Jude i Fredericia
Jude i Fredericia
En kamp en sejr et mål.
Hvidovre 0-2 Fredericia
60' 0-1 Mads Agesen
90' 0-2 Jude Nworuh
Hvidovre 0-2 Fredericia
60' 0-1 Mads Agesen
90' 0-2 Jude Nworuh
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
-
JensMikkelsen
Re: Jude i Fredericia
Det der glæder mig mest er vel egentlig at Thomasberg åbner med en sejr. Jude har ikke niveau til Midtjylland, så skal vores spil ihvertfald ligges anderledes an. Men kan han gøre det godt og blive solgt til nogle af de storklubber der jager ham (ifølge hans agent) så fred være med det.
Fredericia kan da blive det nye mini-FCM i 1. division. Håber kun det bedste for TT og Jude dernede. Måske kan vi endda tjene lidt håndører på Jude, hvis han bomber.
-
MathiasVJacobsen
Tror det er begrænset hvor meget vi kan tjene på Jude fra Fredericia.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Lidt har også ret. Hvem ved, måske laver de en Agbetu dernede? Arh, det er nok urealistisk, men succes til Jude vil da være fint.
Mener nu det var Jacob Bertelsen der scorede Fredericia's første mål imod Hvidovre, men udover det spillede Jude en rigtig god testkamp mod en blanding af Esbjergs superligatrup og reservetrup for lidt tid siden, hvor han konstant var farlig og det var tydeligt Esbjergs forsvarsspillere havde problemer med hans hurtighed, hvilket medførte Jude blev sparket ned og måtte udgå, men det ser da ud til det ikke var mere end et slag når han allerede var på tavlen i første rigtige kamp for Fredericia.Hekler skrev:En kamp en sejr et mål.
Hvidovre 0-2 Fredericia
60' 0-1 Mads Agesen
90' 0-2 Jude Nworuh
Der er vel ingen tvivl om at 1. div. nok passer bedre til Jude, da hans hurtighed bedre kan bruges mod de lidt langsommere forsvarsspillere dernede end de hurtigere i superligaen, og dermed kan vi håbe han får sit gennembrug i Fredericia og så bliver solgt dertil.
Til Acebone: Fredericia bliver aldrig et mini-fcm, de satser ikke på talentudvikling, men vil hellere købe spillere for at opnå succes, deres bedste ynglinge- samt juniorhold spiller kun i Mesterrække hvilket vel siger alt..
Tænkte nu også mere på, at folk som Thomasberg, Jude og Foged befinder sig i Fredericia. De kunne blive lidt a la Kolding for et par år siden. Vejle var også et mini-AaB for ikke så længe siden. Talentudvikling har jeg ikke nævnt noget om, for der giver det ingen mening at sammenligne FCM med nogen anden klub i Danmark (hvilket ikke er ment arrogant, men ganske enkelt fordi strukturen i FCM's talentarbejde er markant anderledes end i resten af landet).Meyhoff skrev:Til Acebone: Fredericia bliver aldrig et mini-fcm, de satser ikke på talentudvikling, men vil hellere købe spillere for at opnå succes, deres bedste ynglinge- samt juniorhold spiller kun i Mesterrække hvilket vel siger alt..
Andet var der faktisk ikke i dét.
Helt iorden, jeg misforstod det så..Acebone skrev:Tænkte nu også mere på, at folk som Thomasberg, Jude og Foged befinder sig i Fredericia. De kunne blive lidt a la Kolding for et par år siden. Vejle var også et mini-AaB for ikke så længe siden. Talentudvikling har jeg ikke nævnt noget om, for der giver det ingen mening at sammenligne FCM med nogen anden klub i Danmark (hvilket ikke er ment arrogant, men ganske enkelt fordi strukturen i FCM's talentarbejde er markant anderledes end i resten af landet).Meyhoff skrev:Til Acebone: Fredericia bliver aldrig et mini-fcm, de satser ikke på talentudvikling, men vil hellere købe spillere for at opnå succes, deres bedste ynglinge- samt juniorhold spiller kun i Mesterrække hvilket vel siger alt..
Andet var der faktisk ikke i dét.
Men altså umiddelbart ville det være en super idé både for FCM og FCF hvis man kunne udleje nogen af de talenter der mangler det afgørende gennembrud til en topklub i 1. div. og måske skippe et par stykker som Morten Foged derned som vi ikke kan bruge alligevel, hvis FCF så rykker op med nogen af vores talenter som de afgørende spillere kunne det være super og give dem et år mere som superligaspiller i FCF og derved se om de kan slå igennem på det niveau..
Jude på rundens hold i angrebet i Divisionen.
Udemærket hvis han kan skille sig ud bland angriberne i 1 division!
Udemærket hvis han kan skille sig ud bland angriberne i 1 division!
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---
-
Jesper BW1100
Så har Jude bragt Fredericia foran 1-0 hjemme mod Kolding
Fremragende, Jude! Og gode, gamle KMP til 2-0. 
Det må man sige ja til.Acebone skrev:Fremragende, Jude! Og gode, gamle KMP til 2-0.
Nu er der bare det at holde gennemsnittet med et mål pr. kamp...
/Hekler
/Hekler
Var ude og se kampen. Og Jude står egentligt bare hvor han skal og sætter den ind tæt under mål. KMP scorede på et straffespark (lidt tyndt), begået mod Henrik Smedegård.
For Kolding spillede Justice og Akilu.
Justice spillede idag med en enorm agresivitet. Ved straffesparket og i en anden situation skulle han have nogle medspillere til at holde ham tilbage for ikke at splitte dommeren ad... Damn har var oppe at køre!
Akilu spillede ganske fremragende på Koldings midtbane. Spillede faktisk som en Salami i dag. Stopper Fredericias opspil i mange situationer, er overalt på hele banen hele tiden. Og hans afleveringer og start af angreb virkeligt fremragende. Faktisk i mine øjne MOM.
For Kolding spillede Justice og Akilu.
Justice spillede idag med en enorm agresivitet. Ved straffesparket og i en anden situation skulle han have nogle medspillere til at holde ham tilbage for ikke at splitte dommeren ad... Damn har var oppe at køre!
Akilu spillede ganske fremragende på Koldings midtbane. Spillede faktisk som en Salami i dag. Stopper Fredericias opspil i mange situationer, er overalt på hele banen hele tiden. Og hans afleveringer og start af angreb virkeligt fremragende. Faktisk i mine øjne MOM.
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---
Jude scorede ifølge bold.dk igen i dagens kamp - så det er vel 3 mål i 3 kampe. Ganske flot af Jude indtil videre.
Ja han gør det godt knægten.Kent skrev:Jude scorede ifølge bold.dk igen i dagens kamp - så det er vel 3 mål i 3 kampe. Ganske flot af Jude indtil videre.
Tror det er 3 mål i 4 kampe.
/Hekler
/Hekler