Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Er Lars Jacobsen urealistisk selvom han eventuelt er transferfri?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 388832.ece
Om ikke andet ville han passe perfekt ind, da vi pt ingen højreback har, som er på det niveau de skal være.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 388832.ece
Om ikke andet ville han passe perfekt ind, da vi pt ingen højreback har, som er på det niveau de skal være.
Jeg tror ikke muligheden er stor for at vi henter LJ , han vil være en meget løntung spiller, og vil sandsynligvis aldrig komme hjem til en klub der ikke er med i Europa. Tror kun han vil til OB eller FCK hvor han også før har spillet.
Men jeg tænker mere på muligheden for at hente en mand som Jakob Poulsen, det er ganske vidst ikke en position vi mangler nogle spillere, men jeg mener dog at han ville kunne forstærke vores hold, med både rutine og flot spil, og hvis Thyge er på vej ud indenfor det næste halve års tid ville det være fornuftigt med en mere rutineret midtbanestyrmand. Og eftersom Brian Steen nielsen selv erkender at JP ikke er i så høj kurs ville han helt sikkert kunne fås til en overkommelig pris?
Hvad siger i til den?
http://www.bold.dk/nyt/Markant-prisfald ... ob-Poulsen
Men jeg tænker mere på muligheden for at hente en mand som Jakob Poulsen, det er ganske vidst ikke en position vi mangler nogle spillere, men jeg mener dog at han ville kunne forstærke vores hold, med både rutine og flot spil, og hvis Thyge er på vej ud indenfor det næste halve års tid ville det være fornuftigt med en mere rutineret midtbanestyrmand. Og eftersom Brian Steen nielsen selv erkender at JP ikke er i så høj kurs ville han helt sikkert kunne fås til en overkommelig pris?
Hvad siger i til den?
http://www.bold.dk/nyt/Markant-prisfald ... ob-Poulsen
umiddelbart, hvis vi skal bytte Thyge ud, så er Jakop Poulsen, da en fremragende erstatning. Har har også dybdeløb, sparker gode frispark og kan spille på kanten, så umiddelbart et godt bytte, men på det menneskelige plan og udenfor banen vil vi blive svækket, men det kan 32 jo klare..
Ja det lyder jo også som om at 32 på et eller andet plan er kommet for at lede holdet og vise vejen for de unge spillere og vi står jo i en situation med en Thygesen med meget lidt tid tilbage af sin kontrakt.
-Desuden mener jeg at det ville være fantastisk hvis vi fik en spiller der kunne være en større trussel i forhold til skud fra distancen end de midtbane folk vi har og har haft de senere år.
-Desuden mener jeg at det ville være fantastisk hvis vi fik en spiller der kunne være en større trussel i forhold til skud fra distancen end de midtbane folk vi har og har haft de senere år.
Hvad med en spiller som Bajram Fetai der er transferfri til nytår? Han ville kunne dække både angrebet og kanten..
AAaargh
Tag nu lige og klap hesten.
Det er da helt utroligt så købeliderlige graven bliver når der er lidt penge i farvandet.
Inden vi skal købe, skal vi jo have solgt Thyge.
Hvis vi har fået en ny anfører, så skal vi af med den gamle!
Da KBN blev anfører i stedet for Martin Nielsen, så formåede han at smadre holdet inde fra selvom han ikke var på banen. Troels Bech havde ikke en chance når han hele tiden blev modarbejdet.
Thyge er et socialt omdrejningspunkt. Hvis man henter KBN ind så SKAL han ud ellers så får di en række spillere der kommer i loyalitets problemer.
Tag nu lige og klap hesten.
Det er da helt utroligt så købeliderlige graven bliver når der er lidt penge i farvandet.
Inden vi skal købe, skal vi jo have solgt Thyge.
Hvis vi har fået en ny anfører, så skal vi af med den gamle!
Da KBN blev anfører i stedet for Martin Nielsen, så formåede han at smadre holdet inde fra selvom han ikke var på banen. Troels Bech havde ikke en chance når han hele tiden blev modarbejdet.
