Er dagens træningskamp fik Siv hele kampen på højre back og blev coachet en del af Glen så kunne godt se ud til at de mener det seriøst. I mine øjne kommer det til at afhænge meget af modstanderen om Siv vil kunne gøre sig dernede. Men trænerteamet vil åbenbart køre ham i stilling og de kan jo også lige så godt prøve. For han for ikke meget tid på fløjen i dette efterår.pr0j3ct skrev: Tror at du har ret her. Jeg tror heller ikke på Siv i det defensive, dertil har han for høje tanker om sig selv og vil være fremme på banen hvor han dog også har hans kvaliteter. Hvis han i forvejen er træt af det hele, klubben, manglende spilletid osv. og bare generelt ikke gider, så tror jeg ikke uanset hvor meget der arbejdes med det/ham, vil det bare være spild af tid at arbejde på den back plads til ham. Han har et kæmpe potentiale/talent, men desværre formår han ikke at indfri det og lige så stort hans potentiale er fodbold fagligt, lige så svagt er hans mentale til at gøre sig på Superliga niveau eller endnu højere, desværre. For han kunne/kan nå langt hvis/når han tager sig sammen.
nyheder fra FCM åben hus arrangementet?
Re: nyheder fra FCM åben hus arrangementet?
Hehe jeg forslog det engang i foråret, herinde, at man skulle rykke Siv derned. Måske de har læst med 
Jeg har godt nok min tvivl om det projekt, men jeg skal glædeligt indrømme at jeg har taget fejl hvis det lykkedes dem og håber da også at Siv tager sig sammen, for talentet kan sagtens blive til noget stor.Dennis skrev:Er dagens træningskamp fik Siv hele kampen på højre back og blev coachet en del af Glen så kunne godt se ud til at de mener det seriøst. I mine øjne kommer det til at afhænge meget af modstanderen om Siv vil kunne gøre sig dernede. Men trænerteamet vil åbenbart køre ham i stilling og de kan jo også lige så godt prøve. For han for ikke meget tid på fløjen i dette efterår.
Men bliver da spændene at følge