En ny ægypter til FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Persian_Wolf

En ny ægypter til FCM?

Indlæg af Persian_Wolf »

Hey folkens..

Jeg har netop fået bekræftet FCM-interesse i en ny ægyptisk spiller ifl. www.egyptianplayers.com

Det drejer sig om "Wael Reyad" . Jeg har endnu ikk fået undersøgt omkring ham,men det er en EP rapporter som har mailet mig omkring det. BT har også modtaget det, men endnu ikke fået det ude på nettet. Det vil være på www.egyptianplayers.com løbet af dagen. og nok også bt på et tidspunkt.

-
Iran hermed til VM!!
Senest rettet af Persian_Wolf 14. jun 2005, 14:59, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: En ny ægypter til FCM?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Den fantastiske uddybende og troværdige artikel overbeviser mig totalt!
(Ironi kan være anvendt, pas på!)

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Hehe, lad os bare se tiden an ;) .. Wael Reyad har været til prøvetræning i Perugia, og han er også under 20 hvis jeg ik tar fejl..

Ikke en hel' dårlig idé alligevel, men lad os nu bare se. Indtil videre er der lidt rygter =)

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Jeg ved ikke helt, hvad man skal sige til den artikel. Den virker meget "fabrikeret". Men jeg håber da, at jeg tager fejl :-)

Claus J

Indlæg af Claus J »

Ikke fordi det gør ham til en dårligere fodboldspiller, men var det ikke ham der flere gange under kampen kom med de mærkværdige skrig under træningskampen?

bruno

Indlæg af bruno »

Jo tængte det samme.Det kunne godt forstille mig at han blev lidt til grin på diverse stadions i supen,hvis han kommer til spille for FCM.

calleburn

Indlæg af calleburn »

Han var da klart El ahly bedste spiller i træningskampen på sas arana..!

så han ville da være en fornuftig spiller, hvis han ikk er ret dyr, var det da en der var lidt fremtid i.!

Besvar