Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM. Gilberto Tæt på FCM
Ørgaards veje er uransagelige. Vi mangler en backup til Frank, ikke endnu en hængende angiber uden mål i støvlerne..
Re: Transferrygter angående FCM.
Jeg syntes netop ikke at vi mangler en backup til Frank, og tvivler også på at vi bare lige kan finde en sådan en. jeg tror at den unge Morten er set som en form for backup, til Frank og måske også til Borring.
Jeg syntes vi mangler variation i vores spil, så vi kan blive farlige og skabe chancer på andet end omstilling og dødbolde. eks. opbyggende spil, ved jorden. Samtidigt med at vi har Farlige Frank til at score de afgørende mål og smide bolde op på når holdet bliver presset.
Hvor vidt netop Gilberto kan afhjælpe det ved jeg ikke, men det åbner da for nye muligheder i det offensive.
Jeg syntes vi mangler variation i vores spil, så vi kan blive farlige og skabe chancer på andet end omstilling og dødbolde. eks. opbyggende spil, ved jorden. Samtidigt med at vi har Farlige Frank til at score de afgørende mål og smide bolde op på når holdet bliver presset.
Hvor vidt netop Gilberto kan afhjælpe det ved jeg ikke, men det åbner da for nye muligheder i det offensive.
Det synes jeg altså vil være en mærkelig signing.
Vi har masser af angribere, og har endda 2 lejet ud. Synes det vil være tåbeligt at hente en 26-årig spiller for en million-transfer, for derefter at placere ham på bænken.
Vi mangler jo primært en som kan score nogle mål, vi er alt for afhængige af Frank
Gilberto Macena´s tre sæsoner i Superligaen.
2006/2007 : 12 mål
2007/2008: 9 mål
2008/2009: 12 mål
Det er altså meget godt, for et hold som Horsens. Jeg synes han er en spændende spiller, og hilser et køb velkommen.
Gilberto Macena´s tre sæsoner i Superligaen.
2006/2007 : 12 mål
2007/2008: 9 mål
2008/2009: 12 mål
Det er altså meget godt, for et hold som Horsens. Jeg synes han er en spændende spiller, og hilser et køb velkommen.
Ahh han har nu scoret rigtig mange mål for AC Horsens i superligaen, men vil nu også gerne vide hvad vi skal bruge ham til, som truppen er pt.Noe skrev:Ørgaards veje er uransagelige. Vi mangler en backup til Frank, ikke endnu en hængende angiber uden mål i støvlerne..
Håber på et Danny eller Ilsø exit i dette vindue så.
Jeg ser ham lidt som Ilsø, bare mere boldsikker og farlig.
Gilberto er en fantastisk fodbold spiller, men kan ikk lige se hvor han passer ind?
Vi har i angrebet ilsø, FF, Morten Nielsen, Ken fagerberg og jude nworuh og baba collins på lejeafaler. Kan ikke se hvorfor vi skulle købe ham.
Dann
Vi har i angrebet ilsø, FF, Morten Nielsen, Ken fagerberg og jude nworuh og baba collins på lejeafaler. Kan ikke se hvorfor vi skulle købe ham.
Dann
Hvad har vi gang i ????
Bevares Gilberto er en god spiller men jeg mener vi har en fantastisk trup lige nu. Og kan ikke se han skulle være bedre end dem vi har ?
Ilsø ? Fagerberg ? Igboun ? FF ? Nielsen ?
5 spiller til to pladser kommer Gilberto ind så er vi seks spiller til 2 pladser, og kuhn var ude at sige at vi har den perfekte mængde angriber nu??
Er det et farvel til Ilsø eller Fagerberg det her syntes det er en skam, og vi er simpelhen så dumme lige nu GEEEMM PENGENE OG STOP HANDLERNE TAAK!!!!
Bevares Gilberto er en god spiller men jeg mener vi har en fantastisk trup lige nu. Og kan ikke se han skulle være bedre end dem vi har ?
Ilsø ? Fagerberg ? Igboun ? FF ? Nielsen ?
5 spiller til to pladser kommer Gilberto ind så er vi seks spiller til 2 pladser, og kuhn var ude at sige at vi har den perfekte mængde angriber nu??
Er det et farvel til Ilsø eller Fagerberg det her syntes det er en skam, og vi er simpelhen så dumme lige nu GEEEMM PENGENE OG STOP HANDLERNE TAAK!!!!
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
Tja hvis jeg kender Ørgaard ret, så er en ind lig med en ud. Lad os se hvad tiden bringer.
-
Jesper BW1100
Brænder pengene i hænderne på Ørgaard?! Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Macena til. Bevares han er en okay fodboldspiller. Men i mine øjne har vi en type som ham i Ilsø; Ilsø er bare yngre....
Hvis Gil ind betyder Ilsø ud, så siger jeg nej tak. Men lad os nu lige se, hvad der sker. Gilberto er en god spiller, og til den rette pris er det ikke et skidt køb.
Truppen kan sagtens klare sig uden forstærkninger med det nuværende system. Måske vil Kuhn til at spille med to deciderede angribere?
Truppen kan sagtens klare sig uden forstærkninger med det nuværende system. Måske vil Kuhn til at spille med to deciderede angribere?
Gilbertos agent er i øvrigt Allan Bak Jensen. Der er noget, der siger mig, at den godt kunne være sand, den her. Det kan jo også være, at vi sender en mand den anden vej - Fagerberg?
