels gener fremme igen :)

Thyge: vil squ være noget ærgelig at lade ham gå, men som situationen er med kort tid til kontrakt udløb og måske et ønske fra ham selv om at prøve noget andet, ser jeg ham som største salgs emne, hvis de ikke snart får en kontrakt på plads. men ja som nævnt er han nok for dyr for de fleste; hvis ikke alle sas/super liga klubber.

Men vi er blevet noget overraskede før, så hvem ved hvad der når at ske inden tirsdag midnat.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror heller ikke på at Ørgaard ville sælge Ken Ilsø. Han gør det jo godt, og har stadig et vist udviklingspotentiale, han kunne godt ryge af sted til en god transfer om et års tid, men nu og her er alt for tidligt.

En skam hvis rygtet afskriver Gilberto, men spændende bliver det da at følge de sidste dages aktivitet.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

pr0j3ct skrev:@Arff

Du lyder ret sikker i dine udtalelser, som du sidder med klare facts, eller "insider" viden :)
Denne gang, har jeg faktisk ikke nogen større insider viden, det er også derfor jeg deler mine tanker med jer andre, for jeg kan ikke lige se hvem vi skulle sælge.
Alt hvad jeg ved, er bare at der bliver arbejdet på noget i kulissen, både med salg og køb. Ang. køb, er det ikke engang sikkert, at vi bliver nødt til at sælge nogle, for at hente en ind, men det TROR jeg dog er tilfældet.
pr0j3ct skrev:Personligt kan jeg ikke forstå at Ilsø overhovedet er på tale om at blive solgt, da vi nærmest lige har fået ham ind, på en forholdsvis lang kontrakt og han er en type spiller vi har haft og har brug for. Så skal det da være på grund af et bud udefra vi ikke kan sige nej til, men med hans eneste præstationer og en tur på bænken virker det også lidt vildt, hvis eks. et udenlandsk hold skulle byde stort på ham pt.
For mig at se, kan vi godt undvære Ilsø, da jeg faktisk slet ikke ser ham passe ind på holdet, som type - men jeg tvivler også på det er Ilsø der ryger, da han er en spiller med et stort potentiale, som kan gå hen og blive god for os, hvis vi lærer at få sat ham ordentligt i scene.
pr0j3ct skrev:Gil vidste jeg godt ville blive dyr, men man må kunne forvente at salgsprisen vel er sunket lidt trods hans snarlige kontraktudløb. Men tyder ikke på at den er lav nok.
De må åbenbart vurdere ham værende for vigtig, for ellers burde buddet være accepteret.
pr0j3ct skrev:Borring salg nu... Kan ikke se hvem der skulle kunne være interesseret og må siges at hvis en mand som ham sælges nu, må vi forvente et ret så stort tab på ham, set i forhold til indkøbspris. Men "who knows" måske Ørgaard har haft de gode handels gener fremme igen :)
Det er et godt spørgsmål, og det er også grunden til jeg ser det som værende tvivlsomt, at Borring smutter nu.
pr0j3ct skrev:Thyge: vil squ være noget ærgelig at lade ham gå, men som situationen er med kort tid til kontrakt udløb og måske et ønske fra ham selv om at prøve noget andet, ser jeg ham som største salgs emne, hvis de ikke snart får en kontrakt på plads. men ja som nævnt er han nok for dyr for de fleste; hvis ikke alle sas/super liga klubber.
For min skyld må Thyge gerne smutte, så vi kan tjene en skilling eller to på ham, ham må bare IKKE skifte til en anden dansk klub! For mig at se, er han ikke længere uundværlig på holdet, efter vi har fået Kristian Bak hjem, og samtidig har vores afrikanske midtbanespillere gjort det fantastisk. Der til har vi også hentet Jakob Poulsen, som kan spille central midt, og Albæk må vi heller ikke glemme.
pr0j3ct skrev:Men vi er blevet noget overraskede før, så hvem ved hvad der når at ske inden tirsdag midnat.
Hvis vi henter ham ind, som der har været snak om, så vil ALLE blive overrasket, har jeg hørt.
Men lad os nu se hvad der sker, og så trøste os med der HELDIGVIS kun er 2 1/2 dag tilbage af transferen.