Thyge er et socialt omdrejningspunkt. Hvis man henter KBN ind så SKAL han ud ellers så får di en række spillere der kommer i loyalitets problemer.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Så Hekler du mener at det er en nødvendighed at vi skiller os af med Thyge eller hvordan skal jeg tolke det du skriver der? Der vil vel ikke være loyalitetsproblemer blot ved at have KBN i klubben, for på nuværende tidspunkt vil jeg da mene at Thyge nok er den med den højeste status af de to,ihvertfald blandt spillerne. Da mange af de andre vel ikke kender KBN nær så godt som Thyge, der jo har en høj status?
-
Young Wolf
Hold da op Hekler, det er da en udmelding der er til at føle på. Tvivler nu på at KBN ligefrem vil ødelægge holdet indefra. At han bl.a udtaler et ønske om at være anfører igen, synes jeg mere viser en gammel helt med ambitioner. Ørgaard har nok taget en lille snak om at thyge er anfører på holdet nu og sådan er det. Hvis 32 løber forrest på mandag synes jeg det er at miskreditere thyge for hans loyalitet..
Tror han tænker på at Mikkel Thygesen vil gøre det, ikke KBN.Young Wolf skrev:Hold da op Hekler, det er da en udmelding der er til at føle på. Tvivler nu på at KBN ligefrem vil ødelægge holdet indefra ...
-
Young Wolf
Så tror jeg godt nok jeg har misforstået det.Jacob skrev:Tror han tænker på at Mikkel Thygesen vil gøre det, ikke KBN.Young Wolf skrev:Hold da op Hekler, det er da en udmelding der er til at føle på. Tvivler nu på at KBN ligefrem vil ødelægge holdet indefra ...
-
mancity-dk
Jeg forstod det altså også sådan at det var Mikkel der ville ødelægge holdet indefra.
Hekler skriver, at Martin Nielsen smadrede holdet indefra, da Bak fik anførerhvervet. Ergo må det også være Thyge, han hentyder til.Young Wolf skrev:Så tror jeg godt nok jeg har misforstået det.
Men jeg synes, den debat er ligegyldig. Thyge ville aldrig gøre sådan, selv hvis han mistede tjansen, hvilket han formentlig ikke gør. Thyge er anfører, Albrechtsen er viceanfører. Sådan er det nok stadig.
Desuden har både Thyge og Bak FCM i hjertet. Selvfølgelig finder de ud af det som voksne mænd, ellers skulle ingen af dem være aktuelle.
On topic: Skriv med Morten Nielsen, hvis han er god nok. Lav derudover ingen fiksfakserier med holdet, så skal det nok gå!
-
Young Wolf
er med nu, fik det bare vendt forkert i hovedet.Acebone skrev:Hekler skriver, at Martin Nielsen smadrede holdet indefra, da Bak fik anførerhvervet. Ergo må det også være Thyge, han hentyder til.Young Wolf skrev:Så tror jeg godt nok jeg har misforstået det.
Men jeg synes, den debat er ligegyldig. Thyge ville aldrig gøre sådan, selv hvis han mistede tjansen, hvilket han formentlig ikke gør. Thyge er anfører, Albrechtsen er viceanfører. Sådan er det nok stadig.
Desuden har både Thyge og Bak FCM i hjertet. Selvfølgelig finder de ud af det som voksne mænd, ellers skulle ingen af dem være aktuelle.
On topic: Skriv med Morten Nielsen, hvis han er god nok. Lav derudover ingen fiksfakserier med holdet, så skal det nok gå!
Morten Nielsen lyder meget spændende, så hvis de ser noget i ham sign ham. Tror muligvis han kan blive en frank erstatning, spørgsmålet er så bare hvad der sker hvis han formår at score 15-20 mål indenfor 2-3 år? skal vi så starte forfra med at lede efter angriber?
I såfald vil det vist være det, man kalder happy troubleYoung Wolf skrev:Morten Nielsen lyder meget spændende, så hvis de ser noget i ham sign ham. Tror muligvis han kan blive en frank erstatning, spørgsmålet er så bare hvad der sker hvis han formår at score 15-20 mål indenfor 2-3 år? skal vi så starte forfra med at lede efter angriber?
/Cortez
-
MathiasVJacobsen
Jeg frygter lidt at Morten Nielsen bare er en ny Sivebæk?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund