Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Toger

Re: Nye ansigter

Indlæg af Toger »

tgjensen skrev:
Toger skrev: Han siger:
- Bak er for langsom
- Bak er for usikker i sit forsvarsspil
- Bak tager for dårlige/risikable beslutninger
- Bak er altid skadet
Tja, jeg husker ham ikke som værende langsom. Med mindre skaderne har gjort noget ved hans bentøj, så burde han fint kunne følge med.
Jeg husker ham heller ikke som decideret langsom, men på ingen måde som hurtig. En situation i Parken hvor på det tidspunkt tudsegamle Peter Møller (med bolden!) sprintede fra Bak (og scorede?) står stadig ubehageligt tydeligt i hukommelsen.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Toger skrev:Mange har jublet over at Bak øjensynligt vender tilbage. Inden vi lader os rive alt for meget med vil jeg lige dele en ivrig Heerenveen fans betragtninger om Bak med jer.

Han siger:
- Bak er for langsom
- Bak er altid skadet

Kort sagt: Min ven som altså har set Heerenveens kampe før en hvis knægt fra Køge gjorde klubben kendt i Danmark er yderst tilfreds med at blive af med Bak.

Dette er bedømt ud fra niveauet i den hollandske liga. Hvorvidt niveauet der er så meget over niveauet i Danmark til at disse mangler ikke vil være så fremtrædende for FCM ved han ingenting om.
Bor din ven i Amsterdam, og er stamkunde på en af deres coffee shops dernede :D ;) , for det sidste 32 er, er da langsom. Han er hurtig, han er en mand med et stort klubhjerte, som ALTID går forrest, og fighter røven ud af bukserne hver eneste gang han går på banen.
Endvidere har han en enorm betydning i omklædningsrummet, som også er en vigtig ting at have, for enhver fodbold klub.

Og hans skader kan åbenbart ikke være så slemme, nu hvor han har bestået lægetjekket? ;)

At han er for usikker i sit forsvarsspil, og at han tager dårlige beslutninger, hænger jo i den grad sammen, da han i Holland får besked på at spille bolden op, næsten uasnet hvad, medfører jo også at det bliver mere usikkert, hvorimod han i FCM bare kan hamre bolden ud af kommunen, og derved er begge disse ting slettet fra hans spil .. og så skal man tænke på hvem hans makker i forsvaret bliver ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Håber, håber, håber at der ikke kun bliver hentet en forsvarsspiller, men også at vi NU indser at vi mangler en afløser for Frank. Han skal være hovedsstødsstærk og så skal han være målfarlig, det er utroligt vigtigt for os at vi ikke skal ændre spillestil hvergang Frank er ude.

Håber Ørgaard har fundet en passende ny angriber, og ikke en ny Fagerberg.

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Mht Bak så vil jeg nu også vælge at lade hans tidligere præstationer i sort tale fremfor udtalelser fra en eller anden tilfældig hollænder.
Ilsø, Hjalte og Jacob Poulsen er der nok heller ingen i Holland der savner, men de kan vist begå sig på de fleste Superliga hold.

Det er så suverænt godt gået af Ørgaard, hvis alt det her flasker sig, som rygterne siger.

Min knægt skal helt sikkert have sig en ny trøje med nummer 32!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

I følge Ekstra bladet som har godt styr på priserne, så får vi knap 32 millioner kroner for Reid, men hvad vigtigere er, så koster Bak os kun 5 millioner kroner..
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 386080.ece

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Lupus1999 skrev:I følge Ekstra bladet som har godt styr på priserne, så får vi knap 32 millioner kroner for Reid, men hvad vigtigere er, så koster Bak os kun 5 millioner kroner..
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 386080.ece
Nu har vi hørt flere beløb, og ja der er nok ikke nogle af dem der passer eksakt, at Ekstra Bladet melder 32 mill kr. ud, ja det kan jo også tolkes som at Ekstra Bladet ikke vil bruge gamle beløb fra andre medier, det skal vise at Ekstra Bladet kan godt, det kunne de også med historien med Ørgaard, som Ørgaard siger ikke passer.

Helt utrolig med de rygter, og ja mon ikke ørgaard også har sikret sig en videresalgsklusul ???

2294

Indlæg af 2294 »

Toger skrev:Mange har jublet over at Bak øjensynligt vender tilbage. Inden vi lader os rive alt for meget med vil jeg lige dele en ivrig Heerenveen fans betragtninger om Bak med jer.

Han siger:
- Bak er for langsom
- Bak er altid skadet

Kort sagt: Min ven som altså har set Heerenveens kampe før en hvis knægt fra Køge gjorde klubben kendt i Danmark er yderst tilfreds med at blive af med Bak.

Dette er bedømt ud fra niveauet i den hollandske liga. Hvorvidt niveauet der er så meget over niveauet i Danmark til at disse mangler ikke vil være så fremtrædende for FCM ved han ingenting om.
I et hvert fanforum kan du finde negative ytringer om SAMTLIGE spillere på et hold.
Prøv bare at bladre lidt i nogle gamle tråde her på graven, og du vil kunne finde "svinere" om mange spillere som siden er solgt for pæne summer (og også om alle de andre)
Her skulle der stå noget klogt...

felisan

KBN statistik

Indlæg af felisan »

Fakta er, at KBN har spillet 93 kampe (heraf 10 UEFA-cup kampe), scoret 7 mål og fået 8 gule kort i sin tid i Heerenveen.
Han har altså været fast mand, når han ikke har været skadet og skaffet sig rutine og erfaring fra en god liga. Baseret på det tror jeg ikke han er dårligere nu, end da han blev solgt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

2294 skrev: I et hvert fanforum kan du finde negative ytringer om SAMTLIGE spillere på et hold.
Prøv bare at bladre lidt i nogle gamle tråde her på graven, og du vil kunne finde "svinere" om mange spillere som siden er solgt for pæne summer (og også om alle de andre)
Præcist hvad jeg tænkte. Og det er endnu nemmere at være kritisk når en spiller er på vej væk. Vi har ikke nævnt mange ord om Kolja siden han rejste, på trods af at han var en spiller som altid leverede varen. Ligesom flere herinde har skrevet meget kritisk om Florescu, som næsten alle i sin tid var enige om var FCMs største transferscoop. Ude af øje, ude af sind.

Jeg ser Bak som en meget sjælden type i moderne fodbold. En rigtig leder, den der går forrest og trækker de andre med sig. Vi har vel kun Leon Andreasen i dansk fodbold, som tåler en sammenligning med Bak. De kan begge sammenlignes med spillere som John Terry og Steven Gerrard, altså spillere som har en hel enorm værdi på banen, fordi de kan trække resten af holdet med sig. Den slags ledertyper er uvurderlige.
Så kan det godt være at Bak i ren iver laver nogle fejl, det springer altid ekstra i øjnene når det er en spiller som har bolden meget, og som naturligt stiller sig forrest i køen på alle måder.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Han siger:
- Bak er for langsom
- Bak er altid skadet

http://www.youtube.com/watch?v=xlbDkVTZb_4

Her viser han ihvertfald sine styrker, og viser at han ikke er langsom. Dog kikser han rimelig groft i denne situation. hehe .. :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Spicker

Indlæg af Spicker »

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

+1 for det klip :lol:
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Spicker skrev:http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=7239357
Ser ud til at kbn er i dk :)
Kan ikke åbne artiklen :s .. Men ja, det er han - så hans bil i går ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Samtidigt har Winston Rieds Agent i denne artikkel bekræftet at han er i England.

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-32 ... ml?forside
(Nederst i artiklen)

Om det er så for at forhandle på vegne af Ried melder artiklen ikke noget om.

:)

Besvar