974

Indlæg af 974 »

Arff skrev: Hvis vi henter ham ind, som der har været snak om, så vil ALLE blive overrasket, har jeg hørt.
Men lad os nu se hvad der sker, og så trøste os med der HELDIGVIS kun er 2 1/2 dag tilbage af transferen.
F... dig Arff - sådan kan man ikke bare afslutte et indlæg :o

Nu kommer man til at være klistret til nyhedsskærmen de næste dage, jo :-)

4096

Indlæg af 4096 »

Arff skrev:
Hvis vi henter ham ind, som der har været snak om, så vil ALLE blive overrasket, har jeg hørt.
Positivt overraskede eller Gnanou/Hübertz overraskede..? ;)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Thyge skulle være solgt til Brøndby der ikke har råd, nu de kiksede Euroleage.
Gilberto skal lige spille mod FCK inden han skifter, men det er betinget af at FCM får solgt en eller flere midtbanespillere, Borring og Thyge er på toppen af listen. Men flere er i spil.

Alle rygter her er brygget sammen fra udskiftningsbænken idag til træning, hvilket kan ses på OB´s tv billeder derfra.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Casper

Indlæg af Casper »

Hekler skrev:Thyge skulle være solgt til Brøndby der ikke har råd, nu de kiksede Euroleage.
Gilberto skal lige spille mod FCK inden han skifter, men det er betinget af at FCM får solgt en eller flere midtbanespillere, Borring og Thyge er på toppen af listen. Men flere er i spil.

Alle rygter her er brygget sammen fra udskiftningsbænken idag til træning, hvilket kan ses på OB´s tv billeder derfra.
Jeg tvivler nu på, at vi sælger Borring og køber Gilberto. Så har vi stort set ingen til venstrekanten.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

974 skrev:
Arff skrev: Hvis vi henter ham ind, som der har været snak om, så vil ALLE blive overrasket, har jeg hørt.
F... dig Arff - sådan kan man ikke bare afslutte et indlæg :o

Nu kommer man til at være klistret til nyhedsskærmen de næste dage, jo :-)
Det var Glen der sagde sådan, til dagens træning ;) - men jeg er ikke sikker på det er lutter positivt overrasket.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det er Gnanou og Califf der hentes tilbage igen så de kan danne nyt centerforsvarspar; en position hvor vi har tydelige problemer :D

Arrrrgghhh. De har rygter har jeg det sådan lidt ambivalent forhold til. På den ene side er det pissespændende og jeg får da helt sikkert tjekket samtlige fodboldhjemmesider mere end godt er de næste par dage. For man skal jo nødig gå glip af noget. På den anden side er man altid bange for at det er en profil der ryger, og han bliver erstattet med en spiller man personligt ikke lige ser som en forstærkning :-)

Her er nogle mulige scenarier:
1. Salg af Borring til udlandet. Der skal hentes en erstatning, da Morten Nielsen og Rasmus Lynge i så fald er de eneste venstre kanter vi har i truppen. Der kunne en mulig erstatning være Anders Due, som for det første spiller i gældsplagede AaB og for det andet er alvorligt ude i kulden deroppe. Et frækt, omend lidt risky, alternativ kunne være enten Emil Larsen eller Ayoub Sørensen i Lyngby. Synes der er stort potentiale i dem begge; dog især Emil Larsen. Spørgsmålet er dog om det ikke er en mere etableret gut der skal ind, eftersom både Morten Nielsen og Rasmus Lynge er unge talenter.

2. Thyge bliver solgt. Der skal ikke hentes en direkte erstatning til Thyge eftersom vi har rigelig med spillere til den plads.

3. Salg af Ilsø. Kunne ikke lige se hvorfor, da jeg ser et stort potentiale i knægten, og han virker, trods de seneste starter på bænken, til at være faldet godt til i det midtjyske. Men der har jo været nogle rygter, så muligheden er der da.
Et salg af Ilsø ville åbne op for et indkøb af den angriber, som det, ifølge Macena-rygterne, godt kunne tyde på Kuhn og co. mener vi skal bruge. "Heldigvis" er Tommy Bechmann netop blevet skadet, så det rygte ser ud til at være en and, hvilket er super, da Bechmann imo ikke er en angriber der er værd at satse på. Nogle alternativer kunne være Fetai, der har kontraktudløb til sommer, eller Lawan, som efter at have vist spændende takter i Horsens, slet ikke har slået igennem i FCN.
Af mere kuriøse forslag kunne være Nordstrand, der dog er skadet ligesom Bechmann. Hans evner er dog uomtvistelige, så når kan kommer tilbage igen ville han være en gedigen forstærkning. Et endnu mere kontroversielt alternativ er OB's Demba-Nyren. Vi har, da han i sin tid var i Esbjerg, haft snøren ude efter ham. Som type ville han, qua hans fysik, være et fint supplement til Frank. Dog er han en meget speciel spiller, men dem har vi jo, på godt og ondt, tidligere vist vi ikke er bange for at signe. Dog er det meget meget længe siden han har vist niveau, hvorfor jeg ikke bryder mig om idéen. Men helt udelukke den mener jeg ikke man kan.