Hehe, mon hans aftale med Alania har noget at gøre med de rumænere der er kommet til det midtjyske de sidste dage?Ravnen skrev:Jeg tror ærligt talt ikke at man kunne sælge ham.
Det lader til vi har en god aftale med Alania, og så handler det måske mest om at gøre det bedste for Baba, så hans karriere ikke skal ende her.
Babas agent er rumæner....noget for noget....?
Såvidt vides er der en genganger fra omkring det tidspunkt, hvor Sekou Oliseh skiftede til Rusland....er hans agent ikke også rumæner?
Det er da utroligt, at så mange kan blive så negative over et rygte om Gilberto til FCM. Samtidig har folk de sidste mange år skreget til himlen om, at vi mangler en ny kvalificeret angriber, fordi vi er alt for afhængige af Frank Kristensen. Selvfølgelig er Frank og Gilberto forskellige typer, men de kan begge spille alene på toppen med en Ilsø type hængende bagved. Så Gilberto kan sagtens erstatte Farlige Frank i de perioder, hvor han desværre er ude med skader. Derudover kan han også spille ved siden af Frank, når de begge er klar. Et ret så giftigt makkerpar.
Hvis de forskellige angribere hurtigt løbes igennem, så står det ret klart for mig, at vi mangler en klasseangriber som Gilberto. Ellers vil vi især være sårbare i de perioder, hvor Farlige Frank er skadet.
-Frank Kristensen: Ubestridt klasseangriber i FCM og Superligaen.
-Ilsø: Vi mangler stadig at se det bedste til ham. For det han har vist indtil nu har godt nok været sløvt. Han har dog vist klassen i nogle kampe.
-Sylvester: Ny mand i førsteholdstruppen. Har gjort det godt indtil nu. Men mon ikke man vil køre ham stille og roligt i stilling? Det er da et gigantisk pres at ligge på en uprøvet spiller, hvis Frank bliver skadet.
-Fagerberg: Stadigvæk et at de største transferflop i FCM. Håber dog han kommer i gang, men der skal godt nok mere end 1 mål mod FCN til at overbevise mig.
-Morten Nielsen: Ny og ubeskrevet. Tror mere han er tiltænkt en rolle på venstre kant efter Borring. At folk allerede nu fremhæver ham som en mulighed er lidt spooky, eftersom ingen kender hans niveau. Er jo også købt som udviklingsspiller.
-Mads Hvilsom: Stort talent. Men tror ikke han bliver højaktuel før om et par sæsoner, hvor situationen givetvis er en helt anden.
-Baba Collins: Udlejet og forventer egentlig ikke at se ham tilbage i FCM. Hvis han kommer tilbage, så bliver det nok højst til kontraktudløb til sommer.
-Jude: Ved ikke om han kommer tilbage til FCM. Kan godt forestille mig at Fredericia køber ham, hvis de rykker op. Thomasberg ser jo et stort lys i ham.
Alt i alt står det meget klart for mig, at vi mangler en klasseangriber. Og hvis Gilberto kan anskaffes til den rette pris, så er jeg ikke i tvivl om, at FCM gør det rigtige ved at slå til.
Hvis de forskellige angribere hurtigt løbes igennem, så står det ret klart for mig, at vi mangler en klasseangriber som Gilberto. Ellers vil vi især være sårbare i de perioder, hvor Farlige Frank er skadet.
-Frank Kristensen: Ubestridt klasseangriber i FCM og Superligaen.
-Ilsø: Vi mangler stadig at se det bedste til ham. For det han har vist indtil nu har godt nok været sløvt. Han har dog vist klassen i nogle kampe.
-Sylvester: Ny mand i førsteholdstruppen. Har gjort det godt indtil nu. Men mon ikke man vil køre ham stille og roligt i stilling? Det er da et gigantisk pres at ligge på en uprøvet spiller, hvis Frank bliver skadet.
-Fagerberg: Stadigvæk et at de største transferflop i FCM. Håber dog han kommer i gang, men der skal godt nok mere end 1 mål mod FCN til at overbevise mig.
-Morten Nielsen: Ny og ubeskrevet. Tror mere han er tiltænkt en rolle på venstre kant efter Borring. At folk allerede nu fremhæver ham som en mulighed er lidt spooky, eftersom ingen kender hans niveau. Er jo også købt som udviklingsspiller.
-Mads Hvilsom: Stort talent. Men tror ikke han bliver højaktuel før om et par sæsoner, hvor situationen givetvis er en helt anden.
-Baba Collins: Udlejet og forventer egentlig ikke at se ham tilbage i FCM. Hvis han kommer tilbage, så bliver det nok højst til kontraktudløb til sommer.
-Jude: Ved ikke om han kommer tilbage til FCM. Kan godt forestille mig at Fredericia køber ham, hvis de rykker op. Thomasberg ser jo et stort lys i ham.
Alt i alt står det meget klart for mig, at vi mangler en klasseangriber. Og hvis Gilberto kan anskaffes til den rette pris, så er jeg ikke i tvivl om, at FCM gør det rigtige ved at slå til.
Hvorvidt der er noget om Gilberto-rygtet eller ej, får vi en klar indikation om senere i dag, når Horsens udtager truppen til morgendagens kamp. Hvis han ikke er med der, må et salg være sandsynligt, mens der ikke ligefrem er noget, der er opover hvis Gilberto er i truppen.