nyheder fra FCM åben hus arrangementet?
nyheder fra FCM åben hus arrangementet?
nu havde jeg desværre ikke selv muligheden for at deltage i ovenstående arrangement, så jeg er interesseret i at høre om Ørgaard elller Kuhn havde noget spændende at fortælle på aftenen...
nogen der var derude og kan berette noget?
/kopi.
nogen der var derude og kan berette noget?
/kopi.
Re: nyheder fra FCM åben hus arrangementet?
Jeg var desværre ikke selv med i spørgerunden, men kunne forstå på spillerpræsentationen at Siv muligvis vil blive brugt som højre back i fremtiden.
Håber der er andre der fik fat i mere end mig
Da vi var til "taktikmøde" med Glen lød til det ikke til at Siv var særligt tæt på en plads i startopstillingen. Han gav udtryk for store mentale problemer ved Siv, med hans egne ord så trænger han til at blive lidt klar i bæret.Xort skrev:Jeg var desværre ikke selv med i spørgerunden, men kunne forstå på spillerpræsentationen at Siv muligvis vil blive brugt som højre back i fremtiden.
Hvis man jævnligt overværer træning kan man heller ikke undgå at undres over hans attitude og manglende mentale klarhed. Ved ikke om hans skade har forværret hans manglende vilje til at få noget ud af sit talent. Han virker opgivende og har til tider en manglende vilje til at sammenarbejde med trænerteamet.
Jeg håber at tilgangen af KBN kan komme til at betyde en del for Siv. KBN kan lære ham en del om at kigge ind af og fightervilje. Men med den mentale modenhed som Winston fik så pludseligt tør jeg ikke afskrive Siv, men tror ikke der sker noget før han for en der kan hjælpe ham med det mentale. Men han burde også have penge til at hyre en coach til den løn han går rundt til.
nej jeg synes også hans attitude igår var noget sørgelig. Han blev sur over en ligegyldig ting, generelt virker det til han har utroligt meget at arbejde med på det område..
Han har vel også både højden samt hurtigheden til at blive en super HB. Problemet er vel ret beset bare at han aldrig har vist noget rent defensivt, eller er jeg ene om den betragtning?
ellers andre spændende ting fra det såkaldte "taktikmøde" dennis?
Han har vel også både højden samt hurtigheden til at blive en super HB. Problemet er vel ret beset bare at han aldrig har vist noget rent defensivt, eller er jeg ene om den betragtning?
Var ikke derude, men i dagens HF står der, at Ørgaard lovede at der ville komme en ny angriber i dette transfervindue. Det mest nærliggende er nok, at det er Morten Nielsen, hvilket vil blive afgjort på fredag. Der er også et kort interview med Morten Nielsen, der udtaler sig positivt om FCM.
Muligvis jeg hørte forkert, men synes han sagde, at der kommer en angriber, men om det blev i dette eller næste transfervindue eller senere sagde han ikke noget om.
Det må vel være så konkret at det bliver i dette transfervindue, eller allersenest til vinter, ellers er der jo ingen grund til at melde noget ud. Jeg kan da også godt garantere at vi henter en ny angriber... på et eller andet tidspunkt, engang, før eller siden. Men det er der jo ingen information i.
Er historien om Tommy Bechmann helt død?
Er historien om Tommy Bechmann helt død?
Morten Nielsen befandt sig på MCH arena under hele arrangementet i går men det behøver jo ikke at betyde noget særligt eller gør det?
Nej, det er vel meget naturligt, at han kigger på klubbens faciliteter, og deltager i sådan et arrangement, når han nu er på prøvetræning.100x skrev:Morten Nielsen befandt sig på MCH arena under hele arrangementet i går men det behøver jo ikke at betyde noget særligt eller gør det?
I øvrigt vil jeg gerne indrømme, at det er mig selv, der tilføjede "i dette transfervindue" til Ørgaards udmelding om en angriber - men det må imo være det, der menes, da det jo ellers ikke giver nogen mening at sige det.
Ørgaard sagde helt nøjagtigt, at vi helt sikkert har brug for en ny angriber, men han kunne ikke sige, om tilgangen lige bliver i dette transfervindue eller først det næste til vinter.Kent skrev:Var ikke derude, men i dagens HF står der, at Ørgaard lovede at der ville komme en ny angriber i dette transfervindue. Det mest nærliggende er nok, at det er Morten Nielsen, hvilket vil blive afgjort på fredag. Der er også et kort interview med Morten Nielsen, der udtaler sig positivt om FCM.
OK - tak for præciseringen!1549 skrev:Ørgaard sagde helt nøjagtigt, at vi helt sikkert har brug for en ny angriber, men han kunne ikke sige, om tilgangen lige bliver i dette transfervindue eller først det næste til vinter.