4. Salg af Izunna eller Salami. Det ville være noget af en bombe, eftersom der ingen rygter har været om dette. Men det ville være mærkeligt hvis ikke; især Izunnas præstationer, er blevet bemærket rundt omkring hos diverse talentspejdere. Så der kunne jo være kommet et bud der ikke kunne siges nej til. Hvis et sådan salg sker, mener jeg ikke man bør hente en erstatning, men istedet forlænge med Thyge.

5. Det kunne også være en mere "kedelig" afgang iform af Fagerberg, der næppe vil indbringe en særlig stor sum. Derimod vil det skaffe os af med (endnu) et af vores dyre transferflop. Dette salg vil også åbne op for det tidligere nævnte angrebsindkøb.

Selvom det er svært vil jeg vove pelsen og komme med et gæt på de transfers, som måske kommer indenfor de næste par dage:

Der har været en transferagent der kom for sent til kampen i mandags mod FCN og kun så 2.halvleg. ;) Derfor bliver Borring afhændet for en 12-15 mio til udlandet. Som erstatning hentes Anders Due i AaB's gældsbo for en 3-5 mio.
Derudover ryger Thygesen afsted til, forhåbentlig udlandet, for en 7-8 mio. Der bliver ikke hentet en erstatning.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Hvad med Løssl ?? Nogen der tror han måske er på vej væk ?? Han har stået rigtig godt, og kan måske ryge til udlandet ? Håber ikk på det, og har intet hørt overhovedet, men nu hvor Glenn mener der kommer en overraskelse ??
FCM!
FCM!
FCM!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Alt det i skriver, er det bare noget i tror eller ved i det??.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:Der kunne en mulig erstatning være Anders Due, som for det første spiller i gældsplagede AaB og for det andet er alvorligt ude i kulden deroppe.
Enig i at Due er en mulig erstatning ved et sidste øjebliks salg af Borring, men han kommer ALDRIG til at koste de 3-5 mio du nævner. Han er bænkevarmer i en klub på fallittens rand, der med glæde vil skaffe sig af med hans tårnhøje løn, for at hente 2-3 transferfrie spiller ind. Ham kan vi få transferfrit, hvis vi gider overtage hans løn.
Jesper BW1100 skrev:Et endnu mere kontroversielt alternativ er OB's Demba-Nyren. Vi har, da han i sin tid var i Esbjerg, haft snøren ude efter ham. Som type ville han, qua hans fysik, være et fint supplement til Frank. Dog er han en meget speciel spiller, men dem har vi jo, på godt og ondt, tidligere vist vi ikke er bange for at signe. Dog er det meget meget længe siden han har vist niveau, hvorfor jeg ikke bryder mig om idéen. Men helt udelukke den mener jeg ikke man kan.
Han har også rumsteret lidt i mit hovede, men må indrømme at jeg er gået fra at være ekstrem pro-Demba til at være meget anti-Demba. Han har i den grad et motivationsproblem, og når det ikke hjælper at spille med om guld i Odense, så tvivler jeg på, at vi kan motivere ham. Så nej tak herfra - desuden får han sandsynligvis en kæmpehyre i Odense. Men ingen tvivl om, at OB sandsynligvis gerne vil af med ham, men mit frække bud er, at han ryger på en leje-aftale til AaB.

Mine bud på et transfer-scenarie er at Thyge ryger, hvorefter vi henter en angriber, som jeg dog ikke pt har et bud på hvem er.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Hvad med en spiller som Bolanos, kan han ikke spille ventre kant??

http://www.bold.dk/nyt/Bolanos-linkes-igen-til-FCK
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Låst