Olsen savner .... Frank?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Olsen savner .... Frank?

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/Olsen-savner-kvalitetsangribere
- Vores store klubber, hvem spiller de med? De spiller ikke med nogen med dansk pas, siger Morten Olsen til TV 2 og fortsætter:
Det kan da godt være Frank er lidt oppe i alderen, men han har da dansk pas og spiller for en af "vores store klubber"....!
Når Olsen står uden Bendtner, og Søren Larsen uden spilletid, så ville det da have været oplagt at bruge Frank, alderen betyder da ingenting, det vigtigste er at stille med de bedste..

tgjensen

Re: Olsen savner .... Frank?

Indlæg af tgjensen »

Selv om jeg gerne under ham at blive landsholdsspiller, så synes jeg nu nok at alderen spiller en del ind. Det handler jo også om at spillerne skal lære hinanden at kende, så vi har et sammentømret hold til EM. Så er det bedre - i det mindste i første omgang - at prøve Junker og Pedersen af og se om de har højt nok niveau.

Frank kan sgu heller ikke holde til at være fast mand på landsholdet. Vi undværer ham rigeligt som det er.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Ravnen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Olsen-savner-kvalitetsangribere
- Vores store klubber, hvem spiller de med? De spiller ikke med nogen med dansk pas, siger Morten Olsen til TV 2 og fortsætter:
Det kan da godt være Frank er lidt oppe i alderen, men han har da dansk pas og spiller for en af "vores store klubber"....!
Når Olsen står uden Bendtner, og Søren Larsen uden spilletid, så ville det da have været oplagt at bruge Frank, alderen betyder da ingenting, det vigtigste er at stille med de bedste..
Nu spiller FCM-brillerne dig da vidst et puds.. ;)
Der er INGEN fremtid i Frank, hvorfor i alverden så bruge ham i en træningskamp i stedet for at få testet yngre spillere som kan komme i betragtning til EM 2012 ??
Det vil da være totalt nyttesløst og spild af tid og hive Frank ind i landsholdsvarmen nu, alt for gammel og desuden er Frank heller ikke på niveau med eksempelvis Junker som der trods alt er en fremtid i de næste par år formentlig..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu var det jo først og fremmest Olsens kommentar, som jeg kommenterede. Om at der ingen angribere er med dansk pas i "vores store klubber".

Men når vi ser bort fra det, så synes jeg egentlig at alderen er irrelevant, det vigtigste er at landsholdet vinder sine kampe. Med både Bendtner og Larsen ude, er der ret tomt på hylderne over kvalificerede angribere med passende erfaring. Hvis Olsen står inden en afgørende kamp, og mangler sådan en type, så ville det da være dumt ikke at bruge Frank, og set i det lys ville det vel være okay at se ham an i en venskabskamp der nærmest ligner en B landskamp. Alternativerne hænger ikke ligefrem på træerne, og med Frank ved man hvad man får.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg synes det er en håbløs idé at Farlige skal risikere hans lettere skrøbelige helbred ved at spille for noget så ligegyldigt, som det danske landshold i mine øjne er, sålænge cirkusklovnen Morten Olsen er ved roret.
At der så nøgternt set heller ikke er fremtid i Frank gør så også at det heldigvis (for os) ikke bliver en realitet.
Men hvis jeg så bort fra min åbenlyse foragt for landsholdet og egoistiske FCM-holdning kunne jeg da sagtens unde Farlige en kamp i trøjen!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Tror nu nok Frank ville være glad/stolt af en kamp i trøjen, selvom lidt sent så stadigt noget han vil huske og jeg kunne også sagtens unde ham det. Det fortjener han trods alt før så mange andre og ja han har da vidst et dansk pas :lol:

Men når det så er sagt, så er vi på landsholdet ved at skifte godt og grundigt ud, generations skifte og dertil er frank bare ikke en fremtidens mand, og der burde fokuseres direkte på at finde nogle som har mange år foran sig og få dem spillet ind. Så der ikke fyldes ud med spillere, der får en enkelt kamp, som man så ikke ser igen.
Der skal bygges noget nyt op og tiden, fås vist ikke bedre end nu. Der er heldigvis fornuftigt med talent generelt, men på front posten er vi ikke ret gode til at udvikle her i danmark og der er desværre ikke alverden at vælge imellem.

Besvar