Har den nogensinde været levende?tgjensen skrev:Er historien om Tommy Bechmann helt død?
Umiddelbart minder han ikke ligefrem om den type, som vi har brug for - men tilgengæld har vi i overflod af spillere af hans type. Og har han egentlig scoret mål siden han blev topscorer for 6 år siden? Jeg tjekkede lige Freiburgs hjemmeside, og den siger 10 mål i 79 bundesligakampe - og 8 i 49 for Freiburg. Det er vel ikke for alvor prangende?
Det blev nævnt i tråden for transferrygter, så jeg kan ikke sige noget om, hvor troværdigt det er. Og nej, han har bestemt ikke scoret mange mål i Tyskland, men han gjorde det da ganske godt, da han spillede i Esbjerg. Om han kan bruges til noget må være op til de professionelle i klubben, men selv hvis han er samme type som mange af vores angribere, så skal der vist ikke meget til for at komme forrest i køen til en startplads dér, og så har han garanteret masser af rutine med sig hjem.Kent skrev:Har den nogensinde været levende?tgjensen skrev:Er historien om Tommy Bechmann helt død?
Umiddelbart minder han ikke ligefrem om den type, som vi har brug for - men tilgengæld har vi i overflod af spillere af hans type. Og har han egentlig scoret mål siden han blev topscorer for 6 år siden? Jeg tjekkede lige Freiburgs hjemmeside, og den siger 10 mål i 79 bundesligakampe - og 8 i 49 for Freiburg. Det er vel ikke for alvor prangende?
Ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, tror bare han er en drengerøv der har fået hans "store" kontrakt et års tid for tidligt. Til træning i fredags var Glen ved at smide ham i bad en halv time før tid og selvom Kuhn tog sig tid til i en afsluttende at tage en lang snak med ham blev han ved med at tude til de andre spillere. Jeg glæder mig til at se ham komme til Bak med det lort, så skal han nok få ren beskedkopi skrev:nej jeg synes også hans attitude igår var noget sørgelig. Han blev sur over en ligegyldig ting, generelt virker det til han har utroligt meget at arbejde med på det område..
Glen nævnte faktisk at deres arbejde med det defensive spil havde hjulpet, men så snart det gik bare nogenlunde så kom fingeren op i næsen igen. Citat
Jeg tror ikke hans fremtid ligger i det defensive, ikke fordi evnerne ikke er der men fordi han ikke gider. Tror ikke du for ham til at lave noget han ikke gider, han for trods alt kun 100 kilo om mdr
Nu skal man ikke være for grov, men det vil overraske mig gevaldigt hvis han for alvor slår igennem i FCM, det virker ikke som om han har lysten. Virker sindssygt med det talent og særligt på en plads som nærmest er til foræring for tiden. Men hvis Salami og Izuna er klar så vil der i 7 ud af 10 kampe ikke engang være plads til Siv på bænken.
Tror at du har ret her. Jeg tror heller ikke på Siv i det defensive, dertil har han for høje tanker om sig selv og vil være fremme på banen hvor han dog også har hans kvaliteter. Hvis han i forvejen er træt af det hele, klubben, manglende spilletid osv. og bare generelt ikke gider, så tror jeg ikke uanset hvor meget der arbejdes med det/ham, vil det bare være spild af tid at arbejde på den back plads til ham. Han har et kæmpe potentiale/talent, men desværre formår han ikke at indfri det og lige så stort hans potentiale er fodbold fagligt, lige så svagt er hans mentale til at gøre sig på Superliga niveau eller endnu højere, desværre. For han kunne/kan nå langt hvis/når han tager sig sammen.Dennis skrev:Ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, tror bare han er en drengerøv der har fået hans "store" kontrakt et års tid for tidligt. Til træning i fredags var Glen ved at smide ham i bad en halv time før tid og selvom Kuhn tog sig tid til i en afsluttende at tage en lang snak med ham blev han ved med at tude til de andre spillere. Jeg glæder mig til at se ham komme til Bak med det lort, så skal han nok få ren besked
Glen nævnte faktisk at deres arbejde med det defensive spil havde hjulpet, men så snart det gik bare nogenlunde så kom fingeren op i næsen igen. Citat![]()
Jeg tror ikke hans fremtid ligger i det defensive, ikke fordi evnerne ikke er der men fordi han ikke gider. Tror ikke du for ham til at lave noget han ikke gider, han for trods alt kun 100 kilo om mdr![]()
Nu skal man ikke være for grov, men det vil overraske mig gevaldigt hvis han for alvor slår igennem i FCM, det virker ikke som om han har lysten. Virker sindssygt med det talent og særligt på en plads som nærmest er til foræring for tiden. Men hvis Salami og Izuna er klar så vil der i 7 ud af 10 kampe ikke engang være plads til Siv på bænken.