FCM-AAB

Om FC Midtjylland og Black Wolves

Hvad ender kampen

Du kan vælge 1 mulighed

Vis resultater

MathiasVJacobsen

Re: FCM-AAB

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Ja, det er bestemt også en mulighed.

Jeg mindes bare Kuhn udtale at han helst ikke ønsker begge afrikanere (både Salami og Inzunna) inde på samme tid, fordi de er for ens, men det kan godt være jeg tager fejl :)
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hvis han ikke ønsker begge nigerianere fra start tror jeg han vælger Izunna fremfor Salami. Izunna synes jeg har været skarpere, og hans kamp nede i Esbjerg var af højeste kvalitet. Dog håber jeg han vælger at starte med begge på banen, da de i mine øjne klart har kvaliteten til at overmatche Chanko og Würtz, hvilket er en vigtig brik for at kunne åbne AaB's, formentlig, kompakte defensiv.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Heey, er der nogle fra det sønderjyske, som skal op, og se kampen i aften?

Jeg vil utroligt gerne med derop, hvis der er en mulighed for det.
Betaler selvfølgelig kørepenge :D

Sms mig på 42362464 :)
På forhånd tak!

coachjan

Indlæg af coachjan »

Kent skrev: Det betyder også at Danny nok starter inde, hvilket mere er pga manglende alternativer end hans præstation i Esbjerg. Han kan dog gå hen og få en nøglerolle, da venstre back så absolut er en af AaBs svageste positioner, hvor jeg ikke mener de har nogen, der holder liganiveau, ligegyldig om det er Dennis Marshall eller Patrick Kristensen, der skal spille den. Det burde være en godbid for en Danny Olsen, og en duel vi burde vinde klart, med masser af indlæg i hovedet på Frank til følge.
Manglende alternativer....så har du vist ikke set kampen i Esbjerg, hvor Rilwan kom ind og var meget udfordrende, og scorede...han er klart et alternetiv i fremtiden, så Danny Olsn burde begynde at vise sig frem og ikke bare tro han er med hvergang.
Rilwan kan med hans hurtighed sætte Aab's back af til hver en tid, han mangler lidt erfaring men det kommer, bare lad ham spille....lad os se i aften, hvem der spiller.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Spændende med Danny og Ilsø der er blevet bænket..

FCM’s start-11 mod AaB: Jonas Lössl – Brian Priske, Kristian Bak, Martin Albrechtsen, Jesper Juelsgård – Rilwan Hassan, Izunna Uzochukwu, Adigun Salami, Jonas Borring – Sylvester Igboun, Frank Kristensen

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Super spændende med de nye ansigter i start 11'eren.! :). Håber Rilwan Hassan viser Danny hvordan en fløj kan være en tovejs spiller.

Synes det er lidt synd for Ilsø at han er blevet vraget, men mon ikke han kommer ind senere i kampen, evt. sammen med en Fagerberg som vel snart skal belønnes for sin gode form på træningsbanen?

Ettrup

Indlæg af Ettrup »

Må vi godt det? er det ikke 4 ikke EU spillere?

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Gu' må vi så, det er en helt speciel regel for os og kun os.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

I følge Carsten V. Jensen så er den regl med maks 3 blevet fjernet for SAS ligaen.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 104822.htm

Ettrup

Indlæg af Ettrup »

Mange tak for svaret :)

jabsi

Indlæg af jabsi »

Juelsgaard!!!!!!! :-D

sofaen

Indlæg af sofaen »

Jeg forstår ikke hvad ulvene hyler for i forbindelse med det indkast AaB angriberen forfølger. Jo jeg ved godt, FCM folkene forventer, at få bolden, da de sparkede den ud som en reaktion på der var en skadet AaB spiller.
Hykleriet vil dog ingen ende tage... For 3-4 år siden drog FCM fordel af at VFF forventede FCM ville sparke bolden ud. Det gjorde FCM ikke, og scorede i samme sekvens sejrsmålet til 3-2. Så stop klynkeriet!

Noe

Indlæg af Noe »

Det Ålborg-folk bliver sgu da mere og mere usympatiske. Bak ude..

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Noe skrev:Det Ålborg-folk bliver sgu da mere og mere usympatiske. Bak ude..
YES YES YES, så fik de skide Aabére hvad de fortjente, fairplay rend mig Nordjyder

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Noe skrev:Det Ålborg-folk bliver sgu da mere og mere usympatiske. Bak ude..
YES YES YES, så fik de skide Aabére hvad de fortjente, fairplay rend mig Nordjyder

Besvar