Winston starter idag
- Jesper-Sunds
Winston starter idag
Winston starter i kampen mod A. Villa kampen kan ses på canal 6
Re: Winston starter idag
Kampen kan også ses på den nye Premier League kanal, "Tv2 Sport Premier League"Jesper-Sunds skrev:Winston starter i kampen mod A. Villa kampen kan ses på canal 6
Dejligt at se Reid i PL.. Håber han gør det godt!
-Han starter forresten på Højreback (:
Høvdingen af Herning
Burde måske rykkes til det andet forum?
Anyway, jeg kan se, Aston Villa er kommet foran. Forhåbentlig gør Winston en god figur alligevel. Måske udligner han i overtiden?
Anyway, jeg kan se, Aston Villa er kommet foran. Forhåbentlig gør Winston en god figur alligevel. Måske udligner han i overtiden?
Ser ud til at blive en trist debut. 3-0 nu. Gå amok, Winston!
Grant tilfreds med Winston debut
"Winston Reid was good for his first game. He did not play in his position because he is centre-half but for a first performance in the Premier League he was good. He will be a very good player."
http://www.whufc.com/articles/20100814/ ... 84_2123002
Jeg så kampen, og jeg vil sige jeg har set Winston spille kampe på et noget højere niveau, blandt andet under VM .. Men han skal dog forsvares med, at han startede på højre back, overfor en af PL's hurtigste spillere, i Ashley Young, som løb fra ham, samtidig med hans kant var en Danny O type (en som ikke lagde meget vægt på det defensivearbejde, og de vigtige retur-løb), så derfor var han ofte isoleret i 1 mod 1 situationer mod Young.
Men han spillede sig op, og en ok PL-debut til Winnie!
http://www.whufc.com/articles/20100814/ ... 84_2123002
Jeg så kampen, og jeg vil sige jeg har set Winston spille kampe på et noget højere niveau, blandt andet under VM .. Men han skal dog forsvares med, at han startede på højre back, overfor en af PL's hurtigste spillere, i Ashley Young, som løb fra ham, samtidig med hans kant var en Danny O type (en som ikke lagde meget vægt på det defensivearbejde, og de vigtige retur-løb), så derfor var han ofte isoleret i 1 mod 1 situationer mod Young.
Men han spillede sig op, og en ok PL-debut til Winnie!
Vi kan tabe, men aldrig besejres